lauantai 29. maaliskuuta 2014

#instamonth

Mulla on ollut suhteellisen rento kuukaus ja varmaankin juuri siitä johtuen aika on mennyt eteenpäin hurjaa vauhtia. Blogiinkin on ilmestynyt melko vähän postauksia, vaikka luulin olleeni ahkera. Kurkataan kuitenkin nyt instagramin ---> jjjuliaeveliina kautta mitä olen touhuillut.instacollage11. Tää kuva on hiihtolomalta. Mun oli tarkotus lukea koko loma terveystiedon kirjoituksiin, mutta se oli oikeasti ihan älyttömän tylsää. Yhtenä päivänä pakenin perheeni mukana seinäjoelle, jossa kiertelin yksin lähes tyhjissä kaupoissa kyllästymiseen asti. 2. Meillä oli vanhojentansseissa kuvaaja, joka otti kuvia halukkaille pientä korvausta vastaan. Raahasin jatkuvasti jonkun kuvaan kanssani ja tässä on yksi lempikuvistani parhaan kaverini kanssa. Haluaisitteko, että laitan vielä näitä kuvia blogiin? 3. Parhaimmillaan mun koulupäivät on alkanu puoli yhdeltä, joten aamuisin on ollut aikaa napata muutamia kuvia. 4. Sannin tekemä waterfall letti. ins65. Tää kuva ansaitsi mun mielestä vähän isomman tilan. Tässä kuussa tuli vuosi täyteen seurustelua poikaystäväni kanssa ja kirjoitushässäkän keskellä juhlistettiin sitä rentoutumalla kotona hyvän ruuan ja elokuvien parissa. Vuosi tuntuu samalla niin lyhyeltä, mutta myös pitkältä ajalta. Ihan paras vuosi se on kuitenkin ollut ja toivon, että tulee vielä monta lisää!instacollage36.Talvitakki vaihtuu nahkatakkiin, talvisaappaat tennareihin ja aurinkolasit nousee takaisin nenän päälle. Karhu on herännyt talviuniltaan! 7&8 Yksi kaunis päivä halusin kokeilla kuinka kauheita kuvia musta saakaan ja niimpä koulun penkeillä vääntelin naamaani mitä kamalimpiin ilmeisiin rutistaen samalla kaulani makkaroille. Rakas ystäväni sanni latasi kuvani instagramiin--->sannitaipa ja minä puolestaan hänen mahtikuvansa. 9. Kuulin vasta vähän aikaa sitten ensimmäisen kerran tortillan päälle tehdystä pitsasta ja tietenkin syöksyin heti keittiöön. Nopeaa, helppoa ja hyvää! 


4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Ehdottomasti mä ainakin haluan tansseista lisää tollasia "wau" -kuvia :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Ehkä mä koitan sitte laittaa "wau" tai "vähemmänwau" -kuvia tänne! (:

      Poista
  2. Wanhoilta/susta se mekko päällä lisää kuvia!!!!

    VastaaPoista