maanantai 25. tammikuuta 2016

Netflix - top 5 sarjaa

Oon aina ollut vähän laiska katsomaan elokuvia, mutta sarjoihin sen sijaan jään helposti koukkuun. Oon katsellut sarjoja netflixistä vähän vaihtelevasti, mutta nyt taas joulun aikoihin innostuin käyttämään aikaani niiden parissa oikein kunnolla. Tässä on mun top 5 - lista netflixin sarjoista.
Top 5 sarjaa netflixistä - vampire diaries 1. The Vampire Diaries
Ensimmäiset ajatukseni The Vampire Diariesista olivat jotakuinkin: "plääh, imelä ja ennalta-arvattava twilight -kopio." Katsoessani sarjaa pidemmälle se osottautui kuitenkin todella mielenkiintoiseksi ja koukuttavaksi. Sopivasti romantiikkaa ja ihmissuhdekiemuroita, mutta myös jännitystä ja juonia. Ehdottomasti yksi lempisarjoistani! Lempparini koko sarjan hahmoista on tietysti Damon! Kuka muu tykkää Damonista?

Top 5 sarjaa netflixistä - the originals 2. The Originals
En muista oliko se joku blogini lukijoista, vai kenties luokkalaisistani, joka suositteli katsottavaksi tätä The Vampire Diariesin spinn off -sarjaa. Joululomalla ehdin istahtaa netflixin pariin, joten päätin katsoa onko kyseinen sarja mistään kotoisin. Kahden ensimmäisen jakson jälkeen olin koukussa ja öitä myöten mentiin ensimmäinen kausi kokonaan läpi. The originals pureutuu TVD:ssäkin esiintyvien alkuperäisten vampyyrien elämään ja huh, miten jänniä juonia sarja onkaan täynnä. Tämä keskittyy vähemmän ihmissuhdehömppään ja on lähes 100% Klausille ominaista keplottelua. The Originals päihittää mielestäni melkein jopa itse TVD:n. 

Top 5 sarjaa netflixistä - pretty little liars 3. Pretty Little Liars
Aloitin kyseisen sarjan katsomisen kauan aikaa sitten ja olenkin nähnyt jo kaikki netflixissä olevat kaudet. Pretty Little Liars on ihan loistava teinisarja, johon mahtuu oikeasti myös jännitystä! Ihan loistava, tosin ensimmäiset kaksi kautta olivat parhaimmat! Niiden jälkeen alkaa jo hieman kyllästyttää, kun ratkaisua ei ala löytyä. Lempihahmoni Pretty Little Liarsista on Hanna, koska hän on luonnollisen kaunis, höpsö ja muistuttaa valtsunkin sanojen mukaan ehkä eniten minua itseä. Vertaatteko te ikinä sarjan hamoje itseenne ja kavereihini? Olen löytänyt PLL:stä varmaan koko kaveriporukkani! 

Top 5 sarjaa netflixistä - gossip girl 4. Gossip Girl
Gossip Girl on teinihömppää parhaimmillaan. Olen katsonut kaudet jo kerran läpi, mutta voisin ehdottomasti katsoa uudestaankin, sillä kyseinen sarja on kevyttä katselvavaa. Tätä tekee erityisesti mieli katsoa silloin kun on kipeänä ja kiukuttaa. Sarja koostuu pääosin ihmissuhdekoukeroista ja muusta sosiaalisesta elämästä. Lempihahmoni Gossip Girlistä ovat ehdottomasti Blair ja Chuck.

Netflix sarjat top 5 - teen wolf
5. Teen Wolf
Teen wolf on sekoitus romanttista teinihömppää ja yliluonnollisia ihmissusia. Ihan kiva ja loppupeleissä koukuttava sarja, vaikka tämän katsominen on minulta jäänytkin parin ekan kauden jälkeen.

Löytyykö teidän top 5 listalta samoja sarjoja? Entä mitä suosittelisitte mulle katsottavaksi?

