lauantai 26. marraskuuta 2016

Mitä mulla on aina laukussa? - Insjö

Insjö laukku arvostelu blogiIhanaa lauantaita!  Sain Insjöltä jo kesällä yhteistyön merkeissä tällaisen bagINbagin, mutta koin vasta nyt voivani kirjoittaa siitä teille aidon arvostelun. Tämän laukun ideahan on aivan mahtava ja juuri kuin mulle tehty, mutta mun käyttämiin laukkuihin tää oli vain väärän kokoinen. Käytän usein nimittäin todella minimaalisia laukkuja, joihin tämä myöskin aika minimaalinen laukku mahtuu vain puolittain. Lisäksi sini-keltainen väri ei ole ihan mun omin suosikki (vähän huvittaa, ettei lempivärini ehkä sittenkään tule niin selväsi esille kuin kuvittelin), mutta nyt talven lähestyessä sekin on alkanut tuntumaan raikkaalta.

Laukun loistoidea piilee siinä, että sen voi täyttää tavallisen laukun tapaan kaikella tärkeällä. Tämän laukun tarkoitus on kuitenkin elellä toisten laukkujen sisällä, josta sitä voi sitten helposti vaihtaa aina toiseen. Eli laukkujen uudestaan pakkaamisen, purkamisen ja tärkeiden juttujen unohtelun voisi skipata näin ihan kokonaan. Toisin sanoen kyseessä on melkeinpä joka naisen must have -tuote.
Insjö baginbag laukku kokemus blogiLöytyihän tästäkin yhdistelmästä yksi pala mun lempiväriä! ;) Tästä mun laukusta löytyy kaksi kohtaa, johon saa kyseisen apuvälineen avuin kiinnitettyä jotain erityisen tärkeää. Oon melko neuroottinen tarkistelija, joka saa ylimääräisiä sydämentykytyksiä siitä, kun avainta ei löydykkään laukun uumenista sekunnin kuluessa. Kiinnitänkin tähän aina avaimet, jos se on mahdollista.

Mä oon oikeasti juuri se hullu laukkunainen, joka ei osaa mennä edes lähikauppaan ilman tiettyjä tavaroita. Raahaan todella usein mukanani koko omaisuutta, jonka takia suosin paljon myös reppuja. Oon tottakai saanut kuulla tästä niin paljon piikittelyä! Ja tietysti jos joku sattuu tarvitsemaan vaikkapa kynsisaksia keskellä kaupunkia, niin yleensä hän kysyy ensimmäisenä multa.. :D Tämä laukku toimii mulla parhaiten siten, että täytän sen kaikista tärkeimmällä tavaralla ja laitan sen osaksi isompaa laukkua. Kun tarvitsen jotain tärkeää, niin tiedän heti tarkat koordinaatit sen olinpaikalle.
Laukun sisältö postaus blogi
Mitä pakata käsilaukkuunNyt paljastan teille, mitä mulla on laukussa ihan aina mukana:
 Rahaa. Mulla on aina mukana myös käteistä, sillä en tunne oloani täysin varautuneeksi pelkällä pankkikortilla.
 Purkkaa. Näitä multa tipahtelee joka taskusta ja jokaisesta laukun lokerosta, sillä olen edelleen todella addiktoitunut purkkaan.
 Särkylääkettä. Koskaan ei voi tietää milloin kipu yllättää.
 Huulirasvaa. Jälleen yksi addiktio.
 Avaimet, tottakai jos niitä tarvin.

Ja nämä taas ovat mukana lähes aina, lukuunottamatta lähikauppareissuja ja muita nopeita pyörähdyksiä:
 Siteitä/tampooneja. Ihan vain varmuuden vuoksi, sillä näillä voi pelastaa joskus myös kaverin hädästä. 
 Ponnareita & hiusharja. Näitä voi tarvita yllättävän usein!
 Vesipullo. Oon tottunut juomaan aika paljon vettä ja mikään ei ole hirveämpää kuin olla janoisena jossain, missä ei ole vettä saatavilla. 
 Käsivoidetta. Tätä ilman varmasti pystyisin elää, mutta jostain syystä oon tottunut pakkaamaan voiteen mukaani. 

Ja tottakai sitten on olemassa vielä sadan kohdan lista muista asioista, joita saatan vielä näiden lisäksi pakata laukkuuni. ;)
IMG_0571Insjön tuotteet suunnitellaan Suomessa ja mulla tuleekin tämän merkin tuotteista vahvasti mieleen pohjoismaalaisuus ja laadukkuus. Insjön nettikaupasta (TÄÄLTÄ) löytyy kyseisiä sisälaukkuja myös muissa malleissa ja väreissä. 

Mitä sulla on aina mukana laukussa? 

P.s. koodilla JULIAJO saa ilmaisen toimituksen tuotteisiin! Koodi on voimassa 10.1.2017 asti!

Laukku on saatu.

8 kommenttia:

  1. Ihana postaus ♥ Samoja juttuja löytyy multa kanssa melkein aina laukusta mukana, jos isompi laukku on matkassa mukana :) Paitsi, että huulirasva on korvattu usein useammalla huulipunalla, koska ilman ei voi olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Ja hei kiva kuulla että löytyy sun laukusta löytyy samoja juttuja! Mullakin kyllä löytyy kaikkia mahdollisia huulipunia ja kiiltoja ja lakkoja laukusta. Joskus laskin huvikseen niin yhdestä laukusta löyty kymmenen eri tuotetta, hups. :D

      Poista
  2. Tommonen sisälaukku olis tosi kätevä itellekin! Tulee vaihdeltua viikossa paristikin aina parin laukun välillä, joten aina on niin stressaavaa, että saa varmasti kaikki tarpeelliset mukaan... :D Mun laukusta löytyy kans aina täsmälleen noi samat jutut, mitä olit listaillu! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tiedän todellakin fiilikset! :D Ja me osataan näköjään pakata tärkeimmät jutut mukaamme! ;)

      Poista
  3. Hei vitsit tollanen olisi kätevä meikällekin, mulla kun on vaan jotain random henkkamaukan muoviläpysköitä täynnä kaikkea mahdollista, toisaalta mulla on vain yksi laukku tällä hetkellä käytössä, niin eipä sillä sen enempää väliä :) Jouluksi on tosin luvassa uutta isompaa kassia, niin tuo mahtuisi sinne just hyvin! Mulla on mun pienenpienessä laukussa mukana aikalailla samat jutut, sinne uuteen mahtuu onneksi sit vesipullokin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä kätevä! Mitä enemmän laukkuja niin sitä enemmän pakkaaminen aiheuttaa haasteita! :D Ja hei kiva kuulla, että sulla on samat jutut mukana!

      Poista
  4. Tosi kiva postaus ja ihanat kuvat<3 Multakin löytyy aina tuo vesipullo sekä huulirasvaa!

    https://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista