sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

You're the prettiest when you're happy

Metsästäkää te vaan puumaa hietaniemen rannalta, mä metsästänkin Vesa Keskistä sen omalta pihalta.Vesan metsästyksestä fiksuimmat varmaan jo keksivät missä mä oon tänään ollu. Oikea vastaus on yllättäen keskinen. Sienne suunnattiin hetken mielijohteesta tänä aamuna. Aamulla, heti sen jälkeen kun iskä oli herättänyt mut pilkkomaan sipulia jauhelihakastiketta varten. What a beautiful morning! Miks mä saan aina kaikkein hirveimmät työt? Olisin mielelläni ottanu sen iskän rooliin jauhelihan paistajana. Tän postauksen tarkotus ei ollu kuitenkaan kertoa meidän perheen ruoanlaitto rituaaleista, vaan aivan muusta. Paita: Äitin tekemä vuodelta kauansitten/
Hame: Seppälä/
Aurinkolasit: H&M.
. Ei kauaakaan kun huristeltiin keskiselle (meitä landelaisia yhdistävään ylipursuavaan kyläkauppaan, joka vetää puoleensa ihmisiä tarjoushaukoista himoshoppailijoihin.) Olin tälläkertaa matkassa vain äitin ja isin kanssa, joten heistä jompikumpi oli värvättävä mun henkilökohtaiseksi kuvaajaksi. Ja se toinen oli iskä. Ehkä parhain kuvaaja koko maailmasta (vähän liioiteltuna). Parhaasta päästä kuitenkin mun henkilökohtaiset kuvaajaorjat mukaan laskien.
Ja sitten vähän sneak peek:iä niistä itse ostoksista. Tampereen ja Seinäjoen ostokset on muuten vielä kokonaan esittelemättä. 

P.s. Joonakselle kunnia otsikosta!

4 kommenttia:

  1. Oi kuinka upea oot!<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. haha ei vitsit siisti kartano 8) ja sulla on ihana asu ja muutenkin kiva blogi :)

    http://alisaaj.blogspot.fi/

    VastaaPoista