perjantai 20. maaliskuuta 2015

Kuvia instagramista

Kevät on tainnut tulla vierailulle myös mun bloggaamisesta vastaavalle aivosolukolle, sillä  ideat tuntuu suorastaan kiehuvan mun päässä. Luonnoksissa lojuu kasa valmistumassa olevia tekstejä ja aiheita, jotka on ollut pakko kirjoittaa ylös ennen kuin seuraava ajatusaalto pyyhkii ne menemään. Tänään vuorossa on kuukausittainen kurkistus instagram-kuviin (instagramiakin on tullut pommitettua melko kovalla tahdilla, joten pakko viimeistään tässä välissä purkaa kuvia tänne. )
Insta Collage 5 Tästä blogissakin esitellystä asusta lähti mun ihastus boyfriend-farkkuihin. En oo moneen päivään enää muita farkkuja suostunut ajattelemaankaan. |  Luovutin asukuvien kanssa, joten pari selfietä sai riittää tältä päivältä. |  Minä lukulomalla. Joskus opiskelu tuntuu vain niin puuduttavan raskaalta, että on pakko antautua tauoille. Oikeastaan mun koko opiskelua oli yhtä taukoa, jonka välissä avasin välillä kirjat. |  Oon nykyaikaistunut sen verran, että saatan pistää synttärionnittelut jopa instagramiin asti. Tällä penkkarikuvalla onnittelin ystävääni Sonjaa.
Insta Collage 6 Taas yksi niistä hetkistä, kun piti lähettää poikaystävä takaisin armeijaan. |  Perjantai 13. oli mulle jotain muutakin kuin epäonnen päivä ja eväsretki englannn kirjoituksissa. Silloin nimittäin mulle ja Valtterille tuli seurustelua täyteen kaksi vuotta. |  Pyöreät aurinkolasit. Onneksi muodikas poikaystäväni on tajunnut hankkia sellaiset jo aikoja sitten, jotta jäljessä tuleva tyttöystävä voisi kuvailla selfieitä ne pääsään. Tälläset on kyllä hankittava itsellekin! |  Fiiliksiä psykologian yo-kokeesta. Siinä ei tosiaankaan loistettu ulkoa opetelluilla teorioilla ja tutkijoilla vaan tieto oli kaivettava jostain muualta. 
Insta Collage 7 Lippisrakkautta | ♥  Ja taas. | Innostuin 90-luvusta inspiroituneena kreppaamaan hiukset. Kuvassa ne eivät kyllä näy niin selkeästi. |  Tämän kuvan lisäsin vasta ihan hetki sitten. Oikeastaan samalla kun kirjoittelin tätä postusta. Tämä on otettu syksyllä Turkissa eli tällä hetkellä olen valitettavasti ihan Suomessa, vaikka matkakuumetta löytyykin.

Instagramissa mua voi seurata nimimerkillä @jjjuliaeveliina ja mielelläni seuraan myös takaisin teitä blogini lukijoita. Hyvää viikonloppua teille! ♥ 

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja kivaa viikonloppua!♥

    VastaaPoista
  2. Oih mitä kuvia. Oot niin kaunis lady <3

    VastaaPoista
  3. Oot postannu instaan tosi kivoi kuvii. Seuraisin sua jos olis insta!:D Paljon paljon onnea vanhalle mutta nuorelle parille♥ En oo kyllä monia ihmisiä tavannutkaan, jolle sopis noi hyvi tollaset pyöreet lasit! Ne on kyllä mageet. Nyt on pakko kyllä sanoa yks juttu. Sun innoittamana, täällä on yks uusi New Eran lippiksen omistaja ja arvaa vaan mitä..! Kaupassa olin sillain, että "Joo okei en ota ainakaa valkoista lippistä pinkillä varustettuna kun Julialla on sellanen, ni en viitti ihan samanväristä kuitenkaan ostaa ni otanpa ton harmaan, se on kans tosi kiva." Kanssa shoppaajat oli kans sitä mieltä et harmaaki on tosi jees. Automatkalla päätin, että pakko kommentoida sun blogiin et mullaki on nyt sun innoittamana samanlainen lippis mut vaan harmaana. Okei, sulta oli ilmestyny uus postaus ja luettuani melkein loppuun, katseeni kiinnittyi kahteen kuvaan mitkä oli näkyny blogissa pari postausta aikaisemminkin. TAJUSIN, että mulla on täsmälleen samanlainen lippis kun sulla. HYVÄ CAMILLA, hyvä! *aplodit* Monille on tosi tärkeetä että ei näkyis hirveesti varsinkaan pienellä alueella samanlaisia vaatekappaleita pyörivän, mutta sua voin lohduttaa sen verran (jos sulle on tärkeetä) että ei pyöritä varmaan hirveen paljoo samoissa paikoissa ni ehkä sun lippis näyttää vielä uniikilta ;) Tähän loppuun toivotan sulle hyvät viikonlopun jatkot! Terkuin höperöksi ilmoittautunut Calle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! <3 Haha nää pyöreet lasit näyttää kyllä eestäpäin aika hassuilta, mutta kuvissa voi hämätä onneks.. :D Ja hei mahtavaa, että säki hankit New Eran lippiksen! Ehkä meillä on vaan niin samanlainen maku, että väistämättäkin sama lippis veti puoleensa! Ja hei ei mua haittaa yhtään vaikka sulta samanlainen lippis löytyykin. Haluan nimenomaan asukuvilla ja höpinöilläni inspiroida muita löytämään uusia asuideoita ja uusia juttuja sinne vaatekaappeihin. Mun mielestä se on vaan kiva juttu, että tykästyit samanlaiseen lippikseen! Ja hei ehkä se harmaa pinkki nyt vaan sattuu olemaan paras vaihtoehto! :D Hyvät viikonlopun jatkot sullekin ja kiitos kommentista! <3

      Poista
  4. Ihania kuvia tässä, instasta näitä tuleekin aina kateltua jo!:) noi pyöreet arskat on ihan sika makeet, mullekkin tollaset kiitos!♥ Oot ihan hirmu nätti, kaunokainen!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Viivi!! <3 Mä oon kyllä ihan rakastunu pyöreisiin ja vähän tälläsiin tavallisista poikkeaviin aurinkolaseihin! :p

      Poista
  5. Aivan ihana blogi sulla ja oot todella kaunis! :)<3 päätinkin liittyä lukijaksi!
    Jos mun blogi iskee suhun, niin käy ihmeessä liittymässä lukijaksi! :)
    jjennikaroliina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Ja tervetuloa lukemaan! :)

      Poista