keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Instagram kuvia

Oon yleensä jakanut instagram kuvia täällä kuukausittain, mutta viime kuussa se pääsi unohtumaan. Niinkuin monen muunkin postauksen toteutus.. Nyt saatte sitten kuvia senkin edestä! Mut löytää instagramista nimellä @jjjuliaeveliina
Insta Collage 131. Asukuvien kuvailua ajan ja asiantuntevan kuvaajan kanssa. 2. Yksi niistä harvoista kerroista toukokuussa, kun uskaltauduin pihalle lyhythihaisessa paidassa.  3. Kristiina teki mulle ylppäreitä varten mun ekat geelikynnet ja rakastuin noihin ihan täysin. Nyt ostin itselleni omat geelikynsien tekovälineet, hups. 4. Juurikasvu värjätty ja ripset huollettu, valmiina ylppäreihin.
Insta Collage 151. Mun ylppärijuhlissa ei pahemmin kukaan käyttänyt kameraa ja mua harmittaa se ihan hirveästi. Päivä oli niin kiireinen, etten itse ehtinyt huolehtia valokuvaamisesta ollenkaan. Tässä kuitenkin musta etukäteen otettu kuva. 2. Kesähiukset 3. Lähdettiin shoppailemaan valtsun kanssa Seinäjoelle ja päivän asu näytti silloin tältä. Tai pikemminkin päivän naama.  4. Selfie.
Insta Collage 161. Juhannusyön auringonlasku oli aivan älyttömän upea! Pysäytin auton kahdesti, että saisin kuvata sitä. Jos olisin ajanut yksin, olisin luultavasti tehnyt vielä muutaman pysähdyksen lisää ja jäänyt ihastelemaan näkyä pidemmäksi aikaa. 2. Siniset piilarit. 3. Lähdettiin perjantaina parhaan kaverini kanssa Provinssiin, joita sitten yritin taltioida kännykkäni kameralla akun loppumiseen saakka. 4. Tää on yks mun lempiasukuvistani, koska maisema näyttää niin kesäiseltä ja viihdyin asussa.
Insta Collage 181. Tykkäsin tästä kuvauspaikasta ja valoisuudesta hirveästi, mutta ympärillä pörräävien hyttysten takia ilmeet näyttivät joka kuvassa tuskaisilta. Tässä kuitenkin eniten normaali otos! 2. Ensimmäinen video mun instagramissa! Tuo dubsmash-sovellus on muuten ihan huippu! :D 3. Silloin kun oli vielä kokonaan vaaleat hiukset. 4. Olin mun serkun rippijuhlissa, joista tulee postausta myöhemmin! 

Ihanaa keskiviikkoa kaikille!  Mä lähden pian ripsihuoltoon! 

6 kommenttia:

  1. Sillon kun ite en omistanut instaa eli hetki sitten vielä, niin nämä instagramista otetut kuvat oli yks odotetuimpia postauksia! Tykkään kyllä vieläkin, mutta nykyään onkin kiva kun pääsee ihastelemaan kerta toisensa jälkeen upeampia fotoja suoraan heti instagramista 8) Aina kun sulta on uus kuva ilmestynyt niin jaksan aina todeta itselleni että kyl Julia onnistuu! Sulla on tosi kiva insta, täynnä ihastuttavia kuvia ☺️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! <3 Jep, instassa mua seuraavat näkeekin nää kuvat jo reaaliajassa! :D Mutta voi vitsi sun instagram kuvat! Varsinkin nuo lomakuvat on niiin <33333!

      Poista
  2. Kivoja nämä instagram postaukset vaikka kuvat on aiemmin jo instasta nähnyt :) kivoja kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät silti, vaikka kuvat onkin jo tuttuja! ♥

      Poista
  3. Ihania kuvia, nää on mukavia kun instassa saaattaa osa kuvista jäädä näkemättä kun ei aina nykyään ehdi selailemaan. Saapahan nähdä nekin mitkä on jäänyt välistä;) Sun insta on ihanan vaalee ja värikäs, tyksin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on välillä päiviä, jolloin selaan instaa jatkuvasti edestakaisin ja sitten taas toisena päivänä se jää kokonaan välistä. Kaikkia kuvia ei aina huomaa! :D Kiitos kommentista! <3

      Poista