sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Testituotteita x2

PicMonkey Collage 326.2Tutustuin hetki sitten ensimmäistä kertaa Hyvinvoinnin Tavaratalon verkkokauppaan ja yllätyin, kun se olikin vastoin odotuksiani pullollaan erilaisia tuotteita. Vitamiineja ja luontaistuotteita (hamstraan usein kaappeihini mitä mielenkiintoisempiä nappuloita ja koen eläväni superterveellisesti), luomutuotteita ja tietty luonnonkosmetiikkaa. Tottakai olin innoissani merilevärouheesta, luomucolasta ja porkkanaöljystä, huh. Sain yhteistyön merkeissä tilata sieltä itsellenikin jotain kivaa ja päädyin valitsemaan kaksi juttua luonnonkosmetiikan puolelta. Ehkä sitten myöhemmin palaan sivustolle ja klikkaan itselleni kaiken maailman voimaruoat ja yrittiteet!
IMG_1388Tähän tuotteeseen iskin silmäni ensimmäisenä. Lovea Bio, rusketusta pidentävä kuivaöljy, mitä muutakaan voisin toivoa. Tänä kesänä rusketusta on valitettavasti joutunut etsiä purkista päin, mutta ainakin mulla on nyt tehoaineet valmiina väijymässä niitä harvoja aurinkoisia päiviä. Ja tämä on varmasti loistotuote myös ulkomaan matkoille! Viime Turkin matkalla mulla oli nimittäin mukana niin vähäiset rusketustuotteet, että loman jälkeen musta varisi kasapäin kuivaa ihoa. Tuote TÄÄLTÄ
IMG_1445Eli öljyä vain levitetään iholle auringonoton jälkeen ja tadaa. Se kuivaa hetkessä ja tuoksuu ihan taivaalliselle. Mietin tuoksua pitään, mutta  nyt tajusin sen tuoksuvan samalta kuin PEZ- karkit, joita rakastin pienenä. Tiedättekö ne Aku Ankan ja ties minkä hahmon pään koristamat putkilot? Okei, ehkä tarkemmin ajateltuna haistan myös jotain luonnolta tuoksuvaa. :D En osaa sanoa vielä pidentääkö tämä oikeasti rusketuksen kestoa, mutta ehkäpä saan senkin jonain aurinkoisena päivänä selville.
IMG_1367Kesäalennuksien jälkeen mun lahjakortille jäi vielä vähän ylimääräistä rahaa ja valitsin vielä sillä itselleni pienen tuotteen. Päädyin Hurraw -huulirasvaan, jonka ihan yllättäen bongasin sivuilta. Miettikää, miten ihmeessä mä en ole vielä aikaisemmi testannut näitä!?! Sietäisin hävetä. Tämä vaniljantuoksuinen oli todella mun mieleen ja sen rakenne on niin ihanan pehmeää. Näitä ottaisin mielelläni lisää! Tuote TÄÄLTÄ.

Postaus tehty yhteistyössä Hyvinvoinnin Tavaratalon kanssa ja olen siis saanut tuotteet heiltä testiin. Vinkkinä vielä Hyvinvoinnin tuotteista tykkääville, verkkokaupassa saa nyt -15% alennusta kaikista tuotteista (31.7. asti).

14 kommenttia:

  1. Mun on pitänyt aina testata tuota Hurraw huulirasvaa, joten nyt on kyllä aivan pakko ostaa! :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä testata! Munkin testaaminen venähti vähän, mutta nyt oon ihan koukussa! :D♥

      Poista
  2. Oi kuulostaa just sopivalta mulle toi verkkokauppa! Miten ton öljyn kaa, voiks sitä käyttää muulloinkin kun auringonoton jälkeen vai onks siitä sit hyötyä ollenkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Toi on kyllä nimittäin niin mullekin sopiva verkkokauppa kun olla ja voi! :D Kyllä tuota varmasti voi käyttää muutenkin! Mä ainakin suihkuttelen välillä muuten vaan ihanan tuoksun ja kosteutuksen takia. <3 Jos kuitenkin haluaa ihan vaan kosteutustarkoitukseen sopivan tuotteen niin tuolta löytyy tosi monenlaisia muitakin vartalolle tarkoitettuja öljyjä! :p

