keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Rakkaustarina

lovestory1
Aikaa on kulunut reilu vuosi kun aloitin lukion täällä Alajärvellä. Vaikka paikkakunta pysyi samana, lukio muutti silti elämääni. Sain uusia ihania ystäviä ja henkisesti tunsin kasvavani vuosia vanhemmaksi, joutuessani suunnittelemaan omaa opiskeluani enemmän kuin aikaisemmin. Olisimpa silloin tiennyt kuinka paljon elämäni tulisikaan vielä muuttumaan lukiovuoden aikana.
En oikeastaan muista kiinnitinkö huomiota aikaisemmin, mutta ensimmäiset muistikuvani Valtterista on orjamarkkinoilta. Koska olen koko ikäni asunut täällä samalla pikkuruisella paikkakunnalla, tunnistin suurimman osan kasvot, tiesin suurimman osan nimen ja paljon muutakin elämästä. Valtteri oli kuitenkin yksi niistä harvoista, joiden kasvoja en ollut ennen nähnyt, taikka nimeä kuullut. Orjamarkkinoilla Valtteri toisen vuoden opiskelijana tuli kirjoittamaan huulipunalla lempinimensä mun ja kaverini otsiin. Tietenkin tuleva poikaystäväni valitsi meille myös hirveät vaatteet ja pakotti muiden joukkoon kumartelemaan vanhemmille oppilaille. Silloin vaihdoimme ensimmäiset sanat toisillemme.
lovestory3
Monet odottaa poikaystävää (tai tyttöystävää) kuin nousevaa kuuta, kääntää kivet ja kannot ympäri etsien täydellistä. Minä en ollut tässä joukossa. En uskonut, että täällä on ketään mulle tehtyä, ainakaan näin varhain. Vaan väärässä olin pahemman kerran. Nyt ihmeen kokeneena olen hokenut kavereilleni ainakin tuhat ja sata kertaa: "unelmien prinssi laukkaa sun luo silloin kun sitä vähiten odotat!" Kaikki alkoi siitä kun pari viikkoa myöhemmin sain yllättäen facebookissa ensimmäisen viestini Valtterilta, joka kehui järkyttäviä housujani, hah. Juteltiin ensimmäinen lyhyt keskustelu, joita tuli lähipäivinä myös lisää. Valtteri vaikutti älyttömän haustkalta, mukavalta ja mielenkiintoiselta.
lovestory4
Syksy kului pitemmälle ja alkoi vähitellen muuttua talveksi. Oltiin juteltu Valtterin kanssa monta monta keskustelua facebookissa mitä oudoimmista asioista. Sanoja vaan tuli, eikä niitä tarvinnut sen kummemmin miettiä. Oikeastaan juteltiin niin paljon, etten kohta enää muistanut päivää milloin viimeksi mitään ei olisi kuulunut. Yhtäkkiä olinkin ihastunut tähän poikaan ja tunsin siitä huonoa omatuntoa. Olin ihastunut poikaan, johon mulla ei olisi pienintäkään mahdollisuutta. Poikaan, joka oli mun silmiin täydellinen. En myöntänyt mitään uteliaille kavereille, en suostunut myöntämään edes itselleni. Vain parhaalle kaverilleni ja äidille saatoin mainita Valtterista, jolle oli kiva jutella.

IMG_8726 Asutaan Valtterin kanssa aika kaukana toisistamme, joten koulu oli ainoa paikka, jossa törmäiltiin. Siellä törmäillessä pitkän ajan vain moikattiin toisiamme. Monta kertaa päivässä se sama moi, jonka mukana tuli aina leveä hymy. Joskus niihin aikoihin Valtteri löysi myös blogini, jossa tuoreimpana postauksena  oli mun ja Katriinan nolo myday-video (muistaako kukaan?) Voi sitä hävetyksen määrää silloin. Olin varma, että Valtteri ei ymmärtäis tätä mun bloggaamista olleenkaan ja pitäis mua ihan omituisena. Siinä epätoivon vallassa keksinkin blogilleni uuden nimen ja vaikeamman osoitteen, joiden luulin eksyttävän "epähalutut" seuraajat blogistani. Tässä siis yksi syistä miksi Julleystä tuli 50 ways. Idea ei kuitenkaan toiminut toivotulla tavalla, vaan pian blogini oli taas löydetty. Ehkä hieman ylireagoin, sillä Valtteri jaksaa tänäkin päivänä tsempata mua kirjoittamaan blogia, keksii ideoita ja ottaa musta kuvia. ♥
lovestory2
Pikkuhiljaa alkoi tuntumaan kuin Valtteri olis ollu mun elämässä aina. Samalla kuitenkin tuntui siltä, että ihan hetki sitten nähtiin ekan kerran. Välitunnilla eksyin aina valtsun lähettyville, tavalla tai toisella. Voisin kirjoittaa vaikka kirjan siitä, mitä kaikkea teinkään saadakseni huomiota. Kilometripostausta lyhentääkseni hyppään kuitenkin tässä kohtaa eteenpäin.
Mun tunteet valtsua kohtaan näkyi varmasti kilometrien päähän. Uteliaat kyseli mitä oli meneillään. Ei koskaan multa suoraa, kuulin aina kiertoteitä mitä oli puhuttu. Jos muut luki mua niinkuin avointa kirjaa, niin varmasti se oli Valtterillekin sanomatta selvää mitä ajattelin. Koskaan ei ollut kuitenkaan pokkaa sanoa ääneen ratkasevia sanoja, vain hiukan epäsuorasti vihjata. Sain kuitenkin myöhemmin vastauksen kysymyksiini pusun muodossa, vaikka uskalsin tätäkin epäillä. Tästä hetki ja oltiinkin jo virallisesti yhdessä. ♥
Virallisesti yhteistä matkaa meillä on takana nyt päivälleen tasan 8kk. Sen lisäks, että arvostan Valtteria, oon oppinu arvostamaan enemmän myös itseäni. Jokaisena päivänä oon voinu olla just se oma ihana tai kamala itseni mikä oon ja se on riittäny. Toivon todellakin, että 8kk on vasta alkua. Toivon, että tää on mun ensimmäinen ja viimeinen kunnon suhde.

Kiitos kulta! Rakastan sua!♥


26 kommenttia:

  1. ihana postaus!! :-) ootte söpö pari. Ja onneks olkoon 8kk kuukaudesta :p mulla tuli oman poikaystävän kaa tänää kans 8kk!! :-DD ihana sattuma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Ja vitsi mite ihana sattuma, onnea teillekki! ♥

      Poista
    2. samoin♥ perjantai 13 on aina kivoja oottaaa..:-D *en ole taikauskoinen* :--D

      Poista
    3. Enskuussa taitaaki just sattuu perjantaille! :D *en ole taikauskoinen myöskään* :3

      Poista
  2. Ihana postaus!:)<3 Ja ihana toi uus banneri!

    VastaaPoista
  3. IHANA POSTAUS !! oote söpö pari (:
    http://belieberblogfinland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Eikää <33 miksei mulla oo tollasta poikaystävää miu elämässä :( Oon onnellinen teidä puolesta! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "unelmien prinssi laukkaa sun luo silloin kun sitä vähiten odotat!!" ;) Varmasti tuut löytämään sen just sulle tarkotetun prinssin vielä! (:

      Poista
  5. Hei iha huippu postaus:) onnea sulle ja valtterille<3

    VastaaPoista
  6. heei miksei sun blogissa oo susta mitää esittelyjuttuu :( tää oli iha sairaa hyvä postaus yleensä luen vaan tuttujen postaukset sillai kunnolla mut tää oli kiva lukee ! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jossain vaiheessa oli tuossa sivussa, mutta ei näyttänyt mun silmiin hyvältä. Tarkostus olis kyllä tehä uus, onhan se tärkeä varsinkin uusille lukijoille! Kiitos kommentista! (:

      Poista
  7. Luin tätä postausta tippa linssissä. Vitsi miten voikaan hymy levitä kasvoille, jollekkin näin ulkopuoliselle ihmiselle kun katsoo teitä tai lukee teidän rakkaustarinaa! Ootte niin täydellinen pari ja ootte molemmat tosi onnekkaita.. :3 Sua pari vuotta nuorempi tytsy toivoo, että löytäisi samanlaisen rakkauden vielä joskus niinkuin sinäkin, toki mulla ei ole vielä mitään kiirettä! :D Ää, pliis pysykää aina yhdessä. Voittakaa kaikki vaikeudet yhdessä, te tuutte hautaan sakka selviämään ihan mistä tahansa jos vain uskotte tarpeeksi paljon toisiinne!;) Paljon paljon onnea 8 kuukautispäivänänne <3 Aika menee niin nopeaa, että ette ehdi huomatakkaan kun yhteistä matkaanne on kulunut jo 80 vuotta!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! :') <3 Nykyään liian moni suhde loppuu ennenku ehtii alkaakaan ja mun mielestä se on tosi surullista. :( Mä oon ainaki tässä mukana tosissani ja toivon, että kuolema on vasta se mihin kaikki loppuu. Niin ja piti vielä sanoa, että sun prinssis varmasti laukkaa luokses heti ku sen aika on! ;)

      Poista
  8. Hirmuisesti onnee molemmille myöhässä! <3

    VastaaPoista
  9. voi miten ihana kirjoitus!!1 kaikki nuo kuvat ja muutenki, iha tuli itku silmää ku niin kamala hellyydenkipeys! :(

    ihanaa että ootte löytäny toisenne, ootte ihan täydellinen pari! onnea teille ihanat :33 <3

    VastaaPoista
  10. <3 täydellinen pari todellakin :) Valtsun täytyis jo harkita sormuksen ostamista! ;)

    VastaaPoista