lauantai 4. heinäkuuta 2015

Kesäloma

IMG_4698Arvatkaa kuka on lomalla? Säästän teidät jännitykseltä ja paljastan vastauksen heti. MINÄ. Ja kerrankin tämä loma on ihan oikeasti loma! Ei edessä häämöttäviä kirjoituksia, ei koulustressiä, ei mitään, mitä _pitäisi_ tehdä. Viime vuonna tähän aikaan mieltäni poltteli jatkuvasti ruotsin kirjoitukset ja ahdistava keksitekosyitäollaopiskelematta-kierre, joka johti lähes aina todella turhautuneeseen fiilikseen. Nyt lukio on läpäisty, eikä mielen päällä ole mitään inhottavaa velvollisuutta tai hoitamatta jäänyttä asiaa. Kalenteri lepää omalla paikallaan koskemattomana, viettää omaa kesälomaansa. Eikä mulla ole aikomustakaan vilkaista sen sisään hetkeen. Ja se, jos jokin, on uutta mulle. Ihana välillä löysätä naruja ja päästää irti liiasta suunnitelmallisuudesta, vaikka se toisaalta onkin eniten mua.
PicMonkey Collage 323Asu: paita: h&m | shortsit: h&m | laukku: kirppis | kengät: keskinen | korut: ebay, h&mIMG_4712Olin koko kesäkuun töissä hautausmaalla ja viihdyin siellä hyvin, vaikka sateet välillä piiskasivatkin selkää ja kylmä tuuli pakotti vetämään kaksi takkia päällekkäin. Kylmän kesäkuun jälkeen tuntuu aivan erityisen hyvältä toivottaa tervetulleeksi lämpimämpi heinäkuu ja vielä loman merkeissä. Keskiviikosta asti olen käytännössä asunut pihalla ja nauttinut jokaisesta sekunnista lämpimässä auringonpaisteessa. Siitä syystä tämän postauksenkin teko hieman viivästyi.
IMG_4679 (2)IMG_4652 (2)
Postauksen julkaisemisen jälkeen taidan mennä vielä hetkeksi ruskettamaan valkoista ihoani ja sitten valmistautumaan iltaan. Tarkoituksena olisi mennä paikalliseen tapahtumaan Valtterin ja ystävieni kanssa. Oikein ihanaa ja aurinkoista lauantaita kaikille! ♥
Kuvat: Elias Murto

10 kommenttia:

  1. Hyvää lomaa! : D Heti tuli tämmönen helle, ku heinäkuu alko. Mulla ei ollu kesätöitä, mut kirjotukset häämöttää edessä ja jännitän niitä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsen ne läpi suht hyvillä arvosanoilla. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Aivan ihanaa, että tuli vihdoinkin lämpimämmät ilmat edes hetkeksi! Voi, tiedän tuon jännityksen tunteen. Mä pääsin läpi, vaikken niin hyvillä arvosanoilla kuin olisin toivonut, mutta eipä sekään maailmaa kaatanut. Aina voi onneksi uusia, jos jää vaivaamaan! Tsemppiä sulle ihan valtavasti! <3

      Poista
  2. Mielenkiintone kesätyöpaikka sulla kyllä oli :D mitä sä siellä hautausmaalla oikei sit teit, jos saa kysyä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mulla on kyllä harvinaisen mielenkiintoinen kesätyöpaikkahistoria. :D Tottakai saa kysyä! Leikkasin nurmikkoa, huolehdin seurakunnalla hoidossa olevien hautojen siisteydestä (ja pesin hautakivet :D), istutin kukkia, kastelin kukkia ja muutenkin pidin huolta hautausmaan siisteydestä. :D Tuollaista aika perus pihahommaa, eikä tarvinnut ketään haudata!

      Poista
  3. Voihan ihanaakin ihana Julia, kuinka kaunis oletkaan <3 Ihana alku sulla on kyllä ollut lomalle, ja mäkin oon kyllä niin onnellinen tästä lämmöstä! Tosin 30 astetta alkaa olla mulle jo liikaa, kun liikkuminen aiheuttaa mulle huonon olon, vaikka joisin paljon. Onneksi aina voi ihan vain olla, ja suurin osa päivistä on ollut kivoissa lukemissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos jälleen ihanasta kommentista! <3 Voi, onneksi noita 30 asteen päiviä ei ole kuitenkaan hirveän montaa kesässä! Niin korkeat hellelukemat tuntuu kyllä varmasti useammalla meistä jo vähän tukalilta ainakin silloin jos pitäisi jaksaa ahertaa.

      Poista
  4. Ihanaa lomaa Julia <3 oot jälleen ollu niin kauniina, tosi nätti ja kesäinen toi asu <3

    VastaaPoista
  5. Kivaa lomaa sulle, oot sen ansainnut koulun ja työnteon puolesta :) ihania kesäisiä kuvia, kaunis olet♥

    VastaaPoista