keskiviikko 26. elokuuta 2015

New hair, new me?

Tiedätte varmaan mut ja mun hiuskuviot jo liiankin hyvin. Pähkäilen ikuisuuksia pientäkin muutosta ja sitten kun johonkin päästään, niin siinä samassa jumitetaan seuraava vuosituhat. Ihan kuin hiusten värin muuttaminen olisi elämän ja kuoleman kysymys. Nyt seuraava ratkaiseva siirto on tehty. Perjantaina mua odottaa parturin penkki.
PicMonkey Collage 339Niin paljon kuin vaalea tukka tuntuukin rakkaalta osalta identiteettiäni. Niin paljon se myös aiheuttaa harmaita hiuksia. Kuvainnollisesti ja juurikasvun muodossa, heh. Kaikesta hellästä huolenpidosta huolimatta se kuivuu ja kellastuu. Tällä hetkellä se on kaikkea muuta kuin kaunis ja raikas. Jep, tästä asiasta olen pauhannut jo useampaankin otteeseen ja esittänyt hulluja väitteitä, että aikoisin sille tehdäkkin jotain. Uusi paikkakunta, uusi sivu elämässä. Lieko siinä syy, miksi juuri nyt tartuin tosissaan kiinni tähän asiaan? Nyt kaipaan oikeasti edes pienenpientä piristystä hiuspehkooni. 
PicMonkey Collage 340Perjantaina parturin penkillä istuessani toivon muutosta tummempaan. Jotain näiden kuvien suuntaista.  Mitäs te rakkaimmat makutuomarini sanotte, sopiiko tuontyyliset hiukset mulle? 

Se siitä dramaattisesta hiustarinoinnista tällä kertaa! Halusin vain tulla kertomaan, että tämän kaiken muuttohässäkän ja uuden koulun aiheuttaman alkustressin keskellä ajattelen välillä myös muita juttuja, kuten hiuksia! Ja tietty tätä blogia, joka on jäänyt viimeisen viikon aikana himan vähemmälle huomiolla. Palaillaan mahdollisimman pian kuulumisiin ja ehkäpä myös näihin hiuksiin. Hyvää yötä! ♥ Kuvat: Weheartit

7 kommenttia:

  1. Mullakin on hirvee kiire tääl ja en oo ehtinyt kommentoimaan sinunkaan postauksiin, mut nyt on pakko kommentoida nopeesti et noi sopis sulle toodella hyvin! Voin vaan kuvitella miten täydellisiltä ne näyttäis sulla !! :3 mulle ei oo luontaista kommentoida lyhyesti ja ytimekkäästi; et "onpa kiva postaus" niin kun täällä alkaa arki rullaamaan rutiinilla niin ehdin ehkä kommentoimaankin pidemmin! :D Tosi kivoja postauksia oot tehnyt, vaikka en oo kommentteja laitellutkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksy on kyllä erityisen kiirusta aikaa! ;D Parturissa käyty ja luonnollinen väri päässä! Kiitos kommentista! <3

      Poista
  2. Tiiän niin ton tunteen ku tekis mieli tehdä jotain muutosta omiin hiuksiin mutta sitten pienintäkin muutosta pitää harkita viikkotolkulla :'D Mun mielestä sulle vois sopia hyvin tollaset vähän tummemmatkin hiukset! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa toi on niin niin perusjuttu mulle! :D Kiva, että joku muukin tietää tunteen! x) Kiitos kommentista! <3

      Poista
  3. Sulla taitaa olla sama ongelma kuin mulla kun se tyvikasvu pukkas aina sieltä vaaleesta niin hyvin ja nopeesti esille!:D Mä suosittelen kyllä lämmöllä sullekin tuota liukuväriä tai tyven tummentamista jotenkin! Helpottaa tosi paljon;) Ihan alimmat kuvat oikealta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep just se tyvikasvu on aina ollut munkin ongelmana :D! Jossain välissä mulla olikin liukuvärjätyt ja ne sopi ihan hyvin mutta tällähetkellä oon kasvattamassa omaa väriä takaisin vaikka se aika hidasta ja tuskastuttavaa välillä onkin :D

      Poista
    2. Joo sehän se, yks isoimmista ja ärsyttävimmistä ongelmista! :D Nyt värjättiin tyvi lählle omaa juurikasvua niin eiköhän ala helpottamaan! :p

      Poista