lauantai 2. toukokuuta 2015

Hello May!

IMG_6780Moikka kaikille!  Halusin tulla pikaisesti kertomaan teille mun vapusta ennen kuin toukokuu ehtii vierähtää ihan puoleen väliin asti. En voi edes uskoa, että nyt saa jo puhua toukokuusta. Toivottavasti tässä kuussa saadaan jo nauttia monista lämpimistä ja kesäisistä päivistä! Mutta nyt ennen tulevasta haaveilua, kelataan hieman aikaa taaksepäin ja kurkistetaan vapun kuulumisiin. Ystäväni Sonja kutsui mut ja muutaman muun luokseen torstaina aloittamaan vapun juhlimisen ja ehdinkin perille sopivasti ikuistamaan tämän kuvan.
IMG_6814Sonja oli laittanut tarjolle ihania vappuherkkuja ja koristeetkin olivat paikallaan. Istuskeltiin mukavalla porukalla juttelemassa niitä näitä ja kuuntelemassa musiikkia. Oltiin lähes kaikki menossa illalla katsomaan Tuomas Kauhasta, joten fiilisteltiin myös hänen biisejään jo valmiiksi. Minä tietty tapani mukaan räpsin kuvia kaikista pöydän antimista, hups.
vappu Collage 1Mä rakastan kaikkia juhlia, joihin voi pukeutua hieman erikoisemmalla tavalla. Luultavasti olen katsonut liikaa amerikkalaisia teinisarjoja, joissa biletetään jatkuvasti naamiot kasvoilla ja hameet heiluen. Täällä Alajärvellä en nähnyt kenelläkään minkäänlaista vappurekvisiittaa paitsi tietenkin mulla ja Sonjalla. Sonja oli hankkinut mullekkin tuollaisen hauskan maskin, jota pidin sitten otsallani koko illan. Nämä kuvat ovat lähes ainoita, joissa esiinnyn itsekkin, vaikken kovinkaan edustavana..
IMG_6791Kippis! Jossain vaiheessa iltaa siirryttiin Alajärvelle jatkamaan iltaa ja kuuntelemaan Tuomas Kauhasta. Myös armeijasta lomille päässyt poikaystäväni oli ehtinyt paikalle omien kavereidensa kanssa. Lähdettiin hänen kanssaan meille yöksi ja herättiin aamulla valmistamaan hieman tavallista monipuolisempi aamupala vapun kunniaksi. Muu perheeni oli lähtenyt aikaisin serkkuni synttäreille ja mua harmitti, etten ennättänyt heidän mukaansa. No, menihän se päivä kotonakin muutaman ilmapallon keskellä! Minkälainen vappu teillä oli?

9 kommenttia:

  1. Oih mitä herkkukuvia! Täällä menk vappu suunnilleen samoissa merkeissä ku siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii aika herkullisia kyllä! Kiitos kommentista, kiva kuulla! :)<3

      Poista
  2. Teidän vappupöytä näyttää ihanalta! Kuulostaa muutenkin siltä, että oot viettänyt hauskan ja miellyttävän vapun :3 Munkin vappu sujui mukavasti poikaystävän seurassa, nyt palailin kotiin ja pitäis suunnata katsetta kohti tulevaa kouluviikkoa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli kyllä älyttömän ihana ja vappu oli kyllä kiva! <3 Harvemmin oon mitään kovin erikoista edes vappuna tehnyt! Kiva, että sunkin vappu sujui mukavasti! Tsemppiä tulevaan kouluviikkoon! :)

      Poista
  3. Ihanalta näyttää! Vappu meni oikein mukavissa merkeissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva, että meni mukavasti sullakin! :)

      Poista
  4. Ihanaaaa ihania otoksia, toi skumppa on muuten mun suosikkiani ollut jo pitkään. Ootte hyvän valinnan tehny;) Ja nuo naamiot/maskit mitä nää on, aivan ihania. Tuollaiset juhlat mä haluaisin joskus pitää, missä nuita olisi kaikilla päässä:3 Mä yritän tänään postata mun vapusta, niin saat siitä sitten lukea millainen oli mun vappu hihi;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitos, tuo on kyllä ihan älyttömän hyvää! <3;) Nuo naamiomaskit on kyllä ihan superkivoja ja hauskaa vaihtelua! Kiva päästä lukemaan millainen sun vappu oli! ;)

      Poista
  5. Tää oli kiva postaus! Kiva kuulla, että sunkin Vappu sujui mukavissa merkeissä :-)

    VastaaPoista