sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Kesäkuun suosikit

IMG_1119Kesäkuu on tuonut mukanaan uusia suosikkeja kosmetiikkamaailmasta ja komeileepa tuolla taustalla myös mun yksi kesän lempivaatteista. Shortsihaalareita täytyy hamstrata kaappiin usempiakin, sillä tuo kevyt kesäpäivän vaate on ollut ihan täyttä rakkautta. ♥ IMG_1145Olen alkanut panostamaan erityisesti ihon hoitoon. Olen kulkenut lähes ilman meikkivoidetta siitä asti kun eräs kaunis päivä kaverini kanssa päätettiin pitää täysin meikkivoiteeton viikko. Iho kiittää ja olo on luonnollinen. Garnierin 2-in-1 make up remover purifying gel on noussut meikinpoistoaineideni listalla korkealle. Sillä poistuu hyvin niin meikkivoide kuin ripsivärikin. Tän oon kokenut sopivaksi mun iholle ja epäpuhtaudet on vähentyneet silmissä. Tuote sopii hyvin rasvoittuvalle tai sekaiholle.
IMG_1152Ihonhoidolla jatketaan. Olen alkanut suosimaan kasvojen hoidossa hajusteettomia, herkkäihoisille tarkoitettuja tuotteita, Vaikka hieman kirpaiseekin jättää kauppaan ne kaikkein herkullisimman tuoksuiset tuotteet. Mutta mitäpä sitä turhaa rasittaa ihoa liikaa. Tätä LV:n kasvovoidetta olen käyttänyt pitkään ja olen pitänyt lopputuloksesta paljon. Myös viimeksi esitelty puhdistusaine oli hajusteetonIMG_1154Olen aivan hulluna juuri tällaisiin tuotteisiin. Kauniit, pitkät ja hyvinvoivt kynnet on asia, jota tavoittelen aina. Evelinen Dry, hard and shine nail polish toimii päällyslakkana, joka kovettaa kynnen pinnan ja auttaa lakkaa kestämään kauniina pidempään. Mavalan kynsienkovattajan jälkeen tämä tulee hyvänä kakkosena.IMG_1148Mun hiukset on ikuinen ongelmatapaus kuivuuden, takkuuntumisen ja lisäksi myös vaalennetun värinsä takia. Shampoo ja hoitoaine vaikuttaa oikeasti paljon hiusten kuntoon ja käsiteltävyyteen! Four reasonsin moisture shampoo & conditioner pääsivät mukaan lempi hiustenpesutuotteideni listalle. Ne kosteuttavat hyvin ja jättävät hyvän lopputuloksen. Myös purkkien ulkonäkö miellyttää silmää. Omenainen tuoksu ei ole ihan minun makuuni, mutta kyllähän sitäkin haistelee.IMG_1160Lorealin Sublime sun ideal tan- aurinkosuojaöljy on ihan täyttä rakkautta! Jotenkin sitä tulee hieman epäröivä olo lähtiessään auriinkoon ilman minkäänlaista suojaa, vaikkei palaisikaan helposti. Aurinkorasvakerroksen alla tuntuu usein siltä, että rusketukselle voi heittää hyvästit kokonaan. Tämän aurinkosuojaöljyn läpi saa kuitenkin oikeasti väriä pintaan ja suojan samaan hintaan, vaikkakin suojakerroin melko matala onkin. Lorealin sublime sun sarjan tuotteet sisältää aurinkosuojan lisäksi: SkinElixir™-yhdistelmän, joka auttaa stimuloimaan melaniinintuotantoa, jotta saisit hehkuvan, pitkäkestoisen rusketuksen. Vieläkun aurinko paistaisi!

4 kommenttia:

  1. Ihania tuotteita ♥ Ja tosi kiva idea olla välillä myös ilman meikkivoidetta ;) http://maastoillen.blogspot.com Lifestyle-/hevosblogi Käy kurkkaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! ♥ Käyn kurkkimassa sunkin blogis! ;)

      Poista
  2. ihanaa nähdä kuukauden suosikit -postaus jossa ei ole liikaa tuotteita! just sopivasti mun makuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! (: Munkin mielestä on kiva, ettei suosikkeihin ole tungettu mukaan liikaa tuotteita. Eihän kuukaudessa kuitenkaan edes ehdi niin moneen uutukaiseen kunnolla tutustuakkaan!

      Poista