38 kommenttia:

  1. PLL ja GG on sellaisia sarjoja, joita oon katsellut! Suosin kyllä enemmänkin sellasia puolen tunnin kestäviä sarjoja, mulla ei usein riitä aika tai en jaksa keskittyä siihen tunnin kestävään jaksoon! :-D Tuo The Originals kuulostaa mielenkiintoiselta. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Haha, mä en oikeastaan oo ees pistäny merkille tota sarjan kestoa! Toisaalta puolentunnin sarjoja tulee kilkkailtua eteenpäin varmaan aika järkyttävän monta illan aikana.. xD Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan tuo sarja! :p

      Poista
  2. Pretty Little Liars on niin huippu♥

    VastaaPoista
  3. Teen wolf onkin näistä (toistaiseksi) ainoa mitä en oo vielä katsonut :) Ehottomasti on kyllä parhautta nämä!

    VastaaPoista
  4. Suosittelen Orange is the new black ja The 100 sarjoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonkin kuullu noista pelkkää hyvää, mutta en ole saanut aikaiseksi katsoa! Pitää koittaa seuraavaksi!

      Poista
  5. Teen Wolf ja Gossip girl ovat iha ehdottomia lemppareita. <3 :)

    VastaaPoista
  6. Voi kunpa mulla olisi Netflix... :D Itse seurasin Gossip Girliä joskus kaaauan sitten, ja toivon että vielä joku päivä voin koluta koko sarjan läpi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakaan ei hetkeen ollut, mutta jouluna houkuttelin äitin tekemään taas tunnukset.. XD Gossip Girl on kyllä niin parhautta! <3

      Poista
  7. Gossip Girl on katottu alusta loppuun pariinkin otteeseen, ja se vaan on niin hyvä!♥ PLL.ää katoin jonkun aikaa, mutta sitten se vähän jäi. :'D Vois alottaa alusta, kunhan oon saanut Olipa kerran sarjan päätökseen. Tota Vampire Diaries pitäis varmaan alkaa kattomaan kun moni on sitä kehunut :)
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! <3 Mullakin on PLL:n katsominen vähän jäänyt kun sitä ei löydy loppuun asti netflixistä.. :D Vampire diaries on kyllä ihan huippu, mutta tietty noi vampyyrit on vähän joko hot tai not.. :D

      Poista
  8. Ah Damon <3 Muuten seuraan jokaista mainitsemaasi sarjaa, mutta toi Teen Wolf on tyssännyt ensimmäisien jaksojen kohdalla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpas meillä samanlainen maku! ;) Haha, joo ne ensimmäiset jaksot oli vähä tylsiä! :D

      Poista
  9. Mun Top 5 sarjat ovat kutakuinkin juuri nuo samat! Vampire diaries löytyy kotoota jokaisessa suomessa julkaisussa tuottarissa ja sama myöskin Pretty Little Liarsin kohdalla! Gossip girlin olen kolme kertaa katsonut läpi ja harmittaa, kun teen wolfista ei ole enempää tuottareita Netflixissä... The Originals oon kattonu pari jaksoo, mutta en edes tiedä miksi lopetin sen katsomisen? :D Täytyy varmaan alottaa uudelleen hetikun ylppärit ovat ohi :D En ookkaan aikasemmin törmänny ihmisee kenellä o ihan samallainen sarja maku kun mulla! Ihan huippua! :)

    heidikauremaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla! :D<3 Vähän kiva, mäkin haluaisin nuo kotiin talteen! Kannattaa ehdottomasti perehtyä uudelleen The Originalsiin, koska sun sarjamaun perusteella saattaisit tykätä! ;)

