torstai 9. huhtikuuta 2015

Tuotearvostelu | Hairbell

IMG_5738Tuskin kukaan kauneudesta kiinnostunut internetin käyttäjä on voinut välttyä HairBellin mainoksilta. "Mitäpä jos hiukset kasvaisivat kolme kertaa nopeammin?" HairBell shampoo ja hoitoaine siis lupaavat nopeuttaa hiusten kasvua ja tehdä niistä muillakin tavoilla paremman näköiset. Mä rakastan pitkiä hiuksia ja sellaisten kasvattaminen on mun ikuisuusprojekti, joten tottakai lähdin testaamaan tuotetta, vaikka se aika uskomattomalta kuulostikin. Enhän mä mitään voi menetäkkään niin kauan kuin hiukset pysyvät päässä. En ole värjännyt hiuksiani sen jälkeen kun aloin käyttämään tuotetta, jotta tulos näkyisi selkeämmin niin mulle kuin sinne ruudun toisellekkin puolelle.
IMG_5750Myönnetään, että musta kuulosti/kuulostaa todella oudolta, että shampoossa ja hoitoaineessa olevat aineet vaikuttaisivat noin hurjasti ulkoapäin hiusten kasvuun. Näitä molempia tuotteita siis levitetään joka toinen tai kolmas päivä hiusjuureen ja latvoihin käytetään tavallista hoitoainetta. Annetaan kummankin vaikuttaa erikseen 3-4 minuuttia  ja huuhdellaan pois. Olen käyttänyt näitä nyt noin kaksi ja puoli kuukautta, mutta aivan täsmälläisesti tässä rytmissä en ole pysynyt. Joskus en ole ehtinyt antaa aineiden vaikuttaa ja joskus olen jättänyt nämä kokonaan käyttämättä.
IMG_5759Kahden ja puolen kuukauden tuloksena hiukseni ovat kasvaneet noin 3,5 cm. Määrä ei ole mitenkään hurjan paljon, mutta väittäisin sen olevan ainakin sentin pidempi kuin tavallisesti.
Hairr Collage 1Tässä vielä kuvat järkyttävästä juurikasvustani. Voisin vielä lopuksi listata tuotteen plussat ja miinukset:
+ Kasvattaa hiuksia jonkin verran
+ Tekee hiuksista tuuheammat ja pehmeämmät
+ Tuote on hyvin riittoisaa. Uskon, että se riittää vielä ainakin kuukaudeksi, vaikka se on ollut jo kaksi ja puoli kuukautta mun ja satunnaisesti myös äitini käytössä.
+ Tuotteen hinta ei ole kovin paha verrattuna sen riittoisuuteen ja vaikutuksiin.
+ Vaikutusajan kuluessa tulee pidettyä myös tavallista hoitoainetta kauemmin hiuksissa.
- Ei täyttänyt lupaustaan kolminkertaisesta hiustenkasvunopeudesta.
- Peseminen vie enemmän aikaa kuin tavallisten pesuaineiden kanssa ja on hieman monimutkaisempaa.
- Joskus tuntuu, etteivät hiukset peseydy kunnolla.

Hairbell shampoo ja hoitoaine oli musta kokeilemisen arvoisia tuotteita, mutta en usko, että tilaan uudestaan ainakaan ihan heti. Olen kuullut tuotteista sekä hyviä, että huonoja kokemuksia, joten tuote vaikuttaa aika yksilöllisesti. En ylistä tuotteen vaikutuksia, mutta suosittelen kuitenkin kokeilemaan, jos oletta yhtään kiinnostuneita. Onko teillä kokemuksia Hairbellistä? Oliko tästä postauksesta hyötyä?

12 kommenttia:

  1. Hiukset kasvavat normaalisti n. 1 - 1,5cm kuukaudessa, joten sanoisin, että tulos ei ollut mitenkään päätä huimaava. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikalailla noin kirjoitinkin: "Määrä ei ole mitenkään hurjan paljon, mutta väittäisin sen olevan ainakin sentin pidempi kuin tavallisesti." :) Hiuksien kasvu on kuitenkin todella yksilöllistä ja mun hiukset kasvaa hitaasti, luultavasti korkeintaan sentin kuukaudessa. Kiitos huomiosta! :D

      Poista
  2. Täytyypä kokeilla itsekin!
    Mulla kasvaa hiukset hirmu hitaasti, mutta rakastan pitkiä hiuksia.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu ja kaikki mahdolliset keinot kyllä kokeilen läpi, jos auttais edes vähän! :D Kannattaa testata tää!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Täältä: http://harmonylife.fi/hairbell

      Poista
  4. Oi kiinnostava tuote! Mulla kasvaa hiukset ihan hirmuisen nopeasti, se on sinänsä rasittavaa vaikka haluankin kasvattaa omaa tukkaa pitkäksi. Rasittavaa siksi kun oma tukka on tumma ja värjään hiukset blondiksi - tyvikasvu pukkaa hirmu nopeeta aina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huii oon unohtanu vastata tähän! :( Tuo tyvikasvuongelma on kyllä rasittava! Jos olis vaan oma väri päässä niin ei tarvis murehtia siitä! :D

      Poista
  5. Käytin 4-5 kertä. Puolet hiukset mennyt ja hius on nyt tosi heikkoksi mennyt. Ihan paska tuoye , en suositele

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi! :( Osalla nää näyttäis toimivan ihan älyttömän hyvin ja osalla taas ei! :/

      Poista
  6. Olen yrittänyt kysyä fb:ssa ja yksityisviestinä yksinkertaista kysymystä johon en saa vastausta. Eli sitoutuuko jatkuviin tilauksiin ? Hsluisin vaan kerran kokeilla enkäjatkuvas toimitusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi ettei sulle oo vastattu! :( Mä oon saanut sellasen käsityksen, ettei ton sivuston omistajat osaa suomea kunnolla, niin se voi olla syy vastaamattomuuteen. Mutta et sitoudu tilatessasi jatkuviin toimituksiin vaan saat vaan ne tuotteet, jotka oot sieltä tilannu! :) Ainakaan mulle ei tullut minkäänlaisia ongelmia tilauksen suhtee! Mielestäni luotettava sivusto!

      Poista