keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Maaliskuun suosikit

Muutama päivä on vierähtänyt ilman postauksia ja syynä tähän on vain ja ainoastaan minä. Tällä kertaa mielessäni syntyi ongelma siitä, että viime asukuvista on kulunut liikaa aikaa ja nyt olisi ehdottomasti asupostauksen vuoro. Tai edes aika näyttää naamani vaikka vain yhden kuvan verran. Noh, kuten arvata saattaa, tällaisen päähänpinttymän alla asukuvien ottaminen ei todellakaan ota onnistuakseen. Sää oli karmea, kuvaajalla oli kiire ja minä jälleen hieman flunssainen. Sopivaa kuvauspaikkaa ei löytynyt, enkä pitänyt edes päälläni olleista vaatteista. Yritykseni oli tuomittu epäonnistumaan ja sekös minua tietenkin ärsytti valtavasti! :D Nyt annan itselleni ja päättäväiselle luonteelleni kuitenkin periksi ja palaan taas blogin pariin tutulla ja turvallisella postauksella, kuukauden suosikeilla.
PicMonkey Collage 217Vihdoin ja viimein mulla on lippis, jota kehtaa käyttää. Tykästyin tähän New eran lippikseen niin, että välillä oon istunut tämä päässä sisällä ihan aamusta iltaan. Vielä kun tulis ihanan lämpimät kelit, niin tälle tulisi enemmän käyttöä. Harkitsen vakavasti tämän tilaamista myös jonkin muun värisenä.
IMG_4603Ollaan äitini kanssa Oriflamen jälleenmyyjiä ja pitkästä aikaa tuli tilattua jotain sieltäkin. Tykkään hirveästi Oriflamen Nature Secrets - suihkugeeleistä, koska niiden koostumus ja ulkonäkö ovat ihania, sekä tuoksut herkullisia. Tällä kertaa valitsin vaniljan ja granaattiomenan tuoksuisen suihkugeelin ja se osui jälleen nappiin. Nyt tekisi mieli tilata myös vesimelonin tuoksuinen. Lisäksi tilasin Oriflamen Body Mistin, joka tuoksuu mintulta ja vadelmalta. Aivan ihanan raikas vaihtoehto niille päiville, kun ei halua käyttää voimakasta hajuvettä.
IMG_5111Äitini halusi tilata Oriflamelta myös shampoota ja hoitoainetta, jota mäkin sitten satuin kokeilemaan. Oriflamen Hairx Smooth Control shampoo & conditioner onnistuivat pitämään lupauksen ja teki hiuksista todellakin pehmeän tuntuiset. Tämä oli todellakin tarpeen vaalealle ja kuivalle hiuspöheikölleni!
IMG_5096Ostettiin tämä kello joskus kauan sitten meidän keittiöön, mutta sille ei löytnytkään paikkaa. Etsiessäni kirppikselle vietäviä juttuja löysin kellon vahingossa ja tajusin, että sehän sopii ihan täydellisesti mun huoneeseen. Mun huoneen tapetista löytyy nimittäin samoja värejä ja tää osittain ratkaisi myös sen, mihin suuntaan lähden huonettani jatkossa sisustamaan.
PicMonkey Collage 218Mulla on ollut kirjoitusten loppumisen jälkeen taas aikaa tuijotella telkkaria ja netflixiä. Pari päivää sitten alkoi Au pairit Los Angelesissa ja mä jäin tuohon sarjaan koukkuun niin pahasti, että katsoin heti kaikki jaksot Yle Areensta. Täytyy myöntää, että musta ei olisi au pairiksi, vaikka ohjelman katsomisen myötä ajatus hieman houkuttelisikin. Kuitenkin tää on mun mielestä mielenkiintoinen ja todenmukainen ohjelma, johon on valittu mielenkiintoisia, toisistaan poikkeavia persoonia.

