maanantai 28. marraskuuta 2016

10 faktaa minusta bloggaajana

Shein paita 1

1. Malttamattomana ihmisenä julkaisen usein postauksen keskeneräisenä ja teen vielä sen jälkeen muutoksia tekstiin ja kuviin. En tiedä mitä järkeä tässä on, koska joka tapauksessa käytän kuitenkin lähes saman ajan postauksen hiomiseen.. En vain millään malta odottaa julkaisemista.

2. Aina kun kirjoitan kosmetiikasta tai oikeastaan mistä tahansa, kasaan käsittelemäni tuotteet tietokoneeni viereen ja hilpaan ja tarkastelen niitä kirjoittaessani. Näin saan tuoreimman, elävimmän ja paikkaansapitävimmän kuvauksen ikuistettua postaukseen.

3. Mua inhottaa katsella blogiarkistoa, kun kuukausi on juuri vaihtunut. Tuntuu että pitäisi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä, kun kuukauden kohdalla näkyy korkeintaan se yksi yksinäinen postaus.

Vaaleanpunainen chokerpaita

4. En ole ikinä käynyt missään blogitapahtumassa. En tunne _oikeasti_ juuri yhtään bloggaajaa, enkä lähde kovinkaan helpolla yksin satojen kilometrien päähän tapahtumien perässä. Tähän haluaisin kyllä tehdä muutoksen!

5. Oon kai jollain tavalla koukuttunut kappalejakoihin, tai sitten olen vain tekstin ulkoasun suhteen tosi perfektionisti. Liian pitkä tekstipätkä näyttää niin puuduttavalta ja tylsältä. Siispä isken enteriä peräjälkeen postauksia kirjoitellessa.

6. En ikinä kommentoi tai vastaa kommentteihin puhelimella. Ne kerrat kun olen tuon tehnyt, mahtuu yhden käden sormiin. Tästä syystä välillä kommentteihin vastaaminen kestää. Julkaisen kommenttejä puhelimella useita kertoja päivässä, mutta vastailen niihin myöhemmin tietokoneelta.

Boyfriend farkut
Shein asukuva blogi
Asu: paita: shein (saatu) | farkut: bull&bear | kengät: tuurin nahkapaikka


7. Välillä musta tuntuu todella kiusalliselta, kun joku lukee vieressä mun blogia (pahimmassa tapauksesssa ääneen!!) tai katselee mun tekemiä videoita (aina vaan pahempi!!). Käsken aina poikaystävänikin lukea mun postaukset, kun olen mahdollisimman kaukana. :D

8. Kuvaan melkein kaiken materiaalin blogiini terassilla, jolloin pystyn hyötymään luonnonvalosta parhaiten. Teen näin vuodenajasta riippumatta, joten voitte kuvitella minkälaisissa toppauksissa tätä teen tälläkin hetkellä. Ja kovat pakkaslukemat on toki vielä tulossa. 

9. Näin monen bloggausvuoden jälkeen olen edelleenkin superinnoissani saamistani kommenteista. Välillä saatan päivittää bloggerin sivua minuutin välein uusien kommenttien toivossa. (Vitsi tää bloggerin uus ulkoasu tekee kommenttien kärkkymisen epätoivoiseksi) 

10. Mun ennätysmäärä postauksia kuukaudessa on 16 kappaletta. Keskimäärin postaan 10 kertaa kuukaudessa.

Shein vaatteet kokemuksiaKuvat: Katriina Heiskanen

HAASTE & POSTAUSIDEA: Haastan teidät kaikki kertomaan 10 bloggaajafaktaa itsestänne blogiinne! Onko sulla jotain erikoisia bloggaamiseen liittyviä tapoja tai pysyviksi muodostuneita rutiineja? Milloin teet postauksia? Mistä nautit eniten bloggaamisessa? Millainen on blogi-identiteettisi? Tästä aiheesta repisi irti vaikka satakin erilaista faktaa! Lähetä mulle linkki postaukseesi, jos päädyt toteuttamaan tän!

36 kommenttia:

  1. Tätä oli hauska lukea ja voin samaistua melkein jokaiseen kohtaan! :-D

    VastaaPoista
  2. Hei sun täytyy ehdottomasti joku kerta tulla johonkin blogitapahtumaan mihin saat kutsun, nimittäin mä voin ehdottomasti lähtee seuraks esim. BID (Inspiration Day) tapahtumaan! :)♥ Ps. Ihanat asukuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla! Pidän tän mielessä kun saan johonkin kutsun! <3 Kiitos paljon!

      Poista
  3. Oi tää oli tosi kiva postausidea ja taidanpa vastata haasteeseen piakkoin! ♥ Ja aivan älyttömän kauniita ja puuterisia kuvia :)

    Näistä sun kymmenestä löytyi muutama itseenikin sopiva yhteneväisyys, kuten tuo kosmetiikkapurnukoiden näprääminen niistä kirjoittaessa sekä mustakin tuntuu kiusalliselta jonkun lukiessa mun nähden mun blogia tai livenä sanomassa jotain postauksista :D Mä olen käynyt ainoastaan kerran blogitapahtumassa, mutta olin aivan liian ujona siellä enkä tutustunut kehenkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja huippua, jos vastaat haasteeseen! <3

      Haha kiva, että löysit näistä myös yhteneväisyyksiä! Haha, mutta sä oot sentään päässyt tapahtumaan asti! ;) Noin kyllä varmasti käy helposti, jos ei tunne ketään etukäteen!!

