lauantai 23. toukokuuta 2015

Glitter gel nails

IMG_8491Moikkamoi ja oikein ihanaa lauantaita kaikille!   Otin eilen ensimmäiset geelikynteni ikinä ja oon näistä tosi innoissani! Mun omat kynnetkin on oikeastaan melko pitkät, lukuunottamatta heiveröisiä ja helposti katkeavia etusormen kynsiä. Siitä syystä en ole aikaisemmin tajunnut pahemmin haikaillakkaan geelikynsien perään. Lisäksi käytän piilareita, joiden käyttö yhdistettynä pitkiin kynsiin on tuskin mikään helpoin homma. Ja mä nimenomaan haluan kynsiini edes vähän sitä pituutta jos sellaiset otan! Saa nähdä miten näiden kanssa käy!
IMG_8484Kynnet mulle taikoi kosmetologiksi opiskeleva kaverini Kristiina. Mulla on viikon päästä ylioppilasjuhlat, joten sen takia nämä oikeastaan päätinkin ottaa. Onhan se kiva, että on kynnet juhlakunnossa! Omien kynsien kanssa mulla on aina ongelmana se, että revin hermostuksissani niistä lakan ja kaiken mahdollisen irti ja se näyttää kamalalta. Nytpä en voikaan niin tehdä! Lisäksi mun omat kynnet on aina ihan eripituiset, enkä malta yhden katketessa lyhentää muita samanpituisiksi. Nyt kerrankin mun kynnet näyttää kaikki samalta! 
IMG_8501Halusin koristelun sopvan mun ylioppilasmekkoon ja ensimmäisenä mielessä pyöri hopea glitteri. Mun mekossa on nimittäin hopeinen yksityiskohta ja no, hopea nyt sopii jokapaikkaan. Oon ihan älyttömän tyytyväinen tähän lopputulokseen ja mun on pakko ihan jatkuvasti pysähtyä katselemaan näitä. Rupesin miettimään, että pitäiskö sitä hankkia itsellekin kynsientekovälineet ja opetella tekemään tälläisiä. Jos teistä joku tietää, mistä välineitä kannattaisi lähteä tilailemaan niin vinkatkaahan mulle! 
IMG_8503Mitä mieltä te ootte mun uusista kynsistä? Entä minkälaisia kokemuksia teiltä löytyy rakennekynsistä? 

4 kommenttia:

  1. Wau, ihanat! ♥ En tiedä kuinka monta kertaa oon sanonut innolla odottavani lisää ylppärihumua, tuli taas tästä se mieleeni :D Itsellä ei pitkät kynnet toimi ollenkaan, kun on pitkäkarvasia koiria ja soitan & talleilukin (tosin aika harvakseltaan) vielä päälle. En oo koskaan tykänny laittaa kynsiä, pidän nää vaan siististi lyhyinä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiva, että tykkäät! ♥ Pitkät kynnet on kyllä välillä hankalat ja mulla tällä hetkelä tosiaan suurin haaste on, että miten saan piilarit päähän ja pois kaivamatta koko silmää ulos! :D Pitkäkarvaset elukat ja soitteleminen on kyllä kans oma haasteensa!

      Poista
  2. IHANAT! <3 itsellä ei koskaan ole rakennekynsiä ollut, mutta ton tyyliset voisin ottaa milloin vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kyllä on! <3 Hihii, ota ihmeessä! :)

      Poista