9 kommenttia:

  1. Ihania suosikkeja, etenkin toi lippis ;) Täällä kans ilmoittautuu toinen, jolla on välillä aamusta iltaan lippis päässä ja oon niin koukussa, että pari muun väristä haluaisin saada jo! :D Tuon new eran lippiksen myötä olen alkanut tykästymään myös muiden merkkien lippiksiin. Aloin heti tutustumaan oriflamen tuotteisiin, jos vaikka sun kautta jotain tulis ostettuakin! Mulla on suunnitelmissa lähteä au pairiksi, alun perin oli suunnitelmissa lähteä puoleksi vuodeksi jo kesällä ja sain perheenkin Lontoosta yms. mutta lykkään lähtemistä ehkä parilla vuodella, niin helpottaa sit kuitenkin paljon kaikissa asioissa kun on edes täysi-ikäinen..:) Mutta toi sarja on niin hyvä! <3 ~Camilla~ P.s joko sait päätettyä minkä mekon tilaat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! <3 Haha, musta tuntuu, että me ruvetaan nyt hamstraamaan lippiksiä oikein kunnolla.. :D Ja joo mun kautta pystyy tilatata Oriflamelta, jos jotain kivaa löytyy! Varmaan nyt kun kesää kohti mennään niin rupeaa tulemaan taas kaikkia ihania kesätuotteita mukaan apuaa!! <33

      Ja ei vitsi miten siisti suunnitelma, sä sopisit kyllä au pairiks ihan älyttömän hyvin! Au pairit Lontoossa -sarjassa oli itseasiassa yks mun mielestä ihan sun olonen tyttö mukana! :D Voisin kuvitella, että sä pärjäät lasten kanssa hyvin ja Lontoo kuulostaa muutenkin ihan sun paikasta. Mä olisin ehkä enemmän tollanen Los Angeles -tyttö! Mulle ajatus vieraasta perheestä ei kuitenkaan ihan uppoa, mutta voisin kuvitella lähteväni ulkomaille pitemmäksi ajaksi muissa merkeissä. Täysi-ikäisyydestä voi kyllä olla hyötyä ja ehkä sellanen varmempi olo itellä myös!

      Mä tilasin oikeastaan kaks mekkoa, sinisen ja valkoisen. (Siitä harmaasta oli koot loppu :S) Nyt yritän sitten niitten väliltä päättää. Tykkään mekkona sinisestä enemmän, mutta suurin osa mun läheisistä taas kannustaa mua siihen valkoiseen... Varmaan on vaan niin outoa nähdä mut jossain muussa kuin vaaleanpunaisessa! :D

      Poista
    2. Hauska kuulla! :D Mä taas voisin nähä sut Losis kans tosi hyvin! Näyttää ihan sun paikalta, ainakin lomapaikalta! Noi koko-ongelmat on ärsyttäviä, mutta sulla oli siinä postauksessa kaikki mekot niin upeita, et ei varmaan silleen harmita. Ei ainakaan tullut kauhee valinnan vaikeus, jos olisit tykännyt siitä harmaasta sun päälläs!;) Ne molemmat mekot on varmaan ihan älyttömän hienoja mutta luota omaan vaistoos ja jos sininen tuntuu paremmalta, ni se sit on se sun mekkos! No kieltämättä täältäkin seurattuna ehkä vähän erikoista, kun wanhojen tansseissakin olit vaaleanpunaisessa mekossa oleva rinsessa, mutta toisaalta Tuhkimollakin on sininen mekko ja ihan rinsessalta näyttää!;-D Kaveri valitsi sillon pari vuotta takaperin valkosen mekon ja se oli kyllä ihan älyttömän hienon näköinen. Tosi jänskää nähä kumpaan mekkoon päädyt! ~Camilla~

      Poista
  2. Hih, itsellä vähän eilen ilta venyi kuin sorruin katsomaan kaikki jaksot au pairit Los Angelesissa sarjasta Areenasta, aivan huippu sarja! :D ja tosi kiva postaus!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mulla meni kanssa tosi myöhään, kun en vain pystynyt lopettaa katsomista. "Vielä yksi.." Tuo oli mun miestä vielä parempi kuin Au pairit Lontoossa ja tuli hirveän hyvä fiilis tosta sarjasta! Kiitos kommentista! <3

      Poista
  3. Kivoja kuvia ja upeita kuvia! Toi lippis on niiin ihana, haluisin samanlaisen itsellekkin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Tuo lippis on kyllä niin kiva omistaa! :D

      Poista
  4. Ihania suosikkeja! Toi kello on kyllä mun lemppari noista<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! <3 Se on kyllä kiva!

      Poista