torstai 13. helmikuuta 2014

Abinaorkesteri

IMG_9997Tänään oli mun ja useamman muunkin lukion kakkosluokkalaisen viimeinen varsinainen koepäivä (huominen kuluukin vanhojentanssien merkeissä.) Ennen koetta vuorossa oli kuitenkin muuta ohjelmaa, kun abit hyökkäsivät luokkiin huulipunien ja karkkien kanssa.
abi1
Oma poikaystäväni kuului myös tämän vuoden abinaorkesteriin. Karkkien lisäksi sain myös valtsun koristeleman paidan päälleni. Ehkä mieluummin se kuin tuo vihreä vaihtoehto. ;) IMG_0017Seuraavaksi suunnattiin auditorioon katsomaan abinäytelmää. Minä tylsimys ajattelin ensin kertaavani samalla tulevaan kokeeseen, mutta onneksi valot sammutettiin ja pystyin keskittyä olennaiseen, eli videoon. Oli ihana istua hetkeksi alas ja vain nauraa. Harvinaista herkkua koeviikolla. IMG_0033Abeista otettiin ulkona yhteiskuvia ja tietenkin myös minä olin paikalla.IMG_0025 abi2
Abit nousivat rekkaan ja sillävälin liikunnanopettaja ikuisti minut ja kaverini yhteiskuvaan.

IMG_0038
Niin lähti rekka kuljettamaan abinalaumaa pois ja jäljelle jäätiin me, koulun vanhimmat. Kokeen jälkeen jäätiin koristelemaan vielä huomisia vanhojentansseja varten. HUOMISIA! :O Nyt menenkin tekemään viimehetken valmisteluja niitä varten ja parin tunnin päästä pitäisi lähteä vetämään myös illan vesijumppa. Postailemisiin!

15 kommenttia:

  1. oih teillä on ollut varmaan huippukivaa! ♥ :---) hei olisitko kiinnostunut tekemään banneria? www.tartukameraan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on kyllä ollu kivaa! :)♥ Ja mä oon oikeesti ihan törkeen huono tekee bannereita ja omienki kanssa menee ikä ja terveys.. XD Suosittelen ehkä kysymään jotai vähä lahjakkaampaa! :D

      Poista
  2. Voiku ihania kuvia. :) Nii kauan teidän huomisia tanssijaisia odotettukkin, että on niin mahtavaa päästä katsomon puolelle ihailemaan niitä!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua jännittää, pelottaa ja kauhistuttaa ne niiin paljo! :D Siellä on yks tanssi jota ei varmaan kukaan osaa (varisinkaan minä ja mun pari) .. ja sitten vielä sama mekkojen ja korkkareiden kanssa... sähläystä tiedossa!

      Poista
    2. Ota ihan rennosti ja hymyä huuleen, niiin kaikki menee varmasti hyvin! ;D

      Poista
    3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    4. Hymyilemällä kaikki selviää!♥ Hyvä neuvo! :*

      Poista
  3. Miksi valtsu ei ollu vanhoissa sun pari?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska valtsu ei pysty olla kahessa paikkaa samaan aikaan! Abiristeily nimittäin. :)

      Poista
  4. Näin sun poikaystävän abiristeilyllä! Tai ainaki näytti ihan samalle :Dd kelasin ensi et käyn kysymässä onks se se mut rupesin nössöilee enkä uskaltanu xdxd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla, että oli valtsu! Oisit menny kysyy, nii sen olo ois tuntunu varmasti iha julkkikselle! :D Jännää, että mua ei ikinä tunnisteta missää, mutta valtsu tunnistetaa. :D

      Poista
    2. Valtsus erottuu nii hyvin massasta :) sen takia se varmaan tunnistetaanki! Ootte muuten tosi hyvä pari ja toivon todella paljon, että tulevaisuudessa saan lukea sinun blogistasi, kuinka te saatte ensimmäisen lapsenne <3 :)

      Poista
    3. No kukapa ei tollasta komeutta huomais :') Ja mäki niin toivon, että saat lukee! :)

      Poista