torstai 23. tammikuuta 2014

Pari juttua

IMG_4520Tänään käytiin äitin kanssa Seinäjoella hakemassa mun vanhojentanssimekko ja samalla pyörähdettiin pikaisesti parissa muussakin kaupassa. Löysin kivan yksinkertasen kaulakorun kaveriks mun mekolle, joka on jo pitkään  haikaillut jotain seurakseen. Kaikki alkaa olla jo hoidossa ja tehtävälistasta ei puutu paria rastia enempään.
IMG_4531
Näitä lankapuhelimen johtoja muistuttavia pompuloita oon ollut aikeissa ostaa vaikka kuinka kauan ja vasta nyt sain tämän ikuisuustehävän suoritettua. Oon kuullu noista vaan pelkkää hyvää. Ei kuluta hiusta, ei kiristä... Nyt vihdoin pääsen testaamaan ovatko puhelinlanka-pompulat oikeasti maineensa veroisia. Onko jollain teistä kokemusta noista?
IMG_4545IMG_4540


































   Pretty.fi:ltä tilaamani tuotteet kurvasi postilaatikkoon eilen. Paketti sisälsi tarpeellisia tuotteita, kuten meikinpohjustusvoidetta naamalle ja silmille. Lisäksi yhden luomivärin valitsemisen sijasta päädyin 120 eri väriä sisältävän luomiväripaletin hankintaan. Nyt muutaman eri luomivärikokeilun jälkeen voin sanoa, että hinta-laatu suhde oli tässä tapauksessa enemmän kuin kohdillaan. Ei 20 euroa tunnu missää, jos lopputulos on näin hyvä.

Tässä kaikki tällä kertaa. Ja hei jos jollain on vinkata mulle mistä saisin hankittua hyväää glitter liimaa (silmämeikkiin) niin kertokaa ihmeessä! :)

6 kommenttia:

  1. Mulla on noita puhelinponnereita (:D) ja en kyllä ite enää vaiha takasin normaaleihin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En taida mäkään enää vaihtaa vaihtaa normaaleihin. :D

      Poista
  2. Oon kanssa ollut ostamassa noita ponnareita jo pitkään, pakko päästä koittamaan onko ne niin hyviä kuin huhutaan ;D Aivan ihana toi luomiväripaletti<3

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa testata! Yllättävän hyviä, vaikkei ulkonäön perusteella uskoiskaa. :D

      Poista