sunnuntai 2. elokuuta 2015

Tukholman ostokset

IMG_1943Moi!   Ajattelin alunperin esitellä Tukholman ostokset videolla, mutta päädyin kuitenkin vain räpsimään kuvat. Tuntuu, että mun youtube -kanava täyttyisi muuten pelkistä ostoksista! Ja no, eihän näiden ihanien vaaleanpunaisten juttujen kuvaamista voinut vastustaa!
IMG_1988Kuten mainitsin viime postauksessa, mulla oli Victoria's Secretin liikkessä todellisia vaikeuksia valita haluamani jutut. Nimittäin olisin halunnut kaikki. Koska olen tälläinen kosmetiikan, vaaleanpunaisen ja ihanien tuotepakkausten fani, kaikki näytti mun silmään upealta. Mun ei pitänyt ostaa lisää body mistejä, mutta ne sattuivat olemaan juuri tarjouksessa. Ostin näitä oikeasti kolme, mutta annoin yhden kaverilleni lahjaksi. Vihreästä tuli mun uusi lemppari! Se tuoksuu mun mielestä melonille, vaikka pakkaus muuta väittääkin. Oranssi tuoksuu guavalle ja orkidealle. Tykkään!
IMG_2004Tästä huulia pullistavasta tuotteesta oon kuullut paljon kehuja. Ja kyllä tässä tosiaan jonkinlaista tehoa on ja ainakin saa ihanan pistelevän tunteen huulille. Kosteutus, ihana tuoksu ja hennon vaaleanpunainen sävy on myös plussaa! Ennen kammoksuin vastaavia tuotteita, mutta nyt olen alkanut lämmetä näillekin. Tämä maksoi 199 kruunua.
IMG_2048Näistä makuvesistä olen nähnyt kuvia monen ruotsinmatkaajan blogiessa, joten osasin etsiä niitä testattavaksi reissulta. Ja vitsi nää oikeasti maistu noilta karkeilta! 
IMG_2066Testikierroksen jälkeen haettiin näitä valtsun kanssa muutama lisää, jotta voitaisiin viedä niitä myös sisaruksille tuliaiksi. Olisin mielelläni ostanut itsellenikin näitä kasapäin, mutta en olisi ikinä jaksanut kantaa kaikkea kotiin.
IMG_2027Laivan tax freestä tuli osteltua tuttuun tapaan karkkia tuliaisiksi ja ostettiin siinä samalla myös Bilareita itselle. Taas sama ongelma, kaikkea ei voi valita.
IMG_2112Oon shoppailut vaatteita sen verran tiukkaan tahtiin, että tiesin jo suunnilleen ennalta, mitä vaatekaupoista löytyy. Pistin juuri pieneksi jääneen kukkapeplumini myyntiin, joten nyt oli aika ostaa hieman isompi tilalle. Rakastan etenkin näitä pitkähihaisia BikBokin peplumeita. Paita sattui olemaan alennuksessa ja maksoi 99 kruunua.
IMG_2137Tämä on taas niitä ostoksia, joita voisi hankkia itselleen jokaisessa mahdollisessa värissä. Nyt jälkeenpäin harmittakin kun en ottanut  samanlaista myös kukallisena. Tällä BikBokin paidalla oli hintaa myös 99 kruunua.
IMG_2134Stadiumin alerekissä roikkui kivoja rentoja shorteseja vain muutamalla hassulla eurolla. Näillä on kiva hengailla kotona ja nämä pääsivätkin jo paluumatkalla käyttöön, koska olin kerrankin alipakannut vaatteita mukaan. Kuka nyt haluaa hengailla 24/7 farkuissa?
IMG_2160Kiva pinkki, hieman läpinäkyvä kaapu h&m:stä. Haha, tuo kaapu -sana kuulostaa kyllä ihan hirveältä, mutta en saa nyt päähäni parempaakaan. Tämä maksoi 149 kruunua.

