perjantai 11. joulukuuta 2015

Video | Essencen meikit


Tänään mulla oli "vapaa päivä", joten ehdin kuvata teille jo pitkään suunnittelemani videon! Esittelen videolla kaikki mun omistamat Essencen meikit, joita oon haalinut itselleni kesästä lähtien! Oon täysin hurahtanut näihin halpoihin ja asiansa ajaviin meikkeihin, joiden joukosta löytyy välillä ihan huipputuotteita. Pari postausta sitten kirjoittelin  Essencen all about matt- meikkivoiteesta. Kertokaahan mitä piditte tästä videosta ja minkälaisia videoita & postauksia haluatte nähdä jatkossa!
Essence meikit video blogi
Kyseisen merkin tuotteita löytyy multa aika paljon ja oon itseasiassa käyttänyt näitä kaikkia tosi vakituisesti ostohetkestä lähtien. En muista millään näiden kaikkien tarkkoja hintoja, mutta esimerkiksi meikkivoide maksoi hieman päälle 4€, huulituotteet n. 3€ ja ripsivärit myöskin saman verran. Hintojen kanssa ei siis todellakaan ole liioiteltu! Muistaakseni luin jostain, että nimenomaan tuotteiden markkinoinnissa on säästetty, mikä vaikuttaa meikkien alhaiseen hintatasoon. 

Tässä vielä lista videolla vilahtavista tuotteista & tietoa niiden sävyistä:
I love stage eyeshadow base
Get big lashes -ripsiväri
XXXL nude - huulikiilto sävyssä 05 just nude
XXXL longlasting - mattahuulikiilto sävyssä 06 soft nude
I love trends kynsilakka sävyssä 09 you're so beautiful
Metal glam - luomiväri sävyssä 15 hello goldie
All about nudes -luomiväripaletti

Essencen meikkejä blogi
All about matt - meikkivoide sävyssä 05 matt vanilla
All about matt - peiteaine sävyssä 10 matt beige
Stay all day - puuteri sävyssä 10 matt beige
Stay all day - peiteaine sävyssä 20 soft beige
Soo glow cream to powder highlighter sävyssä 10 look on the bright side
Huulipuna sävyssä 20 get the look

+ kuvista puuttuvat, mutta videolla esiintyvät tuotteet:
 The gel nail polish sävyssä 05 sweet as candy
The gel nail polish sävyssä 24 indian summer
Studio nails -kynsinauhavoide
satin matt -päällyslakka
Liquid ink eyeliner
 Eye blender - sivellin

Jopas mahtui monta tuotetta yhteen postaukseen, haha! Toivottavasti joku löysi tästä vinkkejä halvempiin meikkilöytöihin!  Oletteko te ehtineet testata mitään näistä?

21 kommenttia:

  1. tykkään hirveesti essencen ripsareista ja tosta stay all day -peitevoiteesta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla, että oot tykästyny noihin! <3

      Poista
  2. oi mulla on kans just tuo sama sävy tosta matta huuli kiilto jutusta ja ah niin ihana!👌🏼Ja kaike lisäks tuoksuu ja maistuu ihanalta myös:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla! Se on kyllä niiin loistava! Mä oon yrittäny miettiä, että mistä tuo tuoksu olis mulle tuttu, mutta en keksi millään. Hyvä se kuitenkin on! :D Tulispa noihin mattakiiltoihin lisää sävyjä!

      Poista
    2. kommentoin tällee sopivasti vähä myöhässä mut ostin ite just tän kesän aikana ton mattahuulikiillon (sen sun videon ansiosta :D). mulla on toi sävyssä 05 velvet rose mut hämmennyin tosta tuoksusta koska se tuoksuu jotenki nii tututlle! mulle tulee mielee joku sellane vaniljaine kahvi tai kaakao :D

      Poista
  3. Ihani kuvia<3 Mulla ei kyseisistä tuotteista vielä oo kokemusta, mutta miksipä sitä ei joskus kokeilis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! <3 Mäkään en olis tajunnut näitä kokeilla, jos netissä ei olis ollut niin paljon hehkutusta! Silloin kun ekan kerran näin Essencen meikkihyllyn ja vilkaisin hintoja niin ajattelin, että ovat varmaan jotain toivottomia halppismeikkejä! :DD Toinen ongelma on tietenkin se, ettei näitä ihan joka kaupasta löydy.. :/

      Poista
  4. Hei näitä pitää kyllä päästä testaamaan joskus! :) Kerran koitinkin jotain huulipunaa essenceltä ostaa niin sen hyllyt oli tosi tyhjiä joten vissiin suosittuja ovat! :) tosi kiva video!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kannattaa ihmeessä testata! Joo silloin kun ihmiset rupes kuulemaan hyvää näistä niin hyllyt tyhjeni hetkessä! :D Mullakin kesti kauan saada tuo vaaleanpunainen huulipunasävy.. :D Kiitos kommentista! <3

      Poista
  5. Näyttää todella hyvältä, itse en näihin essenceihin oo koskaan sen kummemmin tutustunut joten tää oli han kiva tietoisku;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin pääsit säkin nyt kertaheitolla Essencen maailmaan, haha! :D Mä oon aina ensimmäisenä tällästen halppisjuttujen perässä! :D

      Poista
  6. Itse oon testaillut Essencen huulipunia sekä nestemäistä eyelineriä (♥♥♥) ja oon kyllä tykännyt! En ymmärrä miten voivat olla noin halpoja!! :-D

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo ne on kyllä ihan huippuja! ♥ Ihan huippua että kaupoista löytyy tälläisiä vähän halvempiakin vaihtoehtoja!!

      Poista
  7. Noi on kyllä niin kivannäköisiä kaikki! Ite just eilen Tokmannilla pähkäilin että ostaisinko vai en ja en sitten ostanut.. :D Pakko kyllä varmaan käydä vielä tässä viikonlopun aikana ostamassa ainakin toi highlighter !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Haha ounou, kannattaa käydä testaamassa! Ei ole ainakaan hinnalla pilattu! :p

      Poista
  8. Oon kuullut ennenkin hyvää tästä merkistä, joten pitääkin säästökuurilla olevana tehdä näihin lähempää tuttavuutta! :)

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin nää onkin ihan loistavia säästökuurimeikkejä! ;)

      Poista
  9. Moneskohan kerta oli kun avasit taas jotain tuotetta tarkemmin tietämättömille? :-D ei pysy ainakaan mun laskut perässä.. En oo ikinä testannut, mulla on halpoi meikkei kohtaan jostain syystä ollut tosi suuret ennakkoluulot! :o Jälleen kerran kiitos sun, meitsi lähtee hakee ainakin peitevoiteen testaukseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mullakin on usein suuret ennakkoluulot halpoja meikkejä kohtaan, vaikka haluaisinkin ostaa aina nimenomaan halvinta mahdollista! :D Kiva, että tästä postauksesta oli jotain hyötyä! ;)<3

      Poista