torstai 14. toukokuuta 2015

Lauantain asukuvat

Moikka!  Mun viikko on sujunut tähän asti aika kiireisesti, sillä täällä on alettu valmistautumaan oikein kunnolla mun ylioppilasjuhlia varten. Mun kummitäti tuli nyt viikoksi tänne tekemään äitin kanssa jotain puutarhajärjestelyitä eli toisinsanoean suunnittelemaan koko puutarhan uudestaan, niin kuin joka vuosi. Minä olen sitten yrittänyt parhaani mukaan huolehtia kaikesta muusta. Nyt kuitenkin hypätään pidemmittä puheitta postauksen varsinaiseen aiheeseen eli lauantain asukuviin, joiden julkaisu jäi valitettavasti näin myöhälle.
PicMonkey Collage 303.2Viime lauantain asukuvat otettiin hieman erilaisissa merkeissä. Mulla oli kerrankin kuvaaja, joka ei kiirehtinyt minnekään ja tiesi kamerasta ja kuvaamisesta ainakin tuhat kertaa enemmän kuin minä. Minä vain keskityin seisoskelemaan kameran edessä ja hymyilemään. Yleensä siis säntäilen edestakaisin kameran ja kuvauspaikan välillä, vaihdan asetuksia ja käskytän kuvaajaa. Lauantaina mua kuvailemassa oli Elias Murto, jota en voi kuin kiittää tuhannesti näistä kuvista.
PicMonkey Collage 304Asu: Paita: ? | Maksihame: Seppälä | Kengät: H&M | Vyö: Seppälä | Kaulakoru: Cubus | Rannekoru: H&M
PicMonkey Collage 305
Lauantain sää oli melko viileä ja tuulinen, mutta onneksi olin laittanut hieman pidemmät vaatteet päälleni. Tykkään yhdistellä maksihameita eri yläosien kanssa, koska silloin valinnanvaraa löytyy paljon. Yhdistelmästä voi muokata eri asusteiden avulla niin rennon, juhlavan, sporttisen, kuin hieman hempeämmänkin. Tällä kertaa halusin pukea päälleni jotain yksinkertaista ja rentoa, joten päädyin tähän ratkaisuun. En kovinkaan usein viihdy näin mustavalkoisessa asussa ja myönnetään, että jäin kyllä tälläkin kertaa kaipaamaan jotain väripilkkua tähän asuun.
PicMonkey Collage 307Mitä te piditte näistä kuvista ja asusta? 

16 kommenttia:

  1. Wau, ihanaa ja niin kaunista! ♥ Vyö ja kaulakoru tuovat ihanasti eleganssia ja muutenkin asu sopi sun päälle kuin nakutettu :3 Toivottavasti muuten kerrot sun ylppäreistä enemmänkin täällä blogin puolella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää kiitos paljon ihanuus! <3 Ja joo lupaan kertoa! Suunnittelin, että voisin tehdä myös videon siltä päivältä missä näkyis sitten vähän tarkemmin tunnelmia! Ja tietenkin myös ihan tavallisen postauksen!

      Poista
  2. Tosi kiva asu ja aivan ihania kuvia susta, näytät tosi kauniilta! :-)

    VastaaPoista
  3. Täydellinen tuo viimeinen kuva oikeella♥ Kaunis!

    VastaaPoista
  4. aivan huippuja kuvia, oot ihan hirveen kaunis! :-)

    VastaaPoista
  5. Tosi ihana asu! ♥ Voisin kyllä itekkin pukee tollasen asun päälleni! Kuvat on kyl tosi hyviä. Ei sitä varmaan voi olla onnistumatta jos hyvä kuvaaja ja malli tietää mitä tekee!! :-) ~Camilla~

    VastaaPoista
  6. Vautsi onpa upeita kuvia ja ihana asu!♥ oot todellinen kaunokainen♥

    VastaaPoista
  7. Oi oot niin kaunista katsottavaa! Mahtava asu, raidat ja musta maxihame = pure love ♥ Vitsi mua harmittaa kun mun lemppari raitatoppi oli päätynyt vahingossa punaisten farkkujen kanssa pesuun, voit varmaan kuvitella miten sille kävi:'D Se oli suosikki toppini ja käytin sitä just usein pitkän mustan maxihameen kanssa. Itkettää:<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Kata, kiitos! <3 Eikääää lempparivaatteille käy jostain syystä aina tolleee.. :''''(

      Poista