sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Snapchat hetkiä part 2

Eilen illalla putouksen aikoihin klikkasin ensimmäisen oppimistehtäväni palautukseen ja intoilin siitä, että voin käyttää koko sunnuntaipäivän blogipuuhiin. Päätin kuvata videon, ottaa asukuvat ja tehdä artikkelin DailyChiciin.. Vaan eipä mennyt taaskaan ihan nappiin, sillä pihalla sataa vettä ja huono meikkivaatehius-päivä yllätti pahemman kerran. Onneksi sentään snapchattiin on tullut nappailtua kuvia pitkin syksyä, joten materiaalian puute ei estä postauksen tekoa. Vuorossa siis snapchat postauksen toinen osa! Ekan osan pääsette lukemaan täältä 
Sc Collage 1
Koulusnäppi 
Mun mystorystä voi loistavasti seurata mun koulunkäyntiä. Tarkkaavaisimmat varmasti tietävät jo milloin mun koulu alkaa ja loppuu, mitä kursseja käyn, ja miten koulumotivaationi rullaa! :D

1. Tämä kuva on otettu elokuun 24. päivä, kun mulla alkoi koulu Etelä-Pohjanmaan opistossa. Ilmeestä voi päätellä, että kyllä jännitti ja kauhistutti, vaikka toki olin myös innoissani uudesta koulusta! 2. Ja tältä näyttää mun koulu! Ei mikään ihan tavallisen näköinen rakennus. Mielestäni tuo muistuttaa synkempinä aamuina ihan kummitustaloa.. 3. Motivaatiopäiväkirja luvussa maanantai.

Sc Collage 2
Hiussnäppi 
Hiusmuutokset ja kampaukset tulee myös usein vilautettua snapchatin kautta. Ja itsekin on kiva seurailla jälkeenpäin tätä ulkonäön muutosta.

1. Silloin kun olin vielä ruskettunut ja täysin vaaleahiuksinen. 2. Parturikäynnillä toteutettiin kauan ja hartaasti suunniteltu liukuvärjäys, jolloin laitettiin myös ruskeita raitoja hiuksiin. Tykkäsin luonnollisesta lopputuloksesta, mutta toisaalta ero ei ole edes kovin huomattava. Nyt hiukset ovat palanneet taas omituiseen sekamelskaväritykseensä. 3. Tänään äiti teki mulle letit! Voi kun jaksaisin ja osaisin taikoa päivittäin lettikampauksia itselleni.
Sc Collage 4
Kotisnäppi 
Koti on tullut mulle kuluneen syksyn aikana entistä tärkeämmäksi ja se näkyy myös snapchatissa. Viihdyn Ilmajoella mun ja Valtterin asunnossa, mutta silti olen aina ihan innoissani perjantai-iltapäivänä kun suuntaamme auton kohti Alajärven kotia. Oma huone, tutut maisemat, tutut ihmiset. Koti.

1. Vain elämää ja posse ovat mun viikonlopun lempiohjelmat, joita oonkin katsellut vanhempieni kanssa yhdessä. En malta edes odottaa seuraavaa viikonloppua! 2. Ilmajoen kotona poltamme usein kynttilöitä iltaisin. Ihan parasta sekin! 3. Blogijutut kuuluu ehdottomasti vapaa-ajan puuhiin ja kotona rentoutumiseen. Tämän meikkitutoriaalin teko oli kivaa vaihtelua!

Sc Collage 3Sekosnäppi 
Snapchatin paras ominaisuus on ehdottomasti siinä, että sinne voi päivittää hetken mielijohteesta kaikkea turhaakin turhempaa. Bloggaajana mietin välillä tosi tarkasti kuvien sommittelut, värimaailmat ja muut, joten kerrassaan ihanaa välillä keskittyä johonkin aivan muuhun!

1. Serkun synttäreillä päivitettiin snäppiä hurjaan taahtiin! 2. Hahaa, voi sitä päivää kun snapchattiin tuli tämä ominaisuus ja sateenkaaria lenteli aivan joka puolella. Lemppari snäppihahmoni on ehdottomasti tämä söpö hiiri! P.s. maraboun homestyle keksit on mun uusin herkkulemppari. 3. Maailman höpsöin muumimuki, jonka sain viime vuonna lahjaksi valtsulta.

Mua voi seurata snapchatissa nimellä jjjuliaeveliina. Ihanaa sunnuntaita kaikille!

7 kommenttia:

  1. Mun mielestä tälläset snäppi postaukset on jotenki nii hauskoja joten tykkäsin tästä postauksesta paljonki! :-) Ja sun banneri on tosi kiva!

    http://notttwice.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihan huippu postaus! Näitä lisää :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Varmasti teen lisää!

      Poista
  3. Nämä on ihania postauksia! Harmittaa nyt sinänsä kun itse en vaan oikeen käytä snäppiä enkä oo tajunnut sen ideaa:'D Oon enempi instatyttöjä:) Näitä ois vaan kyllä hauska toteuttaa:DDD

    VastaaPoista