      Poista
    2. Vastailin haasteeseen tänään, alla olisi linkkiä :)

      http://anenblogi.blogspot.fi/2016/12/10-bloggaaja-faktaa-minusta.html

      Poista
    3. Oi ihan mahtavaa! Käyn heti lukemassa! <3

      Poista
  4. hei vähän kiva postausidea! Mulla on kans vähän sama ongelma kun asuu niin kaukana kaikesta niin olen vasta tänä vuonna päässyt blogitapahtumiin ja tutustumaan toisiin bloggaajiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja hei kiva kuulla, että oot päässyt nyt vihdoin osallistumaan blogitapahtumiin! Ehkä mäkin vielä joskus! :D

      Poista
  5. Tosi kiva postaus ja mielenkiintosia faktoja! Toi postausten ääneenlukeminen on kyllä aivan kamalaa :D Ihanat farkut muuten <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti! :D Ja älä muuta, hyii. :D

      Poista
  6. Vitsit pitääkin kirjoittaa tää haaste ylös, jotta muistan toteuttaa tän! Toi kuudes kohta täsmää myös muhun, sillä mä vastaan todella harvoin puhelimella kommentteihin. Se ei vaan ikinä suju! Mun puhelimen netti pätkii todella usein, ja siitä syystä monesti onkin käynyt niin, että pitkä vastaus on kadonnut taivaan tuuliin.. :/ Joo hei komppaan sua! Vitsit miten mua ärsyttää se, kun ne uudet kommentit ovat monen klikkauksen päässä. Se oli mun mielestä parempi, kun ne olivat siinä etusivulla näkyvissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita ehdottomasti, sillä ois huippua lukea sun bloggaajafaktat! Mulla on kans hävinnyt kommentit puhelimella ihan taivaan tuuliin ja muutenkin se kirjoittaminen sillä on 100x hitaampaa kuin koneella! :D Ja argh tää bloggerin uudistus kyllä vaan vaikeutti elämää! Samoin blogien seuraaminen bloggerin kanssa muuttui vaivalloisemmaksi :S

      Poista
  7. ihana asu *_*! voisin niin pukea ton itellekki :D ja tosi hauska postaus idea :)!

    VastaaPoista
  8. Tää oli tosi kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  9. Hahaaa, apua :D 1, 7 ja 8 iskivät kovaa allekirjoittaneeseenkin! Tuo ykkönen etenkin, mä teen tismalleen samaa, en tiedä mikä siinä julkaisemisessa niin polttelee, niillä parilla minuutilla tuskin on sen kummempaa merkitystä! Seiskasta mulle tuli itse asiassa mieleen yksi kerta kun tauolla julkaisin duunipaikan koneella postauksen ja työkaveri kyyläili siinä vieressä, että mitä ihmettä mä teen ja hihkaisi vielä, että mikä tuo mun blogin nimi oikeen on(vanhan blogin aikoihin). Mä mietin edelleen, että mahtaakohan se aina välillä naureskella mun höpinöille, vaikka melko epätodennäköistä se onkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikää, mä jo aattelin, että oonko ainoa ton ykkösen kanssa! :D Ja vitsi voin vaan kuvitella tuon tilanteen huhhuh! :D

      Poista
  10. Tää oli tosi mielenkiintoinen ja kiva postaus :) Ja upeita kuvia, tuo asu on ihana! <3

    VastaaPoista
  11. Kiva postaus ja todella ihana asu!

    https://sinisophie.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. Kiva postaus todellakin!Ehkä teen itsekin viellä tämän vuoden puolella jos aikaa riittää :)

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla! Olis kiva päästä lukemaan sunkin faktat! <3

      Poista
  13. Päädyin ottamaan haasteen vastaan :D Kiitos tästä :)

    https://aatunpolku.blogspot.fi/2016/11/10-bloggaajafaktaa-minusta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa! Käyn heti lukemassa! <3

      Poista
  14. Lovely outfit! I love your boots *-* Beautiful hair!
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    VastaaPoista
  15. Tosi mielenkiintonen ja hauska postaus! :D Ihana asu! ♥


    http://jennieveliinaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Ihania faktoja :D Ja eikäää toi paita! Ihan rakkautta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! :D<3 Ja mäkin tykkään kyllä tosta hurjasti!

      Poista
  17. Hauska postausidea! :) Toteutin myös oman versioni: http://starbox.fi/fashionette/10-faktaa-minusta-bloggaajana

    Ihanat kuvat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huippua, että tartuit haasteeseen! Meen heti lukemaan! <3

      Poista