keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Materiaalikaksoset


 Sonja ja minä keksittiin mahtava idea! Meidän mielestä mahtava. Päätettiin pukea kouluun mahdollisimmat samanlaiset vaatteet. Sattumoisin omistetaan molemmat täysin samanlaiset farkkupaidat, joten ei ole yllätys mitkä paidat me revittiin aamulla kaapista päälle. Myös kellot ja kengät löytyy samanlaisina. Jalkaan vedettiin molemmat punaset farkut. Mun omat tietenkin paljon haalistuneemmassa värissä. Jotku on kyllä väittäny, että mun farkut on ollu alunperinkin kaukana punaisesta. Lähemmäs pinkkiä. Kuitenkin, tässä meidän kaksospäivä asuineen ja kaupanpäälle molemmilla hiukset keskijakauksella. Ajatuksiltaanki ollaan Sonjan kanssa kaksosia. Useimmiten ainakin. Aivan mahtava ihminen, johon oon lukioaikana päässy tutustumaan. ♥
Nyt tämä tyttö jatkaa kaksospäiväänsä koulutöitten parissa. Tarkemmin robotin parissa. Ja voin sanoa, että sen kanssa ei olla kaksosia. Enemmänkin täysin vastakohtia. Robotti ku ei meinaa totella sitte millään ja yllättäen minä viimehetkentyttönä alottelemassa robotyötä viikon varotusajalla täysin tietämättä siitä, miten se ees tapahtuu. Aikaahan on ollut useampi kuukaus. God bless me!



2 kommenttia: