perjantai 17. heinäkuuta 2015

Ebay ostoksia 2 - video

Tekaisin eilen toisen Ebayn ostosvideon, mutta sen lataaminen kestikin puoli kahteen asti yöllä. No, toivottavasti joku Youtube -tilaajistani on ollut hereillä silloin! :D Oon esitelly Ebayn ostokset tähän asti aina videoilla. Onko näille vielä kiinnostusta? 
ebay2
Peitevoidepaletti  TÄÄLTÄ 3,50 €

Choker TÄÄLTÄ 0,70 €

Revlon colorstay  TÄÄLTÄ 14 €

Laturi TÄÄLTÄ 3 €

Meikkivoidesivellin
TÄÄLTÄ 2,50 €

Kynsisiveltimet TÄÄLTÄ 2 €

Geelikynsisetti TÄÄLTÄ 13 €

Kynsimuotti TÄÄLTÄ 1,60 €

Kännykän suojakuoret (urheilu) TÄÄLTÄ 2 € + postit

Nilkkakoru TÄÄLTÄ 1 €

Aurinkolasit TÄÄLTÄ 3 €

Vartalokoru TÄÄLTÄ 0,70 €

Uv - lamppu TÄÄLTÄ 15 €

Tänään lähden kohti Seinäjoen Solar Sound -festareita, joissa olen tänä vuonna töikseni huolehtimassa nälkäisistä masuista.  Eli mut löytää sieltä aina välillä tekemästä hamppareita! Tulkaa moikkaamaan, jos näette mut jossain!

8 kommenttia:

  1. Tosi kivasti esitelty taas nämä ostokset :) tykkään! Ja noi lasit on tosi söpöt ja pidä ihmeessä päässäkin, sopivat varmasti huippu hyvin festareille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! <3 Kiitos paljon!

      Poista
  2. Ihana video ja kivoja ostoksia, oot ollu oikee Eba-hirmu ;) Rakastuin tuohon paitaan mikä sulla oli päällä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Hehe, niimpä oon tainnu olla! Mäkin oon ihan rakastunu tohon paitaan ja oli pakko ostaa se h&m:stä!

      Poista
  3. Uskaltaisko ebaysta tilata vaatteita? Oon vähän arka tilaamaan netistä tavaroita, kun noi tullit sun muut mietityttää.. ja kauan noilla sun ostoksilla kesti saapua? Kiitos vastauksesta jo etukäteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo itse vielä tilannut sieltä vaatteita, koska en oo jaksanu miettiä tarkemmin kokoja. Kiinalaiset on pieniä, joten vaatteetkin on pieniä. Useimmat suosittelee siis ottamaan ainakin kokoa isomman vaatteen, jos tilaa Ebaysta. Oon kyllä katsellu siellä monia kivoja vaatteita, mutta en ole vielä tilannut. Pitäisi kai testata! Mun käsittääkseni alle 21 € ostokselle ei tule tullimaksuja ollenkaan, eikä mun minkään tilauksen kanssa ole tullut ongelmia sen suhteen. Ostoksien saapuminen on kestäny mulla yleensä vaihtelevasti reilusta viikosta reiluun kahteen. Riippuu tosi paljon myyjästä! Jos tilaat Ebaystä niin kannattaa katsoa, että myyjä on arvioitu luotettavaksi (n. 98% yli oon ainakin itse tilannut huoletta). Ja kannattaa lueskella myös mitä kommentteja muut on jättänyt! Mäkin oon ollu arka tilaamaan netistä tavaroita, varsinkin ulkomailta, mutta Ebay on osottautunut yllättäväkin helpoksi. Anteeksi, että vastaan näin myöhässä ja jos jäi jotain epäselvää niin kysy ihmeessä! :)

      Poista
  4. Uskaltaisko ebaysta tilata vaatteita? Oon aika arka tilaamaan ulkomailta mitään kun on kaikki tullit sun muut. Kauan noilla sun ostoksilla kesti saapua? Kiitos jo etukäteen :) !

    VastaaPoista
  5. Ihania juttuja, lähtee heti mullekki toi vartalokoru tilaukseen ;)

    VastaaPoista