maanantai 4. elokuuta 2014

Powerpark day

IMG_2324Tässä kuvassa on ilmeisesti menossa "hyi miten joku uskaltaa" -hetki. Oon ilmeisesti vuosien kuluessa kokenut nössöytymisen, sillä sitä entistä hurjapäätä musta ei enää kuoriutunut Powerparkissa. Oikeastaan en tiennyt pitäisikö itekaä vai nauraa kun puristin silmiäni kiinni vauhdin viedessä mukanaan. Vaikka tämä ei oikein lupaavalta kuulosta, oli mulla silti tosi hauska päivä. Kierreltiin valtsun kanssa hitaalla tahdilla laitteita läpi ja pysähdyttiin välillä ihailemaan kaikkea mitä ympärillämme oli. Tai ainakin minä ihastelin, sillä musta Powerpark on tosi kauniisti tehty ja ehdottamasti Suomen parhaita huvipuistoja. IMG_2365Päivälle oli luvattu sadetta useaan otteeseen ja  pallottelimme kotiinjäämisen ja huvipuistopäivän  välillä kauan ennen lähtöä. Pallo osui kuitenkin huvipuistopäivään, eikä ollenkaan huonompi ratkaisu. Päivän aikana ei satanut kertaakaan! Kastumiselta en kuitenkaan välttynyt, sillä joku vesivempain kasteli mut läpimäräksi jo heti alkupäivästä.IMG_2252Laitekuvat jäi varsin vähäisiksi, mutta maailmanpyörässä nappasin kuvan tästä kauhistuksesta. Tai en ole oikeastaan varma ottiko kuvan minä vai valtsu, mutta täällä se on jokatapauksessa.  Tämä taitaa olla lähes ainoa Powerparkin laite, mitä en ole testannut.IMG_2273Koko päivän kohokohta taisi olla tämän jäätelövaunun löytyminen. Harmikseni vaan se ehdittiin sulkea ennen jäätelöhetkeä, joten tyydyin hakemaan Ben  & Jerry's -purnukan tavallisesta kylmäkaapista.  Nämä jäätelöt ovat olleet kyllä ehdottomasti tämän kesän lemppareita, enkä yhtään ihmettele miksi näitä hihkutetaan niin paljon.PicMonkey Collage67Olin pienenä Röllin  ykkösfani. Olin myös kauniiden prinsessojen ykkösfani, mutta jonkunhan  tyttömäisyyttäni piti vähän tasoittaa.  Powerparkin röllimetsä olisi ollut varmasti pikkujulian taivas, mutta harmikseni se rakennettiin vasta myöhemmin. IMG_2393Röllimäinen asukuva tuleekin tässä. Aamulla tuli aika pikainen lähtö ja vaatteita en ehtinyt sen kummemmin miettimään. Valitsin kuitenkin tällaisen Valtterin mielestä maalaisjunttimaisen shortsihaalarin, jonka koin tarpeeksi lapsenomaiseksi huvipuistopäivään. Kiinnitin huomiota, että myös moni suunnilleen ikäiseni oli päätynyt samantapaisiin maalaisjuntti vaihtoehtoihin. En ollut siis välttämättä täysin hukassa asukoodin kanssa, vaikka pikaisesti sen valitsinkin.IMG_2422Loppuun oli vielä pakko laittaa tämä kuva ja toivottaa valtsun puolesta myös erittäin röllimäiset terkut blogini lukijoille. Kuvailtavaa olisi vielä riittänyt, mutta kummitätini oli päättänyt viedä kamerani mukanaan kotiinsa. Olisin halunnut ikuistaa pehmolelun, jonka valtsu voitti mulle ja päästä myös voittajan kanssa yhteiskuvaan. Ehkä seuraavalla kerralla sitten! 

4 kommenttia:

  1. Mulla ja mun siskolla ja serkulla on jokavuotinen perinne käydä joka kesä Powerparkissa, ah se on kyllä ihana paikka! Itsekään en oo kyllä tohon Boosteriin uskaltautunut, pakko myöntää :-D

    http://miukunen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paras perinne! Mulla ja mun serkuillaki on ollu powerpark päivä iha jokavuotinen tapa, mutta nyt vaa valtsu liitty joukkoon. :D Boosteri on hullu.. !

      Poista
  2. Hei! Mun on pakko kysyä, että onko sulle tullut mun kommentteja? Oon jo jonkin aikaa selaillut blogeja puhelimellani ja kommentoinut myös puhelimella, niin eikö ne kommentit oo kuitenkaan ikinä lähtenyt perille asti? Ärsyttää, kun en enää muista minkälaisen komentin heitin tähänkin postaukseen, mutta kuvat on kyllä upeita ja teillä on ollut ihanan kuuloinen päivä Powerparkissa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tainnu pitkään aikaan tulla sulta kommenttia, eli voi olla vikaa bloggerissa tai ties missä. :o Mulle bloggeri on ainaki välillä kiukutellu kommenttien kanssa niin ahkerasti.. Kiitos paljon ja ihanaa, että mun aktiivinen kommentoijani ei ole karannnu minnekkään! ♥

      Poista