perjantai 22. maaliskuuta 2013

Dear math, please solve your own problems



Tällä viikolla koulu on ahistanu mua ihan hirveästi. Oon tippunu kärryiltä asiassa ku asiassa ajat sitte ja kuulemma koeviikkoki on lähestymässä. Reppua ei tuu enää edes avattua koulun jälkeen. Ei ihmekään jos jää tehtävät tekemättä ja asiat oppimatta. Pitäis vissiin ottaa itteään niskasta kiinni, mutta ei oikee motivoi.  Eikä ollu tarkotus pelotella ketään lukion alottavia. Asiat ei oikeasti oo mitään ylitsepääsemättömän vaikeita todellakaan.. pitkästä matikasta en sano samaa. (;
Kuitenki valehtelematta tää lukio on ollu mun elämän parasta aikaa. Oon ottanu ihan sairaan rennosti, enkä oo ottanu mitään turhaa stressiä mistään. Oon tullu kahta kättä heiluttaen kouluun ja lähteny pois jos siltä tuntunu. Kaiken lisäks oon tutustunu niin mahtaviin ihmisiin!

Pari päivää tullu raahattua kameraa koulussa. Piti kuvata lukio harlem shake, mutta se on ainaki toistaseks toteuttamatta. Kemian tunnilla kuitenki kaivoin kameran esille, oli sen verran jännää. Tutkittiin kai jotain makkaran suolapitoisuutta, mikä oli hyvä tekosyy vetää kemistin vaatteet päälle. Ei niitä varmaan oikeasti ois tarvittu. Jotku kuitenkin innokkaasti keitteli makkaraa kaasuliekillä sillävälin kun jotku innokkaat taas otti itestään kuvia kameralla. Käyhän se niinki.

Tiistai-keskiviikko yönhän mä olin siellä Emmalla. Tottakai ainaisen vaatekriisin vallitessa syöksyin emman vaatekaapille ja silmät osui ensimmäisenä Harley Davidson-huppariin. Nauratti. "Emma, onko toi sun?" Emma ei osannu vastata, mutta keksi jotain vielä parempaa. "Et varmana kehtaa laittaa tota huomenna päälles!" Yllytyshullun sanat voitte tässävälissä arvata. "Varmasti kehtaan, jos sä laitat sitte vaikka ton"
Niin me molemmat päädyttiin kouluun aika omalaatusissa vaatteissa, parin tunnin yöunien jälkeen. Se jos joku on hyvä yhdistelmä.

Tässä pääpiirteissään mun kouluviikko. Mitään muutahan mä en näköjään sit koulussa teekkään, ku toteuttele näitä päähänpistoja. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti