perjantai 5. huhtikuuta 2013

Tarkoituksena järkyttää teidän kaikkien maailma

Oikein ihanaa perjantaita kaikille! Tajusin tässä suunnilleen viikko sitten yhen jutun. Puoletkaan mun lukiossa tutustumista hyvistä ystävistä ei tiiä, että mulla on oikeasti silmälasit. Tai okei, piilareitahan mä yleensä käytän. Ei kai sitä sitte nii vaa huomaa jos ei kerro. "Muuten btw mul on piilarit :3" Eipä sitä tuu kovin usein sanottuu. Valtteriin kyllä testasin ja yllätty aika paljon. :D Nyt kun mietin nii enhän tänne blogiinkaa oo laittanu yhtään silmälasikuvaa ikinä. En siis oikeestaan koskaa piä laseja, koska en tunne niissää oloa yhtää omaks itsekseni. Piilarit on se mun juttu, tosi yksinkertaset ja helpot vaikka monet epäileeki. Nyt kuitenkin korkee aika laittaa pari kuvaa. 

 Ralph Lauren.

Näillä mennään. Ja tosiaan kuumeesta selvitty. Pari ylimäärästä lomapäivää jouduin kyllä pitää, koska kuume puski lähemmäks neljääkymppiäkin välillä. Aika mahtavaa tuuria just enne koeviikkoa, mut välillä vaa on sairastettava. Ja niin tänää tosiaa alko koeviikko kemian kokeella, silmälasit sopi siis nörttilookkiin. Ripsiväriäkää ei silmistä löydy ja hiukset takussa. Aika lukiolaiselta tuntuu siis. Kemian kokeesta mulla ei ookkaa mitää sanottavaa. Nyt viikonloppu menee varmaankin aika pitkälle lukiessa ensviikon hirviökokeisiin.   TSAU! 


6 kommenttia: