tiistai 9. huhtikuuta 2013

find me with a smile

Sunnuntai meni mahtavasti. Heti ensimmäisenä herätessäni näin äitin hymyn, rakastan sitä, että ihmiset hymyilee. Hymyilin itsekin. Niillä hymyillä meidän perhe otti suunnaksi Kortesjärven ja serkun synttärit. En tiiä teistä, mutta ainaki meillä suku varsinki äitin puolelta on tosi läheisiä meille. Tehdään paljon yhdessä ja juhlistetaan aina yhessä ku joku täyttää vuosia. Tykkään siitä! ♥
Farkkupaita H&M/
Farkut Micks/
Laukku H&M/
Kaulakoru Saksa/

Siellä missä minä, siellä myös kamera. Serkut on ihan tottuneita siihen, että raahaan aina kameraa mukana. Oon kouluttanu ne pienimmistä lähtien kuvattavaks ja kuvaajaks. Okei, ihan pienin on vähän eri mieltä. Kamera ei sen mielestä oo nii kiva juttu, se juoksee mieluummin karkuun ku tulee mun kuvattavaks. 

Sain mun veljenki suostumaan yhteiskuvaan. Monet väittää, mutta ei, ei meissä kyllä mitään samaa ole. Ensinnäki, miks mä en saanu noita vaaleita pellavahiuksia?
Enoki pääs asukuvaan. Olin mukana ku se viimekesänä osti ton paidan Virosta. Ja joo, aina hymy korvissa. (:

Synttärisankari Milla♥

 Emilia ja noora♥

8 kommenttia:

  1. sulla on kiva blogi! olin muutes sadas lukija:)
    kurkkaa munki: http://miisakristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ja sulla on ihania vaatteita! :-) Jäin lukijaks!

    VastaaPoista
  3. Sun veli on söpö<3

    VastaaPoista
  4. Tykkäätkö justinist?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. bieberistä? no se on sitä perus settiä, eipä mitää erikoisempaa mielipidettä siitä oo. (: Paitsi, et on sen laulut ja ääni parantunu paljon verrattuna alkuun.

      Poista