lauantai 9. toukokuuta 2015

Instagram pictures

Heippa! Mulla olis taas postausaiheita vaikka kuinka ja nyt oon lisäks päättäny alkaa kuvaamaan videoita vähän tavallista enemmän. Tässä välissä voisi kuitenkin olla sopiva väli instagram (@jjjuliaeveliina) kuvien läpikäymiseen. Niitäkin on tässä postauksessa nyt enemmän kuin tavallisesti! -->
Insta Collage 10
1 & 2. Pääsiäisenä täällä Alajärven Alvariinissa esiintyi Pete Parkkonen, jota lähdettiin sitten kaveriporukan kanssa katsomaan. Mua ärsyttää kun nuo kuvat ovat vähän tavallista huonolaatuisempia ja ylivalottuneita, mutta ei se mitään. Ainakin saatiin Peten kanssa kuva. 3. Äitini työskenteli meidän kylän pääsiäiskokolla noitana ja minä pääsin meikkauspuuhiin. 4. Pääsiäisen herkkukori.
Insta Collage 11
1& 2. Hupsis, kaksi selfietä samasta paikasta. Takapihan lasiterassista on tullut valoisuutensa takia mun vakio kuvauspaikka, joten siellä tulee räpsittyä yksi jos toinenkin kuva. 3. Tämä kuva on otettu pari kuukautta sitten, kun olin käynyt ottamassa volyymiripset. Vitsi, ne oli hurjan pitkät ja tuuheat!  Onneksi saan taas ennen yo-juhliani ripset kuntoon! 4. Päivä Kauneusstudio Ilmeen pisteellä.
Insta Collage 121. Ja taas terassilla räpsimässä kuvia. 2. Mun on ollut jo kauan tarkoitus testata Valtterin armeijavaatteita, mutta vasta nyt sain aikaiseksi. Puettiin valtsun pikkusiskon kanssa vetimet päälle ja käytiin räpsimässä pari kuvaa pihalla. Aika hurja, vai mitä? 3. Haaveilen lämpimästä auringonpaisteesta, ruskettuneista koivista ja uima-altaasta. En oo muuten ikinä ollut noin ruskettunut, kun tuolla Turkin reissulla! 4. Mä oon alkanut heräilemään talviunilta ja käymään kuntosalilla vähän tavallista useammin. Fiilikset on kuvan mukaiset! :D 
Ig Collage 61. Pääsiäisenä oltiin kuuntelemassa Pete Parkkosta, mutta vappuna oli Tuomas Kauhasen vuoro. Napattiin kyllä Tuomaksenkin kanssa kuva, mutta se jäi instagramissa julkaisematta. Ehkä julkaisen sen kuitenkin joskus täällä blogissa. 2. Vähän aikaa sitten haaveilin ruskeista silmistä, mutta nyt olen ihastunut sinisiin. Ajattelin, että voisin hankkia joskus vaihtelun vuoksi tuon väriset piilarit. 3. Valtterin ja mun kuva, joka näkyikin jo hetki sitten blogissa. Lisää näitä kuvia näette pian viimeisessä ittilesken päiväkirjassa! 4. Mä käytän tosi harvoin mitään voimakkaamman värisiä huulipunia, mutta eilen oli poikkeus tässä.

Oikein hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!  

12 kommenttia:

  1. Ihania kuvia kaunokainen, ja ihanaa v-loppu sinne <3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia kyllä!<3 vitsit mitkä huulet tossa vikassa kuvassa, ihana sävy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana! <3 Toi oli kyllä aika mielenkiintonen sävy!

      Poista
  3. Tosi paljon hyviä kuvia! :) Vitsi miten sulle sopiikin noi armeijavaatteet hyvin! Jos noin kaunis mimmi lähtis sinkkuna armeijaan ni sais kyllä juosta poikia oikein urakalla karkuun! :D Sun ja Valtterin toi kuva on tosi herttanen :') Ja sitten noi huulet!! Ihana puna, korostaa niin hyvin sun upeita silmiäs ja toi paita on kans ihan nappi koko pakettiin. Muutenkin ihana pirteitä kuvia sulla instassa! Ja täällä taas eräs laiska kommentoija joka kirjoittelee vaihteeks taas anonyyminä. Ehkä ensi kerralla oikein Google-tilillä! :D Camilla toivottelee ihanan aurinkoisen sunnuntaipäivän jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos superpaljon ihana! <3 Haha, vitsi jos lähtisinkin armeijaan! Musta tuntuu, että kuolisin sinne jo ekalla viikolla.. :D Uskaltaudun tosi harvoin käyttämään noin näkyvää huulipunaa, mutta ehkä se oli nyt kerrankin ihan kivaa vaihtelua! :D

      Poista
  4. Ihania kuvia ja edelleen rakastan tuota sun ja Valtterin kuvaa :D En tiedä miksen oo sua vielä instassa seurannut, mutta nyt asiaan tulee ehdottomasti muutos, käynpä heti klikkailemassa ;) Ihanuutta ens viikkoon sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooi kiitos ihana! <3 Jee huomasinkin jo et olit seurannu mua instassa ja samalla löysin myös sun instan! :'D Sulle kans ihanuutta tähän viikkoon! <3

      Poista
  5. Oot niin kaunis Julia ♥ Vitsi tuo rusketus ja tuo uima-allas! Mä niin ikävöin ulkomaita ja reissuilua. Mullakin on aina ollut noin kaunis ja ihanaihana rusketus, mutta viime kerralla sain niin nolon päivetyksen kun Kanaria oli pilvinen mekein koko sen loman ajan. Mua suututtaa! Tahtoo reissuun...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kata, kiitos! <3 Mullakin kävi tolleen Kanarian lomalla! Kyllä siellä aurikoa jotenkin riitti, mutta tuulisen sään takia oli hirveän kylmä kokoajan eikä huvittanut maata auringossa.. :/ Vitsi kun pääsis keräämään rusketusta ulkomailta vielä, ennen kunnollista Suomen kesää! :D

      Poista