torstai 21. toukokuuta 2015

Ebay ostokset - video

Valtteri tilas mulle pari juttua Ebaystä kevään aikana ja päätin nyt muutama viikko sittan opetella tilaamaan sieltä itsekin. Tässä ensimmäisten Ebay shoppailujen tulokset!
PicMonkey Collage 311Tässä vielä linkit tuotteisiin ja hinnat:

 Oneplussan kuoret (en löydä linkkiä) n. 3 €?

Napakoru (en löydä linkkiä) n. 1 €

Rannekello TÄÄLTÄ n. 2,30 €

Tekoripset TÄÄLTÄ n. 1,60 €

Cosmetic organizer TÄÄLTÄ n. 3,30 €

Kaksiosaiset korvikset TÄÄLTÄ n. 1,20 €




18 kommenttia:

  1. rahat saisit tosta meikki jutusta takasin jos haluaisit, ku se on rikki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aattelin, että voisin kyllä ottaa yhteyttä ja kysyä jos saisin rahat takas tai vaikka uuden tuotteen! :) Mut ei tuo ny niin hirveästi haittaa, vaikken saiskaan!

      Poista
  2. Eikä, ihana tuo kello! Kelpaisi kyllä omaankin ranteeseen moinen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään tosta ihan älyttömäsi! Tollanen kiva kesäkello! :)

      Poista
  3. Ihana video ja oot jotenki tosi symppis & upea :3 Kivoja tuotteita, ite oon aika arka tilaamaan netistä, mutta ehkä pitäis enemmän tutustua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Voi kuule mäki oon ollu niin arka tilaamaan varsinkin tälläsistä näin "epävarmoilta" nettisivustoilta, enkä tiiä miten mä oon yhtäkkiä muuttunu tälläseks nettishoppailijaks! :D

      Poista
  4. Ebaysta on tullu iteki tilailtua vähän kaikkee laidasta laitaan! Ebay -shoppailu on vaan jotenki niin helppoa sitten kun sen on oppinu ja vieläpä halpaa. Laitoin muuten iteki tilaukseen heti noi korvikset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Kun sen oppii niin tulee klikkailtua ihan mielinmäärin tuotteita sieltä itselle! Noi korvikset oli kyllä kiva löytö! :)

      Poista
  5. oo onpas ihania juttuja♡ mäkin tilailin yhessä vaiheessa ebaysta vaikka mitä mutta onneksi nyt oon vöhän rauhoittunut sen suhteen :D tollanen meikkiteline vois kyllä olla tarpeen, hhmm...pitäisköhän tilata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha saa nähä rauhotunko mä ollenkaan ku oon nyt niin hyvään vauhtiin päässy! :D Mä aattelin just että vois tilata toisen tälläsen meikkitelineen... :D

      Poista
  6. Nää videot on aina niin ihania, oot jotenkin niin ilosen tuntunen aina! :) Ja mielettömän ihania ostoksia teit eBaysta, munkin varmaan pitäisi joskus tilailla sieltä. Ja paljon onnea vielä ylioppilaaksi pääsystä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiva, että tykkäät! <3 Kannattaa ehdottomasti tilata, vaikka siihen kyllä jääkin koukkuun.. Kiitos paljon! :)

      Poista
  7. Oi kiva video! Oot tosi kaunis :)

    http://jessicahogsten.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Todella suloinen tuo kello! <3 Olisi kiva tilata jotain eBaysta, esim just puhelimen kuoria mutta pelkään että jäisin koukkuun ja tilaisin kaikkea turhaa! :-D Mulla on muutenkin ihan liikaa tavaraa, joten taidan pysytellä erossa... ainakin toistaiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä! <3 Haha mä oon jääny kyllä ihan täysin koukkuun.. Mutta pitää vaan yrittää rajottaa shoppailuintoa ja tyytyä vain katselemaan! :D Mut just jotain puhelimen kuoria tuolta löytyy ihan älyttömän halvalla!

      Poista
  9. hei sulla on puhelimena tuo oneplus? :) mitä oot tykännyt siitä puhelimesta ja onko se suomen kielisenä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää on ollu mulla nyt noin puol vuotta ja oon ollu tosi tyytyväinen! Tää on toiminu paljon paremmin kun mun aikasemmat puhelimet, eikä oo mitään sellasii ärsyttävii juttuja. Sopivan iso näyttö, helppo käyttää ja mun makuun tosi hyvä kamera! On suomen kielisenä! Suosittelen tätä kyllä ihan älyttömän paljon!

      Poista