perjantai 11. huhtikuuta 2014

Huomenna Ylläs

PicMonkey Collage13Mun pitäis tällä hetkellä olla tekemässä sataa ja yhtä asiaa. Vieressäni odottavan matkalaukun täyttäminen on luultavasti numero sataykkönen, koska pakkaaminen on aina se viimeiseksi mukavin työ. Huomenna aamusta lähdetään ajamaan kohti Yllästä. En oo koskaan käyny Rukaa ylempänä, joten kiva nähdä maisemia sielläkin päin maailmaa. Vaikka kaikista mieluiten tietenkin lähtisin lentokentän kautta lämpöisempiin maisemiin. Arjesta pakeneminen kuulostaa kuitenkin joka tapauksessa mahtavalta ja aion ottaa siitä kaiken irti!PicMonkey Collage13Oon lasketellu viimeks vuosi sitten. Ja silloinkin vain kerran ja senkin lumilaudalla. Vähän jännittää, koska Ylläs reissu tulee olemaan laskettelupainotteinen. Lähden rinteisiin suksilla, sillä lumilaudan ja mun yhtälönä on  ollu poikkeuksetta aina jonkinmoinen tapaturma. Suksilla oon kuitenkin laskenut viimeks tosi monta vuotta sitten, enkä ole yhtään varma miten se enää onnistuu. Ehkä mun pitäisi suunnata ensimmäiseksi laskettelukouluun pikku laskijoiden kanssa. Tai vähintäänkin vuorata itseni pehmeillä tyynyillä ja pumpulilla.IMG_0780Vietetään Ylläksellä viikko ja se tarkoittaa tietenkin paljon kuvia kunhan vain muistan pakata kameran matkaan. En tiedä pystynkö/ehdinkö päivittää blogiani siellä, mutta instagramista --> jjjuliaeveliina voi seurailla mun hengissä pysymistä siellä lumen ja porojen keskellä. Matkaan mun kanssa lähtee äiti, pikkuveli, poikaystävä ja viereisissä mökeissä majailevat sukulaiset. Pitäkää peukkuja pystyssä mun laskettelumenestykselle! :D

4 kommenttia:

  1. Ou vähän kiva. Nauttikaa kunnolla ja hyvää reissua! :)

    VastaaPoista
  2. Uijui, kuulostaa tosi kivalta! :) Pidähän hauskaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa oli! Kiitos sullekkin näin vähän myöhäs! :D

      Poista