perjantai 20. marraskuuta 2015

Kuulumisia videolla

Hej!  Tässäpä tälläinen pikainen höpöttelyvideo. En ole editoinut tätä juuri millään tavalla ja muutenkin koko videon idea on ihan tuulesta temmattu. Pääasiassa tässä on siis tälläinen höpötys ja todellinen arki. Mulla on ollut viime aikoina ongelmia videoiden kuvaamisen kanssa, koska ilmat ovat kertakaikkiaan niin synkkiä, ettei videotkaan onnistu halutulla tavalla. Osaako joku neuvoa mua mahdollisen lisävalaistuksen kanssa?
IMG_0006Mitä mulle siis kuuluu? Olin juuri viikon yksin Ilmajoen kotona. En ollut aikaisemmin viettänyt yötä yksin missään, mutta nytpä tuli sekin koettua. Outoahan se aluksi oli, mutta kouluviikon varrella siihen tottui. Vapaa-ajastani suurin osa on kulunut koulujuttujen ja muiden "pakollisten" asioiden äärellä. Viihdyn koulussa oikein loistavasti ja olen todella motivoitunut psykologian opiskelusta. Tottakai mielessäni silti kutkuttaa jo joulu ja sen mukanaan tuoma loma. Ihanaa, pian saa täyttää bloginkin kaikella jouluhömpällä! Postailemisiin! 

6 kommenttia:

  1. kirkasvalolamppu auttaa ainakin mua tosi paljon kun on pimeetä ja yrittää kuvailla sisällä, eikä valosta tuu keltasta vaan se näyttää luonnolliselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista ja tiedosta! :) Just nimenomaan jotain luonnolista kirkkautta haluaisinkin videoihin, en missään nimessä keltaista! Toivottavasti löydän yhtä toimivan ratkaisun kuin sinä! :D

      Poista
  2. Ihana kuulla sun kuulumisia noin laajalti <3 Mulla on ollut ihan samaa ongelmaa tuon pimeyden kanssa, ja kun ei ole kuvia, niin ei huvita postaillakaan... Jospa se tästä, vaikka onhan se tyhmää, kun hämärällä lähtee kouluun ja ihan yhtä hämärää on kun sieltä tulee pois. Ja onneksi kohta on joulu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kommentista! <3 Onneks nyt tuli tuota lunta vähän piristämään! Heti näytti maailma kauniimmalta ja ehdinkin jo aamulla napata ekat lumiset asukuvat, jee! :D<3

      Poista
  3. Näää sun videot on vaaan niiin kivoja <3

    VastaaPoista