sunnuntai 30. elokuuta 2015

Meikki luonnonkosmetiikalla

Luonnonkosmetiikka. Se kuulostaa turvalliselta ja laadukkaalta vaihtoehdolta, joka päihittää tavalliset markettimeikit mennen tullen. Usein samaiset asiat näkyvät myös tuotteiden hinnoissa, jotka ovat tavallista korkeampia. Pääsin tutustumaan Kauneusstudio Ilmeen kautta mulle aivan uuteen kosmetiikkamerkkiin Bo.Ho green revolution:iin, joka onkin kaikesta luonnollisuudesta ja egologisuudesta huolimatta oikeasti halpaa.

Näitä meikkejä käytin meikkilookkiin:
IMG_3390Käytin päivän meikkilookissani kolmea eri Bo.Ho:n luomiväriä. Oikeanpuolimmainen on oikeasti kimaltelva tummanruskea, mutta kuva vääristää sitä hieman. 7,90€/kpl
IMG_3392Tässä kuvassa on mun lempparituotteni. Mineraalimeikkipohja 11,90 €, maapuuteri 12,90 ja poskipuna 10,90.
IMG_3426Kulmakynän tummin sävy mätsäsi mun uuden hiustyylin kanssa ja tykästyin paljon tähän hieman harmahtavaan sävyyn.
5,90 €
IMG_3404Huulipunista lemppariksi nousi sävy 106. Väri sopii mielestäni loistavasti syksyiseen meikkiin ja mattainen pinta on myös mun mieleen. 9,90 €

Syksyinen meikkilook:

IMG_3217Eli tosiaan, lähes jokainen osa tästä meikistä on toteutettu Bo.Ho -luonnonkosmetiikalla ja ainakin itse olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Meikki on todella luonnollinen, mutta siitä löytyy silti sävyä ja näyttävyyttä.
IMG_3246Mainitsinkin jo aikaisemmin mun lempparituotteet ja tässä näette ne käytännössä. Kevyt, mutta peittävä mineraalimeikki teki ihosta heti sileän ja raikkaan näköisen. Maapuuteria käytin aurinkopuuterin tapaan tuomaan hehkua ja päivetystä. Poskipunan sävy 01 oli mulle ihan uudenlainen kokeilu, mutta pääsi myös mun suosikkilistalle. Oli muuten pigmenttistä tavaraa!
IMG_3322Mulla on luonnostaan tummat kulmakarvat ja tälläkin kertaa vain hieman kehystin ja täyttelin niitä kulmakynällä. Nyt kun hiusten väri on kokenut muutoksen tummempaan, on kiva kokeilla vähän tummempia värejä myös kulmissa.
IMG_3302Lisäsin lopuksi meikkilookkiin vielä siipimalliset rajaukset. Mitäs pidätte tästä meikistä? Käytättekö te luonnonkosmetiikkaa? Entä onko Bo.Ho green revolution teille tuttu?

Postaus on tehty yhteistyössä Kauneusstudio Ilmeen kanssa ja mm. nämä postauksessa esitellyt tuotteet löytyy sieltä.

12 kommenttia:

  1. Wau, kuinka upeelta näytätkään taas <3 Nuo hiukset ovat aivan ihanat, ja meikki on tosi huolitellun ja raikkaan näköinen :) Tulee mieleen syksyn lempeät ruskavärit.

    VastaaPoista
  2. Mä oon niiin ihastunut sun tukan väriin! Ne näyttää tosi hyvinvoivilta ja aah, ne on ihanat ♥ Tekis mieli kysyy et mitä kivaa sulle on tapahtunut kun nuin loistat! Vitsi että ootkin kaunis!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Nää tosiaan näyttää paljon terveemmiltä kun pituutta lähti ja väri raikastui! Vähän on kyllä vielä totuttelemista tummempaan väriin! :D Haha loistan vai? Monet on sanonu, että musta paistaa onnellisuus ja energia ja ehkä uutta koulua saa kiittää siitä! Ehkäpä siitä myöhemmin lisää täälläkin! :D Kiitos kommentista! <3

      Poista
  3. Ihanan raikas ja luonnollinen look :)! Luonnonkosmetiikka on kyllä parasta :3! Tuo huulipuna varsinkin on tosi söpön värinen ♥

    VastaaPoista
  4. Oi miten kaunis meikki ja miten upealta näytät! <3

    http://viiviviljaa.blogspot.fi/?m=0

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunis meikki ♥ enpäs ole aiemmin noista meikeistä kuullutkaan, voisivat olla kyllä hyviä! Ja hei kiva uusi tukka ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi suuret kiitokset! <3 Nää oli ihan loistavia meikkejä ja ihan älyttömän halpoja luonnnkosmetiikaksi ja kosmetiikaksi ylipäätään!

      Poista