maanantai 21. syyskuuta 2015

Mun Victoria's secret kokoelma

Heippahei!  Oon aina silloin tällöin hehkuttanut täällä Victoria's secretin tuotteita. Oon puhunut siitä, kuinka valinnanvaikeus iskee vs:n liikkeessä ja kuinka tekisi mieli haalia jokaikinen purnukka itselle. Victoria's secretiltä löytyy aivan upeita tuotepakkauksia, makeita tuoksuja ja ennen kaikkea sitä vaaleanpunaisuutta ja tyttömäisyyttä, josta niin kovasti pidän. Tässä postauksessa esittelen omistamani Victoria's secretin tuotteet.
IMG_4519
Victoria's secretin tuotteista ehdottomasti mun lemppareita ovat body mistit ja niitä löytyykin jo multa muutamia erilaisia. Body mistit ovat kevyempi vaihtoehto hajuvesille ja ainakin itse suosin arkena usein kevyempää. Mielestäni näiden tuoksu pysyy iholla yllättävän hyvin, vaikka ovatkin body mistejä.

Ja tässä pieni kuvaus omistamistani body misteistä:

Love spell - Ahh tää on ihanan makea persikkainen tuoksu!  Yksi lemppareistani ja etenkin keväällä käytin tätä paljon!

Endless love - Bongasin tämän Keskiseltä silloin, kun vs:n tuotteita ei saanut vielä niin helposti. Tää on siis mun ihan ensimmäinen body mistini Victoria's secretiltä. Endless love tuoksuu omenaiselta ja raikkaalta, mutta ei yletä lempituoksuihini. Tätä tekee mieli suihkutella tiettyinä päivinä ja jostain syystyä tästä on tullut mun vakkari sporttituoksu.

Sensual blush - Sain kyseisen body mistin viime jouluna lahjaksi äidiltäni ja ehkä tästä syystä tästä tuleekin ensimmäisenä mieleen joulu. Sensual blush tuoksuu myös melko makealta ja kukkaiselta, mutta on ehkä eniten naisellinen omistamistani body misteistä. Tää on sellanen, mitä voisin laittaa myös johonkin juhlavampaan tilaisuuteen!
IMG_4521Pure daydream - Ihanan tyttömäinen, makeankirpeä, tuoksu. Body mistin nimi on mielestäni aika osuva tälle tuoksulle. Pure daydream sopisi hyvin jollekin nuorelle ja suloiselle tytölle (jostain syystä olen tuonut tämän tuliaiseksi äidilleni). Tää on musta ihan älyttämän ihana!

Surfside - Kiinnitin tähän huomiota ensimmäisenä poikkeavan värin ja hieman erilaisen ulkoasun takia. Tää on mun käsittääkseni tämän vuoden kesätuoksu ja ahh oon niin rakastunu tähän! Tää tuoksuu mun mielestä ihan vesimelonille, vaikkei purkki sitä mainitsekkaan. Surfside on ilmeisesti myöskin poikaystäväni lemppari tästä kuusikosta!

Sunrise - Tää on myöskin samaa kesäkokoelmaa kuin edellinen. Sunrise muistuttaa jollain tavalla beyoncen heat rush - hajuvettä, josta tykkään myös kovasti. Ihanan aurinkoinen tuoksu, joka sopii mielestäni hyvin myös syksyyn.

Kuten kuvauksista voi päätellä, liitän käyttämäni tuoksut usein tiettyyn vuodenaikaan tai tapahtumaan. Siksi onkin vaikea valita vain yksi suosikki, mutta jos niin täytyisi tehdä, valitsisin Surfsiden!
IMG_4568Nämä kaksi vartalovoidetta sain myös äidiltäni lahjaksi viime jouluna ja nämähän tuoksuvat siis samalta kuin yksi omistamistani body misteistä. Aivan ihania ja hyvin kosteuttavia rasvoja! Käytän näitä yleensä erikoistapauksissa kun haluan himan ylellisyyttä vartalonhoitoon. 
IMG_4626Ja viimeisenä vielä muutama huulituote.

Smooth kiss - Söpössä pyöreässä pakkauksessa oleva huulikiilto, joka on koostumukseltaan hyvin pehmeää ja kivan tuntuista huulilla. Tässä on hento rusehtava sävy, mutta mun huulilla tää on ainakin melko tavallisen läpinäkyvän huulikiillon tasoa.

Shiny kiss - Ihanan vaaleanpunasävyinen (taffy go lucky) huulikiilto, jonka erikoisominaisuutena on makea, ehkä hieman omenaa muistuttava, maku ja tuoksu. 

Very voluptuous lip plumper - Tämä on siis huulia pullistava, kevyen vaalenpunasävyinen, huulikiilto. Huulilla tää kipristelee ihanasti (kamalasti?), mutta en ainakaan omissa huulissani mitään mullistavaa muutosta huomannut.

Mitä piditte postauksesta? Löytyykö teiltä mitään samoja tuotteita?

8 kommenttia:

  1. Victoria Secretin tuotteet on niin ihania! Itseltä löytyy esim tuo Pure daydream-mist. Ostin myös vähän aikaa sitten Passion struck-luminous tinted lotion, mikä on voide, joka antaa vähän väriä :-)

    http://matildanieminenmusic.blogspot.se

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! <3 Voi vitsi, kuulostaapa kivalta! :o<3

      Poista
  2. Toi Love spell on niiin hyvä! Mullakin on se ja varmaan kolmas purkki menossa :D

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! <3 Ohhoh, ootpas ollu ahkera käyttäjä! ;D

      Poista
  3. Oon kanssa ihan rakastunut noihin victoria secretin tuotteihin, multa löytyy lähes kaikkka bikineistä huulikiiltoihin asti. Mutta ehdoton rakkaus on bodymistit. Multa löytyy noita hyllyltä 14 purkkia ja kaikki on kyllä niin ihania. Lähellä sydäntäni on kuitenkin mun lempi tuoksu coconut passion, mitä on tullut suihkuteltua päivittäin ja on kaikkialla mukana. Oon vaan niin kova hamstraaja, että kyseisestä tuoksustakin on menossa neljäs pullo. Ne kun on niiin ihania tuoksuja jokainen, eikä hintakaan ole huima! Myös toinen lempparini on mango temptation tai strawberries and champagne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi sultahan löytyy oikeen kunnon kokoelma! ;D Mä oon haaveillu vs:n meikkipussista ja passinkuorista kauan ja toivottavasti vielä joskus saan itselleni! Tuota mango temptation oon tuoksutellu usein ja sekin kyllä täytyis saada ja pian... :D<3

      Poista
  4. Multa löytyy yksi VS: n bodymist, ja voisin kyllä hankkia muutaman lisää, niin hyviltä ne tuoksuu ♥ kiva postaus tämä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä ihania! Hanki ihmeessä sille kaveri! <3 Kiitos paljon! <3

      Poista