perjantai 12. kesäkuuta 2015

Kirppislöytöjä

Heippa ja oikein ihanaa perjantai-iltaa kaikille!   Kaksi ensimmäistä viikkoa kesätöissä on nyt ohi ja vielä olisi pari viikkoa jäljellä tässä paikassa. Kesätöistä johtuen mun postailutahti on hieman päässyt hidastumaan, mutta koitan kuroa sitä kiinni parhaani mukaan. Mulla olis teille vaikka kuinka monta ostosta esiteltävänä, mutta ajattelin alkaa purkamaan kasaa kirppislöydöistä, joita oon tehnyt kevään ja kesän aikana. Kaikki nää on ostettu Adeliina nimiseltä kirppikseltä Alajärveltä.
IMG_9137Oijoi, pirteä kukkakuosi yhdistettynä kivaan playsuittiin. En vaan voinut lähte ilman tätä! Alunperin tää on h&m:stä ja maksoi nyt 6€. Postauksen kallein ostos siis! 
IMG_9139Ihana Ginatricotin vaaleanpunainen takki,  jonka materiaali on pehmeää ja ohutta.  Tämä ei ole ehkä mikään maailman monikäyttöisin takki, mutta  joihinkin kesäisiin asuihin tämä tuo varmasti kivan lisän. Kolmen euron hinta ei ollut todellakaan paha! 
IMG_9151Tämän ostin kirppikseltä jo ajat sitten ja se on näkynytkin blogissani jo yhdessä postauksessa.  Mulla on paljon lyhyhihaisia croptoppeja, mutt pitkähihaisia omistan paljon vähemmän. Tämä on mielestäni kivan rento! Muistaakseni hintaa tällä oli n. 2€.
IMG_9220Pikkuruinen kukkapaita, jonka voisin kuvitella yhdistävänäi vaaleansinisten farkkushortsien ja olkihatun kanssa. (jos siis joskus sellaisen hatun sattuisin hankkimaan) Jotenkin tästä tulee mieleen heinäkuiset maalaismaisemat, enkä tiedä miksi. Hintaa paidalla oli 3 €.
IMG_9209Sarjassamme: ostin, koska vaaleanpunainen. 0,50 €.

Mitä te tykkäsitte mun kirppissaalistaa? Mä oon innostunut taas kiertelemään kirppiksiä ja omasta mielestäni oon tehnyt sieltä tosi onnistuneita löytöjä. Mä kyllästyn välillä aika helposti vaatteeisiin, joten mielelläni suosin myös tälläistä hieman halvempaa shoppailumenetelmää. Tykkäättekö te kierrellä kirppiksiä?

9 kommenttia:

  1. Tosi kivoi kirppislöytöi! On hyvä kirppissaalis!! :DD Tykkään kierrellä kirppareita, mutta nyt viimeisen vuoden aikana en oo käynyt kertaakaan. Eli siihen on siis tehtävä muutos, kun kierrätys ja edullinen shoppailu kannattaa välillä tai miksei useamminkin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiva että tykkäsit mun kirppissaaliista! :D Mullakin aina välillä jää vähemmälle ja sitten yhtäkkiä taas innostun. Kirppisshoppailu on kyllä kannattavaa!

      Poista
  2. Wau mitä vaatteita! Sun blogia on kyllä aina yhtä mukavaa lukea. :)
    http://mmiiakatariina.blogspot.fi/ - käy kurkkaamassa. :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja kirppislöytöjä! Pitäisi itsekkin kierrellä enemmän kirppiksiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! <3 Kirppiksillä kannattaa kyllä käydä! :)

      Poista
  4. Ihania löytöjä, tuli itselle oikein hinku lähtä kiertelemään kirppiksiä :3 Ainakin omalle, kesätyöttömälle budjetille sopivia hintoja... :D

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania löytyjä! :) Pitäisi itsekin poiketa pitkästä aikaa kirpparille!

    VastaaPoista
  6. Onpas onnistuneita löytöjä! Ihana tuo playsuit♥

    VastaaPoista