torstai 3. syyskuuta 2015

My fall playlist

Moikka kaikki!  Kokosin tähän postaukseen lauluja, joiden kohdalla käännän radion volyymit lujemmalle. Tällä hetkellä olen koukussa rauhalliseen tai miksen vähän energisempäänkin hyvänmielenmusaan. Ihanaa vaihtelua jumputtaville radiohiteille!

IMG_2652.2
Calvin harris & Disciples - How deep is your love?

Lost Frequencies & Janieck Devy - Reality


Donkeyboy - Downtown


Cheek - Sä huudat


Juha Tapio - Sinun vuorosi loistaa


One Direction - Drag me down


R. City - Locked Away ft. Adam Levine

Major Lazer - Powerful ft. Ellie Goulding & Tarrus Riley


Avicii - For a better day


En ole varma mitä mieltä olen tuosta Aviciin uudesta biisistä, mutta jotain koukuttavaa siinä on! Myös Cheekin uutukainen on päässyt kuunteluun, vaikka ensivaikutelma olikin erittäin hämmentävä. Vihatakko vai rakastaakko? Mitäs teidän syksyn soittolistoiltanne löytyy?

8 kommenttia:

  1. https://youtu.be/qdJoe37f5_U Tuossa vähän parempaa noi itkuvirret ei oikein toimi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itkuvirret? :DD Haha meillä on varmaa vähän eri käsitykset itkuvirsistä, mutta niinhän se kuuluukin! Hauskaa, että oot kuitenkin eksyny mun blogiin vaikka musiikkimaun perusteella ollaan ainaki ihan eri planeetoilta! x)

      Poista
  2. Samoja biisejä löytyy täältäkin soittolistalta :)

    VastaaPoista
  3. Aikalailla samoja biisejä löytyy omalta listalta ;)

    VastaaPoista
  4. Meil on kyl ihan samanlainen musamaku :D! Kaikki samat biisit pyörii meilläkin kokoajan :D

    VastaaPoista
  5. Mun soittolistalta on löytynyt Once-musikaalin kappaleita sekä Ed Sheerania - paitsi sitten, kun on radiofiilis, silloin poppi tuntuu just täydelliseltä ja vähän tanssittaakin :)

    Haastoin sut Liebster Awardiin, vaikka tiedänkin sun tehneen sen monta kertaa. Toivottavasti kuitenkin kurkkaat ;)

    VastaaPoista
  6. Mä oon itse jäänyt ihan koukkuun tohon how deep is your love biisiin!! :D

    VastaaPoista
  7. Äää mä oon ollu niin hidas vastaamaan, että ihan hävettää!! Kiitoksia kaikille kivoista kommenteista nyt jälkikäteen! <3

    VastaaPoista