      Poista
  10. Mä oon katsonu ite TVD ja PLL niin pitkälle, mitä USAssa näytetään kun niin koukussa olen niihin. Noiden muiden sarjojen katsomista olen monta kertaa miettinyt, muttaen ole vain saanut aikaiseksi aloittaa. Ja tottakai munkin lemppari on Damon! ♡ Meitä TVD katselijoita on siunattu kyllä silmänruualla
    :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi siistiä! Mäkin haluaisin, mutta en oo onnistunu löytämään niitä mistään ja oon huono tollasten juttujen kanssa! :D Sarjojen aloittaminen on kyllä aina vähän vaivalloista, mutta ai että kun sitten jääkin koukkuun johonkin uuteen ja kivaan! :D Jes kiva kuulla, että Damon saa kannattajia! :p

      Poista
  11. Hei munkin suosikkeihin kuuluu vampire diaries ja gossip girl! :) pitäisi tutustua tuohon the originals sarjaan paremmin jos vaikka sais uutta katseltavaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii kiva kuulla! Kannattaa ehdottomasti, voin luvata, että se on ihan huippu jos TVD:stäkin tykkäät! <3

      Poista
  12. Ääää, Gossip Girliin ei voi ikinä kyllästyä <3 Itse katselen yleensä vähän vakavampaa settiä ja voinkin lämpimästi suositella Netflixin omaa tuotantoa. Orange Is The New Black, Hoise of Cards ja Hemlock Grove ovat olleet tähän mennessä varmaankin parhaimpia katsomisia koskaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin! <33 Mä oon vähän huono katsomaan vakavaa settiä ja siitä syystä en ole noitakaan uskaltanut kurkata, vaikka kehuja on kyllä sadellut! :D

      Poista
  13. Sul on kyl niin samanlainen maku sarjojen suhteen kuin mulla :D Kaikkia noita oon seurannut mutta teen wolf ja TVD on varmaan lemppareita <3!

    VastaaPoista
  14. Kiva, että joku muukin on löytänyt The Orginalsin! :-D Ostin sen itse joskus pari vuotta sitten (?) dvd-boxina ja meni varmaan kaks päivää kun olin katsonut putkeen koko kauden. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii! <3 Siis se on niin huippu! :D Ei mullakaan kauaa kestäny! xDD

      Poista
  15. Onks toi netflix iha luotettava? Ja mä tykkään ihan hirveesti tästä sun blogista!! Jatka samaan malliin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on se! :) Voi vitsi miten piristävä ja ihana kommentti, kiitos paljon sulle! <3

      Poista
  16. Oon viimeaikoina katsonut justiinsa Vamppyyrien päiväkirjaa mutten ollut kuullutkaan ennen tuosta spin of sarjasta :-O Pakko nähä sekin! PPL ja GG kuuluvat kans mun suosikkeihin <3 Muita lemppareita on esim Orange is the new black ja Moderni perhe :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa hei sun on ihan pakko kurkata sekin! ;) Kiva kuulla!

      Poista
  17. Meillähän on muuten samat, samassa järjestyksessäkin, paitsi että Teen Wolfia en oo kattonu, enkä The Originalsia (MIKSI??) Onhan se joskus tullu vastaan netflixissä mut en oo varmaan tajunnu et se meinaa TVD:n alkuperäisiä? Voi luoja pitää kyl heti alottaa se!

    PS. MINÄ tykkään Damonista ♥ uuh
    Pps. Tiiätkö mitää mistä sais katottuu TVD:n loput kaudet suomalaisilla subeilla, ku netflixissähän on vaan 4? D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi oon unohtanut vastata tähän! NYT kyllä menet heti katsomaan The Originalsia!! :D Mäkään en olis kyllä tajunnut ilman pientä vinkkausta.. :D

      ps. JES! <3
      pps. Äää en kyllä tiedä.. Oon katsonu joskus popcorn timesta, mutta sielläkää ei oo kaikissa jaksoissa suomalaisia tekstejä ://

      Poista
  18. Tvd ja originals kuuluu kyllä ihan mun lemppari sarjoihin! Niin huippuja! :)

    VastaaPoista