Mitä mieltä olette näistä ostoksista? Onko teillä Tukholmassa joku kauppa, mihin on aivan pakko päästä?

18 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia, voi että kun pääsisi itsekin ihmettelemään Victoria's Secretille... Ehkä ihan hyvä etten pääse. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi tuo ihmeliike on sen verran kaukana, ettei sentään kovin usein pääse ihmettelemään! :D Jotain hyvää ja kukkarolle armollista on siinäkin! :D

      Poista
  2. Ai että mitä mieltä näistä ostoksista? Jollekkin iski suurenmoinen shoppailukuume!! ;-D Kunpa voiskin tyhjentää kaupoista kaikki itseä miellyttävät ja oikean kokoiset vaatekappaleet.. mutta toisaalta mulla itsellä ainakaan ei tunnu mikään uusi kauaa uudelta. Kolme vuotta vahnat farkut tai pari päivää ostetut, niin ihan sama juttu! Yhtä vanhoilta molemmat tuntuu ja taas jo tekis mieli olla shoppailemassa :-D Sä shoppailet aina kaikkii kivoi juttui ja onhan sun yhdistelemät asutkin aina niin hyvin koottui, ettei niistä puutu mikään. Oikea inspisblogi tää. Voiko VS:n tuotteita koskaan olla liikaa? Mun ainakin tekis mieli tilata nyt tämän postauksen myötä "pari" uutta tuotetta xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi kun voiskin tyhjentää kauppoja tuohon malliin! Mä en ikinä malta ostaa kovin kalliita vaatteita sen takia, että ne tosiaan tuntuu kohta yhtä vanhoilta kuin kaikki muukin. Kaipaan niin paljon vaihtelua, ettei yhtä vaatetta jaksaisi käyttää loputtomiin. Paria poikkeusta lukuunottamatta siis! :D Mä huomasin kotiin tullessani, että mullahan olikin body mistejä enemmän kuin luulin. Mutta vetoan aina siihen, että noihan on hyviä sisustuselementtejäkin! xD Eli ei voi olla liikaa! Kiitos kommentista! <3

      Poista
  3. Vitsi miten ihania ostoksia ♥ Pitää kyllä lähteä käymään tukholmassa heti kun on aikaa :-)

    http://emilialiisamria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa lähteä! Sieltä löytyy kyllä kaikkea kivaa! ;)<3

      Poista
  4. oi miten kivoja ostoksia!! ♥ että mä ootan mun ens viikon Ruotsiin muuttoa, meen varmaan heti ensimmäisenä käymään VS-kaupassa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, vitsi sä pääset ihan lähelle noita kivoja kauppoja! :o<3 Haha, mäkin menisin varmaan ekana tuonne! ;)

      Poista
  5. Voi mitä ihania juttuja oot ostellu <3 Ihanan raikkaita nää kuvat : )

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva postaus ja ihania ostoksia, mutta olisi kiva nähdä nuo ostetut vaatteet näissä postauksissa joka päälläsi tai "avattuna" eli ei tuollai viikattuna! :) Mutta muuten tosikiva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rakentavasta kommentista! <3 Nuo vaatteet pääsisivät kyllä paremmin oikeuksiin päällä! Mulla ei vaan ollu kuvaajaa käytettävissä tällä kertaa ja sain itse napattua kuvat helposti. Avattuina itseasiassa yritin ottaa kuvia, mutten ollut niihin tyytyväinen! :D Tykkäsin kuvista enemmän näin sneak peek -tyylisenä ja esittelen ne paremmin sitten asukuvien muodossa! :) Mutta seuraavissa ostospostauksissa yritän panostaa tähän juttuun! :)

      Poista
  7. Ihana postaus ja upeita kuvia! :-) http://aliisannika.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  8. Ihania ostoksia kaikki ja kivat kuvat! ♥ Tukholmaan kyllä pitäisi päästä käymään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Tukholma oli kyllä upea paikka! :)

      Poista