maanantai 16. kesäkuuta 2014

Pikkuveljen rippijuhlat

IMG_0434Kuvasta voitte jo varmasti päätellä, että eilen ei ollut mikään tavallinen päivä. Ruusuja ja virsikirja. Kyseessä oli pikkuveljeni rippijuhlat. En tajua miten jätin kuvaamatta niin paljon. Vieraat, ruoat.. Edes konfirmoitavista nuorista ei tullut hyvää kuvaa. Sen sijaan napsin veljestäni kuvia oikein kunnolla, mutta jotku pienet yksityiskohdat, kuten vinossa oleva kravaatti, onnistuivat pilaamaan parhaimmat otokset. En saanut harmikseni julkaista täällä mitään niistä. En edes veljeni ja minun yhteiskuvia. Sen sijaan saatte muutaman muun kuvan.IMG_0429Aamu kului kirkossa hieman väsyneissä merkeissä. Viihdytin itseäni ottamalla kuvia sillä välin kun takapenkin tyttö puhalteli hiuksiani. "Älä vain revi niitä!" kuului tytön äiti toruvan. Melkein kahden tunnin jälkeen puheet oli pidetty ja ehtoolliset nautittu ja päivä pääsi jatkumaan. Astuin ulos aurinkoiseen ilmaan. IMG_0869Tämä kuva onkin sitten jo kotoa. Itseasiassa ruokapöydästä jossa oli tarjolla kaikenlaisia herkkuja. Ja minä olen ottanut kuvan vain kukista.. Hyvää oli kuitenkin! PicMonkey Collage42Kukista mun kuviin. Vaikka näköjään näissäkään ei kukista täysin eroon pääse. Mulla oli sama mekko päällä kuin poikaystäväni yo- juhlissa, joista postausta löytyykin tästä. Ja oon kyllä rakastunut tuohon mekkoon aivan täysin. Vaikka välillä sitä tulikin tallattua jalkojen alla, sen verran pitkä kun oli. Mekkoa tilatessa luultavasti liioittelin pituuteni kanssa. PicMonkey Collage41Muita kuvia mulla ei ole teille enää näytille. Ellei sitten veljeni jostain syystä muuta mieltään. ;) Huomasiko muuten kukaan, että hiukset on vaalentuneet hieman? Valtteri nimittäin leikki yhtenä päivänä parturia ja taituroi juurikasvuni piiloon. Siinä vasta monilahjakkuus!

2 kommenttia:

  1. Itsellä taitaa olla sama mekko postissa odottamassa :) Nellyltä tilattu.. Mietin kans tuota että saattaa jäädä itselle pitkäksi, mutta onneksi kotoa löytyy ompelukone.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaapa sitten hyvinkin olla sama! Mutta eipä noita tilatessa voi ikinä olla liian varma koosta, kun vaihtelee niin hurjasti eri kauppojen ja tuotteiden välillä... :/ Ompelukone on onneksi keksitty ja mekko on muuten aivan ihana! (:

      Poista