torstai 22. tammikuuta 2015

10 random facts about me

Tää postaus on lojunut luonnoksissa jo jonkin aikaa, mutta ajattelin, että nyt voisi olla sopiva paikka faktapostaukselle. Lisäsin faktojen joukkoon muutaman instagramiin @jjjuliaeveliina keräytyneen selfien. Pidemmittä puheitta itse asiaan -->
Me Collage 3   Postauksia tehdessä kiinnitän erityisen paljon huomiota kahteen asiaan. Ensimmäinen näistä on kuvien sävyerot. Mua vaivaa ihan hirveästi julkaista postaus, jonka kuvat ovat sävyltään ede hieman erilaisia. Tämä koskee siis erityisesti vaaleita kuvia, esimerkiksi ostospostauksien yhteydessä. Mulla on myös pakkomielle yrittää kirjoittaa teksi niin, että se päättyy juuri rivin päähän. Ärsyttävimpä ovat rivit, joissa on vain yksi sana.

En tykkää puhua puhelimessa. Enkä voi siksi ymmärtää, miten jotkut jaksavat soitella pitkiä puheluita toisilleen päivittäin. Tottakai jotku asiat hoituvat helpoiten ja mukavimmin puhelimessa, mutta ne pitkät tunnin kestävät puhelut ovat ihan toista luokkaa... :S

Hamstraan koulutuksia. Tarkoitan siis sellaisia muutamasta tunnista muutamaan päivään kestäviä lyhyitä kursseja. Aina kun kuulen sellaisista, en voi olla miettimättä osallistumista. Todistuksia löytyy ties mistä, aina DJ-kurssista kotipalveluhommiin asti.

 Pelkään tulitikkujen sytyttämistä, eikä sytkänkään käyttö houkuttele. Kynttilöiden sytytyspuuha on aina yhtä jännittävä kokemus. Sanokaa pliis, että tää on normaalia!

 En osaa sanoa ei. Siitä syystä kalenterikin täyttyy usein asioista, jotka eivät oikeasti kiinnosta mua lainkaan. Olen kyllä kovasti opetellut asettamaan itseni etusijalle ja miettimään, onko mulla oikeasti aikaa, mahdollisuuksia ja mielenkiintoa tehdä vaikkapa jonkun muun hommia.
Me Collage 4   Syön karkkia usein, vaikkei edes tekisi mieli. En vain osaa olla syömättä ja olenkin ollut pienestä pitäen todella makean perään. Ei todellakaan hyvä juttu..

♥ Mulla on tietty järjestys, jossa avaan sivut tietokoneella ollessani. Facebook, Blogger, Sähköposti, Kuvanmuokkaus, Flickr ja loput sivut tämän jälkeen. Jos välilehdet eivät ole tässä järjestyksessä, vaihdan heti niiden paikkaa.

Tarkistan herätyskellon monta kertaa ennen nukkumaan menoani. Usein pyydän myös jonkun muun varmistamaan näkemäni. "Onhan se varmasti päällä? Katso nyt, että se herättää kuudelta!"  Yöllä herätessäni tarkistan aina, että herätyskello on päällä ja usein se tulee kurkattua vielä kymmentä minuuttia ennen varsinaista herätystäkin. Taidan kammoksua aika kovasti myöhästymisiä.

 Oon todella hidas muutoksissa, jotka koskevat mun hiuksia. En ensinnäkään osaa päättää, minkävärisen tukan haluaisin seuraavaksi ja jahkailen vaihtoehtojen välillä todella kauan. Sitten kun vihdoin päätän niin väriin edetään sitten vähintään seuraavat kolme vuotta. Mallista puhumattakaan. Sen vaihtamiseen asti en ole edes ikinä uskaltanut ajatuksissani edetä.

  Mua kauhistuttaa, jos joku sotkee mun luomiväripaletin. Tiedättekö, pyörittää sivellintä huolimattomasti ja kovakouraisin liikkein, niin että ympärillä pöllyää suuri luomiväripilvi. Sama myös huulipunien kanssa. Uusi lähes käyttämätön huulipuna, jota on kovakouraisesti runnottu huuliin ja korkki on sillä samalla energialla laitettu visusti kiinni. Muilla meikeillä ei sitten ole niinkään väliä ja itsehän tietenkin saan sotkea myös nuo pyhimmätkin, haha. 
Me Collage 5Löytyikö faktoista mitään, mihin pystyitte samaistumaan?

14 kommenttia:

  1. Varmaan puolet löytyy täältäkin ! :D
    Karkin syönti on ehkä oikeasti nyt pahin ja toi että ite saa tehä omille tavaroille jotain mikä
    on muilta visusti kielletty ! :D Itehän kaverilla voin katsoa vaatekaappiin ja ne useasti kyllä käskevätkin jos pitää etsiä joku tms. Mutta auta vaa jos mun kaapeille menee ilman lupaa tonkimaa ni tuleepa ärsytysfiiis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tolle karkin syönnille ei oikeasti vaa maha mitään! Ja mua ei kiinnosta yhtään mitkään kalorit ja vastaavat, joten niistäkään ei löydy apua. :D Ihan perus tuo vaatekaappihommaki.. XD

      Poista
  2. Mulla on ainakin tuo herätysjuttu ja välilehtien järjestys, itseasiassa ne odottaa mun luonnoksissa myös. :'D Tää oli tosi kiva postaus kyllä! :-) Nättejä kuvia susta! Kuinka pitkä muuten oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että jotain samaa löyty! :''D Ja kiitokset vielä kommentista! Oon about 172 cm pitkä :)

      Poista
  3. Välilehet aina järjestyksessä!! :Dd

    VastaaPoista
  4. Nyt täytyy kyllä sanoa, että mikään ei osunu nappiin! :-D Tai yleensä aina kun teet jotain tälläsii, nii oon sillai et vitsi mulla ihan sama tai mäki dikaan jostai samasta/samoista jutuista, mut nyt luin näitä ja naureskelin, et taitaa olla eka tämän tyylinen postaus, missä ajattelen että oikeastaan joka kohdassa kaikki on vastakohdat! ;-D ~Calle~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ehkä musta alkaa paljastua pikkuhiljaa nää oudommatkin puolet! Se tosin oli postauksen tarkoituskin! :'D Hyvä vaan, ettei tulitikut pelota, sotketut meikit raivostuta, herätyskello piinaa ja niin edelleen..!

      Poista
  5. Voieei melkei kaikkiin kohtiin pystyin samaistumaan, tää oli huippu!!:-D ja oot superkaunis!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Kiva kuulla, etten oo ihan yksin näiden piirteideni kanssa! :'D Kiitos! ♥

      Poista
  6. Löyty aika montakin. :D Sävyerot, puhelimessa puhuminen, koulutusten hamstraus, nettisivujen aukaiseminen/selaaminen tietyssä järjestyksessä ja herätyskellon tarkistaminen.
    - D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh kiva, että löyty noin paljon samoja! :'D

      Poista
  7. Itellä just sama juttu noiden välilehtien järjestyksen kans! :D sit mua ärsyttää, jos joku mun kaveri avaa ne sivut jossaki toisessa järjestyksessä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on niin ärsyttävää! Ja erityisesti jos niitä välilehtiä on paljon!! Ne on aivan pakko olla järjestyksessä! :D

      Poista