perjantai 16. lokakuuta 2015

First in & out post

Woohoo ensimmäinen in & out -postaus ulkona! Syy sille, miksi en ole näitä tehnyt aikaisemmin liittyy siihen, että musta on tosi vaikea keksiä mitään "outtia", enkä halua edes luokitella mitään sellaiseksi. Nyt kuitenkin keksin jotain mistä en pidä, mutta muistakaa että nämä ovat omia mielipiteitäni, enkä halua loukata niillä ketään!

IN
In Collage 1
Adidas - Yläasteen alussa vannoin adidaksen nimeen. Ostin synttärilahjarahoilla keltaisen adidaksen hupparin ja vihreän koululaukun, joita kulutin huolella päivästä toiseen. Nyt adidasinnostukseni näyttää palanneen jälleen, tosin hieman yksinkertaisemmassa värimaailmassa. Ahh adidas. Ostimpa muuten juuri adidaksen supersuositut verkkarit, jotka alussa lähinnä inhottivat ja toivat mieleen pesäpallon. 

In Collage 2
Nyöripaidat - Nyörit paidoissa ja toki muuallakin on mun uusin ihastus! Tilasin juuri Nellyltä itselleni mustan nyörimekon, jonka aijon pukea päälleni halloweenjuhliin! Tykästyin mekkkoon kovasti ja haluan ehdottomasti hankkia nyöripaidan arkikäyttöönkin. Mistä tälläisiä kannattaisi metsästää?


in Collage 3Contour - Mun meikkaustyylit ja himotuimmat tuotteet vaihtelevat todella paljon vuodenajan mukaan. Tänä syksynä oon rakastunut entistäkin enemmän kasvojen meikkaamiseen, varjostuksien & korostuksien tekoon. Tällä hetkellä muhun uppoaa hyvin hieman vahvempikin meikkilookki!

OUT
Out Collage 1Tupakka - ...Ja varsinkin  tälläiset "coolit" tupakointikuvat. Yh, viime aikoina nää on jostain syystä lisääntyneet somessa ja surullisen usein vieläpä todella nuorien tyttöjen toimesta. Ainakin itse koen syvää ällötystä ja jostain syystä myös myötähäpeää tälläisen kuvan nähdessäni, vaikka muiden tupakan käyttö sinänsä onkin mulle aivan sama, koska en voi siihen itse millään tavalla vaikuttaa.

Out Collage 2
Venytyskorut - Nämä ei ole sitten yhtään mun mieleen, oli kyse sitten isosta tai ihan pikkiriikkisestä venytyksestä. Muut korvan lävistyket on mielestäni tosi mageita, mutta venytyskoruissa menee mun maun raja. 

Out Collage 3All black everything - Musta kuuluu tottakai omaankin peruspukeutumiseen, mutta se, että sillä verhoaisi koko kropan päästä varpaisiin ei ole todellakaan mun juttu! En tiedä johtuuko tämä siitä, ettei mulle musta edes kovin hyvin sovi? Juhlapukeutumisessa täysin musta asukokonaisuus menee, mutta ajatus jokapäiväisesta mustaan verhoutumisesta kuulostaa synkältä ja tylsältä, varsinkin jos vaatteet ovat hyvin yksinkertaisia ja koristeettomia.

Oletteko samaa miltä listaamieni asioiden suhteen? In & out - postaus, jatkoon vai ei?

14 kommenttia:

  1. Hyvä postaus ja perustelutkin olivat kohdillaan, todellakin jatkoon!
    http://minunvalokuvia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oon itekkin ihan rakastunut nyöripaitoihin ja -mekkoihin!! Niin nättejä :-)

    http://0402am.blogspot.se/
    http://matildanieminenmusic.blogspot.se/

    VastaaPoista
  3. Oon kyllä jokaisesta kohdasta sun kanssa samaa mieltä, hyvin oot perustellu :) ehdottomasti jatkoon nämä postaukset !!

    VastaaPoista
  4. Jatkoon todellaki tällaset postaukset! :-)

    VastaaPoista
  5. Ite en oo vielä ihan täysin lämmennyt noille nyöripaidoille tai en ainakaan osaisi kuvitella itseni päälle sellaista, mutta muista kohdista oon kyllä aivan samaa mieltä sun kanssas :D Hyvä postaus !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etköhän säkin lämpne! ;)) Kiva kuulla, kiitos kommentista! <3

      Poista
  6. Tää oli kiva postaus! Muööa hankinnassa tällä hetkellä tuollaiset adidaksen paidat, vitsi et ne on ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! <3 No on kyllä, kerrothan hetki blogissas kun löydät perfecton! ;)

      Poista
  7. Aivan ihana postausidea, taidan itsekin toteuttaa tälläisen. :)

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva postaus, lisää näitä! :-) Ite en kyllä vieläkään ole lämmennyt Adidas villitykselle.. Mutta noi nyöripaidat on ihania! Oon muistaakseni nähnyt niitä esim ginassa ja bikbokissa.

    VastaaPoista