keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Work hard, play hard


Kyllä tuo polkutraktori taitaa olla mulle se ihan oikea menopeli. Setä sanoki ton mun kevarikuvan nähdessään: "Julia.. ethän sä pysy edes skootterilla pystyssä! :o " Iskänki reaktio oli samaa sarjaa: "Pysy sä vaan ihan niissä mopoissa (:" Huomaatteko miten mun ajotaitoihin luotetaan? Maailma taitais näyttää paljon turvallisemmalta kaikkien silmin jos ainut ratti minkä takana istuisin ois polkutraktorin.
Asiasta kuitenkin kukkaruukkuun tai tarkemmin ajatellen vaikka koulupenkkiin. Lukion ensimmäinen vuosi on kohta kunnialla läpi - tai sitten vähemmän kunnialla. Tätä viimeistä jaksoa voisin kuvata vaikka millä kamalilla sanoilla. Tänään voisin kutsua sitä vaikkapa hyökyaalloksi. Nyt tuntuu kyllä jo vähän siltä, että sinne hyökyaallon alle on jäänyt muutakin kuin mun kovia kokenut koulupöytä. Yritän kyllä kovasti polskia vastavirtaan uimarenkaassa tiukasti kiinni roikkuen. Kyllä tää tästä. Iskän sanoja jo toisen kerran tässä postauksessa lainaten: "Elämää se vaan on." Vielä hetken pysytellään hyökyaallon virran mukana! Kohta se sama virta kuljettaaki meidät jo kesäisten rantojen rantaleijoniks. Mun sanoin merileijoniks, tai mikä ettei merimakkaroiksi.
Tiivistetysti mun elämään tällä hetkellä kuuluukin koulua, koulua ja vielä vähän lisää koulua, etten vaan pääse unohtamaan. Kuitenkin blogillekkin on raivattu aikaa ja postauksia yritän tehä melkeen samaan tahtiin kuin normaalistikin. Paljon on asiaa ja kesähaasteitaki jälellä kivasti! (:

13 kommenttia:

  1. Moi! Mun on pakko kommentoida tähän. Ekaks, mä tykkään hirveesti sun blogista :)) mä en tiiä miten mä sanoisin tän, mutta sä oot mulle vähän niinkö sellanen roolimalli! Haluaisin itekki olla tollane ihmine kun sä, tykkään susta toosi paljon ja haluun sanoo että oo ylpee itestäs! Aikä jännä juttu, että saat tälläsen itseäs muutaman vuoden nuoremmankin tytön hymyilemään pelkästään jo sillä että luen sun blogii :)) OOT AIVAN HUIPPU!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on varmaa ihanimpia kommentteja mitä mulle on koskaa laitettu! KIITOS tosi super paljon sulle! <3 Piristit päivää!

      Poista
  2. sulla on ihan mahtava kirjotustapa oikeesti! :P

    VastaaPoista
  3. Jos sit näkee kaupassa tai kaupungilla ni saanko pyytää nimmarin? :)

    VastaaPoista
  4. uutta postausta jo! ;)) Voisit piristää iltaa postaamalla, kun suomikin hävis ruotsin .. mutta ei mitään stressiä postaamisesta, sitä vaan että sun postauksia ootellessa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postausta tuli vähän myöhässä! (:

      Poista
  5. Moi! Saisinko sinun osoitteen, jotta voisin laittaa fanipostia vai vastaanotatko ollenkaan? =)

    VastaaPoista
  6. vai fanipostia :D:D laitappa vaikka sähköpostii viestiä (:

    VastaaPoista