torstai 17. marraskuuta 2016

Dear santa...

...tai kenties äiti? Äitini nimittäin toivoi, että tekisin taas blogiini postauksen joululahjatoiveista eli ehkä hän on hieman potentiaalisempi lukijaehdokas kuin itse joulupukki. :D

Mulla ei ole mielessä kovinkaan montaa asiaa, joita oikeasti tarvisin. Hankin sellaiset aina itse, joten siksi lahjatoiveiden luetteleminen on melkein yhtä suurpiirteistä kuin lapsuuden äärettömät lelulehtihaaveet. Ilahtuisin oikeastaan mistä vain! Tässä kollaasissa on siitä vähän osviittaa.
Joululahjatoiveet 2016 blogi dear santa

Meikit - Mitäs muutakaan kosmetiikkafani voi itselleen haluta? Ilahtuisin kaikesta meikkiin liittyvästä, mutta erityisenä toivelistalla on Makeup Revolutionin Iconic 2 -luomiväripaletti, jonka tulen hankkimaan itselleni varmasti joka tapauksessa. Myös ultra cream contour paletti tulisi "tarpeeseen", koska mun kaikki vastaavat tuotteet ovat puuterisia. Beautyblender on taas niitä asioita, joita en ole itse malttanut ostaa.

Adidaksen vaatteet / urheiluvaatteet - Oon aloittanut liikkumaan jälleen aktiivisesti, joten uudet urheiluvaatteet pääsisivät varmasti käyttöön. Oon myös niin rakastunut adidaksen vaatteeisiin, että voisin haluta itselleni niistä vaikka kaikki. Tavallinen musta verkkatakki on ollut mulla itseasiassa jo jonkin aikaa etsinnässä.

Hajuvesi -  Tämän kohdan annoin ideaksi Valtterille. Muutama lempparituoksuni alkaa nimittäin jo vedellä viimeisiään. 

Lauren Conrad -kirja - Näitä kirjoja on pyörinyt jonkin aikaa blogeissa ja myöskin vastaavilla toivelistoilla. Tää on just niitä juttuja, jotka olis kiva hankkia itselle, mutta tuskin tulee sitä tehtyä.

Yökkärit - Mun perinteinen lahjatoive! Uskokaa tai älkää, multa löytyy vielä ala-asteelta peräisin olevia yökkäririepuja, joita jopa käytän. :D H&M:n sivuilla näytti ainakin olevan tosi kivannäköisiä yökkäreitä, joista nämä star wars -kuvioiset ovat yhdet. 

Mitäs teidän lahjatoiveista löytyy?

5 kommenttia: