torstai 16. huhtikuuta 2015

Vinkki alajärveläisille


PicMonkey Collage 237Moikka kaikki Alajärvellä ja miksei vähän kauempanakin asuvat! Huomenna ja lauantaina Alajärven Paavolantorilla järjestetään Juhlat käsillä -tapahtuma. Minä olen paikalla huomenna  eli perjantaina Kauneusstudio Ilmeen pisteellä klo 10-17 ja Ilmeen Katriina sitten lauantaina klo 10-14. En osaa sanoa mitä muita yrityksiä on paikan päällä, mutta tapahtuman nimestä voi kuitenkin päätellä jotain; ideana on juhliin valmistautuminen erilaisin kädentaidoin. Oikein sopiva tapahtuma mulle, sillä hieman yli kuukauden päästä koittaa mun ylioppilasjuhlat, kääk.
IMG_6043Paikan päällä Kauneusstudio Ilmeeltä tehdyistä hoitovarauksista saa -10% prosentin alennuksen. Jos siis haluat ottaa esimerkiksi ripsienpidennykset tai tarvitset meikin juhlia varten niin kannattaa ehdottomasti käyttää tämä tarjous hyväksi! Oon tosi innoissani huomisesta, sillä pääsen myös tekemään halukkaille käsihoitoja veloituksetta aivan ihanilla GoCos -tuotteilla. Nää tuoksuu ihan älyttömän hyvältä!
IMG_6046Lisäksi luvassa on arvontaa, josta voi voittaa GoCos -tuotteita ja AHA -kasvohoidon. Aika kivoja palkintoja, eikö?
IMG_6074Tapahtumassa on myös myynnissä joitakin kosmetiikkatuotteita ja muun muassa näitä Konjac-sieniä, joita olen blogissakin hehkuttanut tässä postauksessa. Tulkaa ihmeessä moikkaamaan mua ja kurkkaamaan mitä paikan päällä oikein tapahtuu!

6 kommenttia:

  1. Vaau, hieno blogi sulla! Ulkoasu upea ja postaukset mielenkiintoisia .. sait uuden lukijan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Tervetuloa lukijaksi! :)

      Poista
  2. Sinulle on haaste blogissani :) http://jemppujemppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta! <3 Oon vaan valitettavasti ehtinyt tehdä ton jo.. :(

      Poista
  3. Oi miten ihana blogi sulla on! Saitpa lukijan :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Tervetuloa lukijaksi! :)

      Poista