keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Winter & Spring Clothing Ideas

Kevät ja kesä alkaa lähestyä. Sen tuntee valloilleen päässeestä shoppailuhimosta. Mulla on ainakin tuhat asiaa ostoslistalla! Olin jo aloittelemassa postausta kevään ja erityisesti kesän muodista ja sen mukanaan tuomista houkutuksista. Kollaaseihin kerääntyessä pelkästään shortseja ja aurinkolaseja, tajusin olevani hieman liian etuajassa. Ehkäpä jätän kesävaatteet vielä hetkeksi odottamaan ja keskityn nauttimaan lopputalven vaatteista. Muuutaman tunnin Polyvoressa seikkailun jälkeen lopputuloksena ovat nämä neljä asukokonaisuutta, joista löytyy vielä monta musthave-juttua viileämpiin säihin.
of11. Mun vaatekaappiin on eksynyt talven mittaan tavallistakin enemmän pastellinvärejä ja tyttömäisen hempeitä asukokonaisuuksia, Nyt voisi kuitenkin pieni vaihtelu olla paikallaan! Olen himoinnut jo kauan boyfriend-mallisia farkkuja. Vaaleita ja hieman revittyjä. En kuitenkaan uskalla tilata sellaisia netistä ilman sovitusta, sillä mun ongelmajalat voivat todellakin olla ongelma tämän mallisissa housuissa. Pukisin tämän yksinkertaisen asun mielelläni päälleni. 
of32. Vaikka sanoinkin äsken haluavani hieman vaihtelua pukeutumiseen, on värit ja etenkin vaaleanpunaisuus ehdottomasti mun tyyliin kuuluvia. Kukkakuosiset vaatteet ovat olleet yllättävän kauan suosiossa. Näyttää siltä, että myös tänä keväänä saamme nauttia runsaasta kukkakuosista, mikä ei haittaa minua tippaakaan. Tämä asukokonaisuus on eniten mua!
of23. En taida olla pukeutumiseni suhteen ihan normaalin lukiolaisen tasolla. En ole kyllä koskaan ollutkaan, sillä hieman yleistäen vaikuttaa siltä, että lukiolaiset viihtyvät pääosin tummissa, hyvin yksinkertaisissa ja kuviottomissa, vaatteissa. Ainakin täällä missä asun. Mun mielestä erilaiset lasten sarjakuvahahmot ovat aivan ihania vaatteissa. Esimerkiksi blogeissa paljon kritisoidut Mikki Hiiri ja Aku Ankka -paidat saavat kyllä mun suosion, niin kuin tämän asukollaasin Väiski -toppikin.
of44. Käytän sinistä harvoin. Olen kuitenkin yllättäen ruvennut päätymään ostoksillani myös sinisiin vaatteisiin ja tilasin jopa abiristeilylle tarkoitetun mekon sinisenä (tosin se oli kamala). Sininen on kuitenkin niin ihanan raikas väri, että sitä voisi jo pelkästään sen takia käyttää asuissa enemmän. Myöskin kollaasin pörröinen turkistakki on enemmän kuin houkutteleva.

Pukisitko näistä mitään päällesi?

10 kommenttia:

  1. On kyllä upeita kaikki, pukisin jokaisesta kollaasista mielelläni jotain ylleni:) Ja hei mäkin oon nyt lämmennyt siniselle värille myös pukeutumisessa, nykyään yksi suosikeistani, vaikka omistan harmittavan vähän vielä sitä!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiva kuulla! :)♥ Mullakin on vielä harmittavan vähän sinistä, koska oon vannonut niin kovasti vaaleanpunaiseen ja sen lähiväreihin, ettei sininen ole tullut kuuloonkaan.. :D

      Poista
  2. Aivan ihania asuja! Itse tykkäsin eniten kolmesta alimmaisesta ja niiden väliltä onkin vaikea valita juuri se itselle mieluisin! Kaikki oli juuri sen tyylisiä joita itsekin voisin pukea! ♥

    http://miraellaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tykkäsin hirmusti etenki kakkosesta ja nelosesta. :-) Ääh, shoppailukuume kasvaa!

    -Emma Hoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä munkin lemppareita, etenkin kakkonen! :) Shoppailukuume on katossa! :D

      Poista
  4. mistä noi 3 kollaasin housut ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kurkkaamassa ja yllätyin! Ne on ihan h&m:stä ja mäkun luulin et jostain ulkomaiselta sivustolta. :'D Pakko varmaan tilata noi! ♥ _ ♥

      http://www.hm.com/fi/product/59299?article=59299-A

      Poista
  5. Voisin pukee kyllä jokaisen näistä mutta omia lemppareita on erityisesti 4 ja sit heti perässä tulee 2 :) ~Camppu~

    VastaaPoista