maanantai 16. maaliskuuta 2015

New era cap

IMG_4732.2Edellisessä postauksessa hehkutin keväisiä asusteita ja vaatteita, joihin olen tänä vuonna ihastunut. Yhden hehkutuksen arvoisen asian jätin kuitenkin tahallani mainitsemetta tätä postausta silmällä pitäen. Nimittäin lippikset. Mä oon ollut lippistyttö ihan pienestä pitäen ja kokenut jonkinasteista kateutta siitä, että lippisten käyttö on aina ollut enemmän poikien kuin tyttöjen juttu. Tänä keväänä katukuvassa näkyy kuitenkin lippiksiä myös tyttöjen käytössä ja nyt on myös mun aika uudistaa lippiskokoelmaani. Sainkin ilokseni valita Hatstorelta yhteistyön merkeissä lippiksen, mikä sopi mulle paremmin kuin hyvin. Hatstore on skandinaavian suurin lippiksiä ja pipoja myyvä kauppa, josta löytyy kyllä monenlaista päähänpantavaa.
PicMonkey Collage 207
Olen haaveillut New Eran lippiksestä jo jonkin aikaa ja ilokseni Hatstorelta löytyi myös tuota kyseistä merkkiä. Valitsin itselleni tämän harmaan lippiksen pinkeillä yksityiskohdilla ja se tipahti postilaatikkoon heti samalla viikolla. Voitte vain kuvitella miten kiva yllätys oli, kun kurvailin viimeisistä kirjoituksista kohti kesälaitumia ja matkanvarrella postilaatikosta löytyikin uusi lippis, jonka ajattelin saavani vasta myöhemmin. Olen aina niin malttamaton, että kaikki pitäisi saada heti.
IMG_4740
Listasin vielä muutaman asian, joista lippis saa multa ehdottomasti plussaa! 
 Lippis  peittää juurikasvun ja pelastaa huonolta hiuspäivältä. Mulle nämä taistelupäiviät hiusten kanssa ovat tulleet jo liiankin tutuksi! 
Sopii asusteeksi monenlaiseen asukokonaisuuteen ja tuo kivan lisän asuun, joka saattaisi ilman sitä olla jopa hieman tylsä.
 Suojaa auringonpaisteelta! Sekä päätä, että silmiä. Nyt kun sopivia aurinkolasejakaan ei ole vielä löytynyt niin lippis on korvaamaton asuste.
 Kevyempi vaihtoehto pipolle. Tykkään käyttää myöskin pipoja, mutta tähän aikaan vuodesta pipo sananakin alkaa jo kuulostamaan tukahduttavan kuumalta.
 Ainakin mun mielestä lippikset näyttää tosi hyvältä niin tytöillä kuin pojilla! 
PicMonkey Collage 210ASU: BOYFRIEND-FARKUT - SEPPÄLÄ | PAITA - H&M | KENGÄT - BJÖRN BORG | LIPPIS - HATSTORE 

Tykästyin tähän lippikseen niin paljon, että ajattelin hankkia kesäksi tällaisen vielä vaaleanpunaisena ja ehkäpä vielä jossain tummemmassakin värissä... Haha näin käy mulle aina kivojen asusteiden kanssa, kun haluan hamstrata monta eri vaihtoehtoa itselleni. Mitä piditte asusta ja etenkin lippiksestä? Onko Hatstore teille jo tuttu?

22 kommenttia:

  1. Jösses mitä kuvia taas! On kyllä hienoja! :-) Täällä kans yks lippistyttö nimeltään Camilla ilmottautuu. Oon aina kans tykänny lippiksistä ja jonkin verran käyttänytkin. Tänä vuona kyllä munkin päässä tulee näkemään lippiksen!! Toi asu oli kiva ja toi New Eran lippis anto kyllä niin kivan lisäyksen tuohon asuun että huhuh. :) Valitsitpa ihanan lippiksen, tykästyin ihan kympillä! Noi sun kuvat on otettu kyllä kivassa paikassa, tosi hieno tausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Camilla taas ihanasta kommentista! <3 Kiva että täältä löytyy muitakin lippistyttöjä kun minä! Mun aikasempi lippiksien käyttö on ollu aika vähästä, koska mun lippikset on vaan yksinkertasesti ollu niin säälittäviä. Mutta tästä New Eran lippiksestä tykkään kyllä oikeasti niin paljon, että tätä tulee näkemään mun päällä varmaan kyllästymiseen asti haha! :D Ja valtsua voi kiittää kuvista ja siitä, että hän asuu noin upeassa paikassa! :D

