torstai 10. syyskuuta 2015

Picture posting

Voi kun haluaisinkin nyt kirmata ulos, aurinkoiseen syysiltaan, ja poseerata asukuvat peltomaisema takanani. Haluaisin vuodattaa tänne ummet ja lammet kuulumisistani, sillä nyt kuuluu jos joskus! Tähän hätään en saa kuvaajaa, koska olen koko illan yksin asunnolla, joten päädyn kirjoittamaan keskeneräisen postauksen valmiiksi. Seuraavaksi luvassa on muutama ilman sen kummempaa ideaa napattu kuva.
IMG_2420Pala meidän uutta asuntoa, josta olen nyt höpöttänyt jatkuvalla syötöllä. Oon aivan innoissani siitä, että täällä on näin valoisaa ja valkoista! Otin tämän kuvan itseasiassa jo pari viikkoa sitten ja silloin täällä tosiaankin oli aika tyhjää ja pöytä oli koko talon keskipiste. Nyt ollaan saatu  onneksi jo melkein kaikki kasaan. Enää odotellaan olohuoneen sohvaa, joka pitäisi tulla muutamien viikkojen sisällä meille. Siihen asti palvelee ohuen ohut patja!
IMG_2867Ahh, valkoiset kengät on niin mun mieleen! Hihkuin riemusta kun paketti tuli kotiin ja kengät olivat juuri oikean kokoiset! Nämä ovat olleet jalassa nyt päivittäin ja vähän veikkaan, että syksy tulee jatkumaan samalla kokoonpanolla.
IMG_3651Teatime!  Syksyisin mun tekee mieli tavallista enemmän teetä ja sitä saattaa mennä pari kuppia päivässä. Hain juuri kaupasta paketin Clipperin vihreää teetä ja sain idean, että voisin syksyn aikana kokeilla uusia teemakuja ja kirjoittaa ehkä lemppareista täälläkin. Löytyykö teiltä jotain ehdotonta teesuosikkia, jota voisitte suositella mulle?
IMG_3677Asunnon avaimille piti saada joku kiva avaimenperä ja löysinkin mielestäni ihan älyttömän söpön sellaisen. Nyt avaimet löytyy paremmin ja niitä koristaa ihanan pinkki ja glitterinen koriste. 
IMG_3686Oon jo niin kauan suunnitellut maistavani tätä uutta Omar-jätskiä ja nyt sitä vihdoin löytyi lähikaupasta. Jäätelö maistui ehkä vähän liian kermaiselle omaan makuuni, mutta kyllähän se hyvää siltikin oli! Vielä pitäisi saada maistettavaksi pätkisversio!   Ootteko te jo maistanut näitä?

Mitä mieltä olitte tälläisestä postauksesta? Ajatuksissa on ollut viimeaikoina monenlaisia postausideoita, mutta olen ihan sekaisin siitä, mitä mun pitäis oikeastioikeasti postata. Jotenkin sitä haluais enemmän huomioida myös teidän lukijoiden toiveita! 

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus tämä, ihanat kuvat! ♥ valkoiset kengät on kyllä ihanat, postissa pitäisi tulla sellaiset piakkoin mullekkin! Ja teetä kyllä kuluu syksyllä oikein urakalla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva, että tykkäsit! <3 Mulla on kamala himo valkosiin kenkiin!

      Poista
  2. Ihana postaus, ihana pirteys ja voi eiiiiii mäkin haluan Omar- ja Pätkis-jäätelöä !!! Niitä ei löydy meidän kylän Siwasta (...kai) ja muualta sitten ei koskaan tuu ostettua, varsinkin kun purkkijäätelöiden hinta saa lompakon itkemään ja kortin vikisemään. Onneksi on Riku, jonka kanssa sovittiin että ostetaan puoliksi. Sopimuksesta huolimatta se julmuri on jo maistanut Omar-jätskiä ilman mua... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! <3 Voi eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :D Mee sää maistamaa pätkis jäätelöä ilman sitä muahhah!

      Poista
  3. Mun pitää kans maistaa tota jätskii varsonki sitä pärkistä <3 ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! <3 Munki pitää päästä maistamaan vielä pätkistä!

      Poista