tiistai 8. syyskuuta 2015

DailyChic - lifestylemedia

Moikka! ♥ Osa teistä on ehkä huomannut kyseisen uutisen blogini facebook-sivuilla, mutta mainitsen asiasta varmuuden vuoksi vielä täälläkin. Eihän kukaan nyt saa skipata mun uusimpia juonenkäänteitä, haha! Viikko sitten avautui DailyChic niminen sivusto, jossa myös minä olen mukana sisällöntuottajana. Minä ja muut mukana olevat huolehditaan siitä, että saatte lukea erilaisia inspiroivia juttuja ja neuvoja niin kauneudesta kuin kaikesta muustakin...
dc Collage 3
Oman blogin pitäminen jatkuu tietysti myös samalla innolla eteenpäin. Ehkä hieman erilainen kirjoitustyö tuo vain lisämaustetta ja inspiraatiota tähänkin puuhaan! DailyChicissä olen tuttuun tapaan lifestylekategoriassa, toisinsanoen kirjoitan artikkeleita aihepiiristä toiseen. Ensimmäisen kirjoitukseni löytyy täältä - arjen helpot lettikampaukset..



dc8Tässä hieman esimakua sivusta, mutta käykää ihmeessä tekemässä tarkempaa tuttavuutta, jos olette kiinnostuneita kauneudesta, lifestylestä ja muodista! Tätä tietä eteenpäin: http://www.dailychic.fi/ Oikein ihanaa tiistaipäivää kaikille! 

4 kommenttia:

  1. Hei vaikuttaapas kivalle! :) pitääpä vierailla tuolla sivulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii käyppä ihmeessä vierailemassa! :)

      Poista
  2. Vau, siistiä! Pitääpä käydä kurkkaamassa uutta sivua. :)

    Picture Me

    VastaaPoista