keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Puhelinkuvia

Puhelin kulkee lähes joka paikassa mukana, joten sillä tulee räpsittyä kuvia paljon enemmän kuin normaalilla kameralla. Selfie pitää napata vähintään kerran päivässä, näytti sitten miltä tahansa! Tavallisiin postauksiin harvoin kuitenkaan sekoitan puhelimella otettuja kuvia. Nyt halusin pitkästä aikaa tehdä postauksen pelkästään puhelimella otetuista räpsyistä. Nämä ei ole tällä kertaa instagramissa jaettuja kuvia, mutta sellainen postaus tulee sitten aikanaan erikseen.
Puhelin Collage 11. Nam Kinder -suklaamunia! Nämä ovat ehdottomasti pääsiäisen lemppareita! Pääsiäisen aikoihin Kinderit vietiin aika nopeasti kaupoista, mutta sitä ennen niitä riittä minulle ja valtsullekkin. 2. Pääsin taas perinteiseen tapaan meikkaamaan äitini noidaksi pääsiäiskokolle ja tässä on lopputulos. Haha, äitini oli niin surkea selfieiden ottamisessa, että minä menin viereen opastamaan ja painelemaan kameranappia. 3. Selfie suklaapupun kanssa. 4. Minä ja serkkuni yritettiin ottaa oikeasti varmaan tuhat yhteiskuvaa, eikä mikään onnistunut kunnolla. Tässäkin mun käsi näyttää kanankoivelta..
Puhelin Collage 21. Selfiet ei ottanut onnistaukseen haluamallani tavalla, voi huoh. 2. Sori Emma julkaisen sun naamaas täällä ilman lupaa, mutta nuo silmät on vaan niin ihanan väriset! 3. Lähdettiin viikonloppuna Valtterin kanssa Ideaparkkiin ja Ikeaan. Aurinko paistoi kirkkaana koko matkan ja tunnelma oli niin kesäinen. En malttanut ottaa mustaa nahkatakkiani pois, koska aurinko lämmiti sitä niin ihanasti. 4. Mun puhelin on täynnä erilaisia hauskoja kuvia ja quoteja, joita tallentelen jatkuvalla syötöllä. Onko tää teille PLL:n katsojille tuttua? Itse olen menossa nyt viidennen kauden lopussa, joten teorioita on riittänyt..
Puhelin Collage 31. Valtteri jaksaa aina kummastella näitä puolinaamakuvia. Se toinen puoli ei nyt vaan satu sopimaan kuvaan! 2. Viime kuukauden tv-ohjelmasuosikkina mulla oli Aupairit Los Angelesissa, mutta se tuli katsottua hyvin nopeasti läpi. Nyt uutena suosikkina mulla on Temptation Island, joka varmasti jakaa paljon mielipiteitä. Pian taas tulee uusi jakso!! 3. & 4. Kävin tänään Kauneusstudio Ilmeessä juttelemassa Katriinan kanssa Juhlat käsillä -tapahtumasta, jossa olen perjantaina touhuamassa Ilmeen pisteellä. Luvassa on siis muun muassa käsihoitoja herkullisilla GoCos -tuotteilla! Palaan kuitenkin tähän asiaan vielä myöhemmin!

Jaksatteko te lukea puhelinkuvapostauksia?

12 kommenttia:

  1. Jaksan ehdottomasti, koska puhelinkuvat tuo paljon pieniä yksityiskohtia kuluneilta viikoilta - etenkin nämä, joita ei instasta löydy. Kivoja kuvia ja voi kun oot kaunis! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiva kuulla, että jaksat! Kiitos paljon ihana! <3

      Poista
  2. Tykkäsin tosi paljon tästä postauksesta! :)

    VastaaPoista
  3. Oii tämmöiset postaukset on niin kivoja minusta :) Tulee paljon esille juuri pieniä yksityiskohtia viikolta <3 Niin kaunis olet, ihan totta :*<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään ite kans lukea puhelinkuvapostauksia just ton takia! Niistä tulee niin paljon esille! Kiitos paljon ihana! <3 :*

      Poista
  4. Näitä kyllä jaksaa lukea, ehdottomasti tee vain lisää!♥

    VastaaPoista
  5. Näitä jaksaa aina lukea ja katsella! Ihana kun sä tosiaan kuvailet paljon phonella, mulla suurinosa päätyy instaan joten oon todennut että instagram kuvien postaukset on se mun juttu:') Sulla on aina ihanan kirkkaita ja raikkaita kuvia, myös pikkunen pala vaaleanpunaista onneksi vilahti. Se on jotenkin niin sua;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mä laitan oikeastaan aika harvoin kuvia instaan, enkä yleensäkään mitään tälläsiä räpsyjä. :D Vaaleanpunainen kyllä on jotenkin niin mua! :D<3 Kiitos kommentista ihana! <3

      Poista
  6. Kyllähän Jesistä nyt pitää saada molemmat naamat kuvaan! ;)

    VastaaPoista