tiistai 21. heinäkuuta 2015

Festariasu

IMG_1148Olen pukeutunut koko heinäkuun tosi värikkäästi. Mitä enemmän vaaleanpunaista, sen parempi! Ajatus mustista, tylsistä, ankean värittömistä vaatteista ei kuulosta omalta vaan pikemminkin todella vastenmieliseltä. Olen vältellyt jopa lempparitakkini, mustan nahkatakin päälle pukemista. En tavallisestikkaan välitä mustasta, mutta luulen hautausmaalla töissä vietetyn kesäkuun vaikuttaneen asiaan entisestään. Pukeuduin jokaisena viikonpäivänä täysimustaan tuulipukuun ja talsin menemään mustissa kumppareissa. Ei siis ihme, että olen kaivannut väriä elämääni! 
PicMonkey Collage 325Löysin ennen Solar Soundeja kuitenkin ihanan maxihameen, jonka kanssa oli ehdottomasti pakko yhdistää musta yläosa. Siitä tuli mun lemppari festariasu, enkä malttanut millään odottaa, että pääsen pukemaan sen Solareilla päälleni. Jos en olisi ollut töissä siellä, muuta mun päällä ei olisi luultavasti nähtykään. Hassua, ensimmäinen kerta pitkästä aikaa kun viihdyin vapaaehtoisesti mustassa yläosassa.
IMG_1161.2Asu :  hame: seppälä | toppi: h&m | kengät: h&m | vartalokoru: ebay | sormukset: h&mIMG_1173Yksityiskohtia. Juuri niitä rakastan pukeutumisessa. Tässä maxihameessa ihastuin erityisesti tuohon valkoiseen tekstiin. Hame oli mulle oikeasti liian suuri, mutta pienillä kavennustöillä siitä tehtiin mulle sopiva. Ebaystä tilaamalleni vartalokorulle tuli myös ekaa kertaa käyttöä ja se sai paljon kehuja. Kynnet jouduin harmikseni pitää lyhyinä ja kynsilakattomina töitten takia.
PicMonkey Collage 324Kuvat otti tällä kertaa mun paras kaveri, jonka kampausideankin itseasiassa varastin omaan käyttööni, hups. Joten kiitos vaan kuvista ja kampauksesta Katriina! ♥ Mitä piditte tästä asusta? 

19 kommenttia:

  1. Tosi kaunis ja kiva festariasu! ihania yksityiskohtia kyllä asussa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos, mäki tykkäsin tästä asusta! <3 :)

      Poista
  2. Aivan ihana ja katseen kiinnittävä asu, joka sopii sulle mainiosti :3 Kultaiset korut täydensivät koko potin <3

    VastaaPoista
  3. Ootko millon ostanut ton topin h&m? :-) Tommonen ois tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan tässä hetki sitten ja käytin vielä viikonloppuna hakemassa kaverille samanlainen. Eli varmasti löytyy vielä! :) Siellä oli myös valkosia, harmaita ja viininpunasia!

      Poista
  4. Ihanaihana asu! Vitsi toi vartalokoru on älyttömän magee. Mäkin tahon!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 Toi on kyllä niin munki mieleen!

      Poista
  5. Vieläkö käytät feikki MK laukkua ja lompakkoa? =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laukku on tällä hetkelllä vain sisustuselementtinä huoneessa. Kyllästyn laukkuihin liian nopeasti ja viihdyn mieluiten ilman mitään! :D Lompakkoa käytän. Jos tällä oli tarkoitus jotenkin ilmaista, että on noloa käyttää feikkejä niin joo, tottakai mä mieluuummin ostaisin aitoa tavaraa. Ehkä sitten joskus kun opiskelut on ohi ja käyn päivittäin töissä! :)

      Poista
    2. Kannattaa sitten vaan ostaa merkittömiä laukkuja :)

      Poista
    3. Osta sä vaan, mä ostan just niitä mitä haluun. ":)"

      Poista
  6. Ihan superkiva asu <3 Pukee sua niin hyvin : )

    VastaaPoista