keskiviikko 19. elokuuta 2015

Via snapchat

Instagramia olen käyttänyt ahkerasti jo kauan, mutta hieman uudempi tulokas on snapchat, jota en aikonut aluksi edes tehdä. Snapchatissa on kuitenkin kiva jakaa huolettomia ja aitoja kuvia. Ilman sen tarkempaa sommittelua ja ajattelua, sen kun vain nappaa kuvan. Tässä postauksessa näette kesän aikana otettuja snäppikuvia.
PicMonkey Collage 333Oon yleensä todella varovainen hiusten väriä koskevien muutoksien kanssa, mutta kesän alussa repäisin ja värjäsin latvat pinkiksi color maskilla. Olin tähän ratkaisuun enemmän kuin tyytyväinen ja se oli kivaa vaihtelua!
PicMonkey Collage 334Käytiin Katriinan kanssa sekä provinssissa että solar soundeilla, jossa oltiin myös töissä. Ihan huippureissuja molemmat!
PicMonkey Collage 335Tietysti snapchattiin tulee lisäiltyä myös paljon selfieitä ja nykyään käytänkin eniten juuri snäpin kameraa selfieiden ottamiseen. Mun kännykän omassa kamerassa on nimittäin toimivimpana ratkaisuna kauneustila, joka silloin tällöin onnistuu blurraamaan kuvan ihan järkyttäväksi.
PicMonkey Collage 336Käytiin Tukholmassa Valtterin kanssa ja se oli myös ehdottomasti yksi kesän parhaimmista hetkistä! Haha, pusukuvakin onnistui loistavasti tuulisessa säässä.. :D Tukholmasta tullessa pysähdyttiin yhdeksi yöksi mökille (yhyy, siihen mun mökkeilyt jäikin sitten) ja jatkettiin matkaa Ilmajoelle, jossa käytiin kurkkaamassa tulevaa asuntoa.
PicMonkey Collage 337Harvinaisen jäätävä kuva kampausnuken kanssa. Älkää kysykö miksi! | Lähdettiin yksi päivä Ikeaan etsimään kalusteita uuteen asuntoon ja lähdettyämme sieltä huomasin sattumalta, että oltiin ostettu ihan väärän värinen tv- taso. Ja siitäkös riemu repesi, nimittäin minähän en halunnut muuta kuin valkoista. Onneksi loppu hyvin kaikki hyvin ja palattiin takaisin vaihtamaan taso oikeaan. Onnellinen loppu!
PicMonkey Collage 338The truth. Mun my story on välillä täynnä pelkästään ruokaa. Huomaamattanikin otan kuvia aamupuurosta ja leivistä, herkuista, pizzasta. Useimmiten siitä pizzasta. Muttakun se on vaan niin kiva kertoa, mikä tänään maistuu hyvältä! Nyt oon yrittänyt välttää näitä ruokapäiväkirjamaisia otoksia edes vähän ja kertoa muustakin elämästä! 

Löytyykö teiltä snapchat? Käykää lisäämässä mut sieltä nimellä jjjuliaeveliina!

6 kommenttia:

  1. Voi hittolainen nuita sun silmiä kun ne on niin kauniit ♥_♥ Hauska oli nähä sun snäppikuvia:) Itsellä on se ohjelma ladattuna mutta mä en vaan sitä käytä:D Ei mulla kyllä ole ketään kelle siellä kehtaisin mitään pistääkkään:') Btw vihaan ja pelkään nukkeja joten ihanasti säikähin tuota nukkekuvaa! Hyrrrr....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä, kiitos paljon! <3 Mä en alussa oikeen jaksanu käyttää tuota sovellisusta, mutta nyt oon päässy vauhtiin. Harvemmin mäkään kellekkään pelkästään mitään lähettelen, mutta lisään my storyyn XDD Voi eiiii anteeksi nukkeukuvasta, tuo on oikeasti aika kauhistuttava! :S

      Poista
  2. Kiva postaus! Snapchat on kyllä aivan ihana sovellus, olen koukussa :D

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :) Haha, siihen jää kyllä koukkuun helposti! :D

      Poista
  3. Näyttää niin hyvältä tuo keskimmäinen ruokakuva! Mulla ei ainakaan vielä ole snapchattiä - sitä ei saa vielä windowsille mutta pelkään jo hetkeä kun se on mahdollista asentaa. :D Siitä tulee niin ruokapäiväkirja että oksat pois!! xD Totuushan on että mun elämä pyörii hyvän ruoan ympärillä...

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus 😊 itse en ole vielä perehtyny snapchattiin.

    VastaaPoista