      Poista
  3. Mun sietäis hävetä ehkä tuplasti enemmän, kun en vielkää oo testannu Hurrawin huulirasvoi!! ;-D Ehkä minäkin korjaan tämän asian piakkoin, mutta monien uutuusrasvojen testailujen jälkeen olen tykännyt kaikista eniten, jokaisesta marketista saatavilla olevista Blistexin mintun tuoksuisista huulivoiteista! Ehkä sillä on syynsä, kun kolmen ja puolen vuoden iässä sain itselleni oman ensimmäisen huulivoiteen, kun niin kovasti sitä pyysin, ja silloinkin valitsin minttuvoiteen miramelta. Lapsuusmuistoilla voi olla vaikutusta! :-D Noi Hurraw-huulivoiteet kuitenkin on pitkään jo kiehtonut mua, joten ehkä kallistun kans myös tuttuun ja turvalliseen vaniljan tuoksuun, tai sit kokeilen jotain aivan muuta ja siitä tulee mun uus lemppari!

    Tänään ilmeisesti lähdette reissuun tai olette varmaankin matkalla, niin toivottavasti aurinko seurais teitä ja muutenkin ihanaa reissua !! :) Täällä kun kotioloissa toi vesisade ei pahemmin haittaa, voi pistää vesileikit lasten kanssa pystyyn tai juosta kilpaa sadepisaroiden kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kipinkapin testaamaan! ;) Mä tykkään hirveästi siitä Blistexin sinisestä purnukasta ja sitten valkosesta tuubista. Hienot selitykset, mutta nimiä en muista. :D Niiden jälkeen huulilla tuntuu kiva viileys ja nipistely ja sitä tunnetta on kyllä vaikea päihittää! Hurraw -huulirasvat on melko erilaisia, mutta niissä aivan erityistä on se pehmeys ja tietty luonnonmukaisuus. Lueskelin vaikka kuinka kauan niiden eri ainesosin vaikutuksia. Yksi mielenkiintoinen Hurraw oli vihreän teen tuoksuinen. En tiedä olisiko tuoksu mikään maailman mahtavin, mutta pidän vihreätä teetä ihan superaineena!

      Aika hyvin osuit nappiin, luin kommenttisi juuri kun oltiin lähdetty matkaan! :D Aurinko seurasi ja reissu oli ihana! Kiitos kommentista! <3

      Poista
  4. Hei kummatkin tuotteet vaikuttaa kokeilemisen arvoisilta! oon pitkään katellut noita hurraw huulirasvoja, mutta vieläkään en niitä ole päässyt testaamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kyllä on ehdottomasti kokeilemisen arvoisia molemmat! Mun tekis mieli testata jonkin toisen tuoksuista Hurraw -huulirasvaa myös! :p

      Poista
  5. noi hurrawit on kyllä huulirasvojen parhautta!! ♥

    VastaaPoista
  6. Noi Hurraw-huulivoiteet eivät edes taskussa sula, joten tosi ihania. Ja se hellästi sävyttävä kirsikka... nam.
    Hyvinvoinnin tavaratalo ON ihana kauppa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on niin iso plussa, nimittäin mulla on tyyliin joka taskussa, laukussa, autossa, oikeastaan ihan kaikkialla huullirasvoja. Ja kerrankin on sellainen, joka ei sula! Ooooh rakastan kirsikan tuoksua kosmetiikkatuotteissa, tahtoo tuon!

      Poista
  7. Mä oon miettinyt nuita Hurraw huulirasvoja että pitäisikö kokeilla, vielä ei oo tullut kyllä ostettua:D Moni kehuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Tosi kivoja!! :p

      Poista