      Poista
    2. Mulla kans ollu sama ongelma, et se ulkonäkö on ollu mitä on .. :D Mutta houkutteli kyllä enemmän kun pikkasen ostamaan tollanen New Eran lippis. En tiiä tosin missä värissä, mutta kun kattelin Hatstorelta noita lippiksii ni löyty kyllä useampi tuo mukaan luettuna minkä voisin ottaa omaankin vaatekaappiin ♥ Haha, se on hyvä käyttää poikaystävänkin kotimaisemia kuvissa hyödyks! :D Unohdin silloin sanoa, että lippis on omastaki mielestäni yks parhaimpia hiuspäivän pelastajia ja auttais aurinkoisilla ilmoilla (millon tulee oltua paljon pihalla) pelastumaan siltä auringonpistokselta. ~Camilla~

      Poista
  2. Tosi kivan näköinen blogi sulla ja hirmusöpö tyyli! :-) rakastan kaikkea vaaleanpunaista ja pinkkiä. Mä en osais lippistä käyttää, eikä sellainen mulle edes sopisi, mutta sulla näyttää kyllä tosi hyvältä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos paljon Tanja! <3 Kiva, että sieltä löytyy toinen vaaleanpunaisen rakastaja! Uskon kyllä, että sulle sopis lippis enemmän kuin hyvin, mutta aina ei vaan voi tuntea oloa omaksi itsekseen jokaisessa vaatteessa ja asusteessa!

      Poista
  3. Onpa suloinen asu! <3 Mä ostin viime kesänä Seppälästä perus mustan lippiksen, joka jäi aika vähälle käytölle, mutta ehkä insiroidunkin käyttämään sitä nyt! :-) Kivan näkönen blogi sulla muuten. :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! <3 Kannattaa ehdottomasti kaivaa lippis esille ja kokeilla sitä erilaisiin asuihin, sillä voin vaan kuvitella kuinka mageelta se näyttäis! Mustat lippikset on tosi tyylikkäitä!

      Poista
  4. Onpa älyttömän suloinen ja söpö asua, mutta samaan aikaan kuitenkin jollain tapaa sporttinen! <3 meitsi tykkää kyllä ihan kympillä! Lippikset on niin kivoja :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi tosi kiva kuulla, että tykkäät, kiitos! <3 Tää asu on kyllä tosiaan tämmönen aika rento ja jopa sporttinen! :p

      Poista
  5. Mun blogista löytyy sulle haaste! ♥

    http://hennankengissa.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    VastaaPoista
  6. Olipas taas ihanan rento, mutta silti todella tyylikäs asu! :) Itsekin olen nyt kevään mittaan hurahtanut juurikin New Eran lippiksiin, mutten harmikseni vielä ole sellaista kerinnyt kotiuttamaan! Ehkä mäkin vielä jonain päivänä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ilmeisesti ruvennut suosimaan näitä rentoja asuja oikein kunnolla, eikä enää tee mieli ees käyttää muita farkkuja kuin boyfriendejä! Hups :D New Erat on kyllä tosiaan mun mieleen! Ne on malliltaan siroja ja sopii mun tyttömäiseenkin makuun, eikä tuo kuviointikaan ole liian villiä niinkuin joissain lippismalleissa meinaa olla.. Ehkäpä säkin vielä jonain päivänä ;)

      Poista
  7. Ihanasti oot capin yhdistänyt! Niin rento, tyttömäinen ja ihana. Voi kun sä oot niin sievä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihanasta kommentista kata!! <3 Oot ihana!

      Poista
  8. Huh, onpa paljon lunta näissä kuvissa! :D Mullakin ois haussa jokin tuollainen kiva lippis, joka ois ihan superi lenkillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä kyllä näyttää tosi talviselta, mutta varmaan suurin syy siihen on jäinen järvimaisema. Kyllä täällä muuten melko sulaa jo on :D Lippikset on kyllä ihan huippuja lenkillä! Ei paahda aurinko silmiin ja tulee heti sporttisempi olo lippis päässä. Mulla ainakin uudet asusteet ja vaatteet tuo motivaatiota liikuntaan!

      Poista
  9. Minäki fanitan kyl lippiksiä yli kakken ja tuo yksilö on kyl ylisöpö!!! Muutenkin voisin pukea tuon asun itsekkin päälle!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva että sieltä löytyy toinen lippisfani! :D Kiitos kommentista! <3

      Poista
  10. Aivan ihania kuvia! Ihastuin sun blogiin♥ Täällä yksi uusi lukija :)

    VastaaPoista
  11. Tuo lippis mulle heti, ihana!♥ on pitkään halunnut tuollaista mutta ei jotenkin vaan ole tullut sitten ostettua:D ihana asu sulla tässä, oot ihana!♥

    VastaaPoista