keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Mitä sä haluat lukea mun blogista?

Lifestyle ja kauneus blogi 2Hellou ihanat!  Talvi ja kevät tulevat olemaan mulle tosi kiireisiä, joten olen jo hieman etukäteen alkanut miettiä postausaiheita myös pitkällä tähtäimellä. Toki lähietäisyydellekin olisi monenlaista tuotettavaa mielessä (mm. joulujuttuja!!). Mulle tuli kuitenkin tässä vaiheessa sellainen fiilis, että haluan pitkästä aikaa kysyä teidän toiveitanne ja kommunikoida näin teidän lukijoiden kanssa. Olisi kiva tietää, mikä just sua kiinnostaa ja inspiroi!

Minkälaisia postauksia sä tykkäät lukea mun blogista? Mitä haluaisit jatkossa mun toteuttavan?

19 kommenttia:

  1. Kuulumis- ja mielipidepostauksia! :) samoin ostosten esittelyjutut ja tuotearvostelut on kivoja, mutta eniten tykkään ihan arkisista postauksista vaikka puhelinkuvienkin kera. Myös välillä on kiva, että on syvällisiempiäkin juttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista! <3 Tosi kiva kuulla, että tykkäät noista! Mäkin oon alkanut lämpenemään puhelinkuville. Pitää kyllä lisätä noita arkisia postauksia enemmän joukkoon ja itseasiassa mulla olis luonnoksissa myös jotain mielipideaiheita! :)

      Poista
  2. Mä oon ainakin ite tykännyt tosi paljon esimerkiks blogivinkit -postaussarjasta, joten niitä olis ehdottomasti kiva saada lisää! ;) Myös sun asukuvat on tosi kauniita, joten niitäkin ehottomasti vaan lisää ja olis ihana nähdä sulta enemmän my day -videoitakin, sillä muistan tykänneeni siitä videosta, jonka tänne blogiin kesällä (?) taisit pistää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huippua kuulla! <3 Mulla onkin luonnoksissa jonkinverran blogivinkkejä valmistumassa! ;) Pistetään noita tulemaan!

      Kiitos kommentista! <3

      Poista
  3. Tykkään diy- ja sisustusjutuista :) Kaikkea ruokaan liittyvää on aina herkullista lukea :D Myös yksinkertaiset ja helpot ihon- ja hiustenhoitovinkit ovat tervetulleita :) Ps. Sun blogi on ihanan hempeä ja kiinnostavia postauksia täynnä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toiveista, laitan toteututukseen lisää noita! Ja kiitti hurjasti! <3

      Poista
  4. Komppaan noita blogivinkkejä ja diy juttuja! <3 :')

    VastaaPoista
  5. Se sun juomapostaussarja oli ihan paras ja inspiroiva <3 JA sulla on niin kauniita kuvia et ihan vaan kuvapostaukset kiinnostaa. Niin paljon vaaleanpunaista ja kaunista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää kiitos! <3 Oon miettiny vähän samanlaista ens vuodelle! ;) Kiitos paljon kommentista!<3

      Poista
  6. Diy jutut olis kivoja!:)

    http://siiriemilia.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  7. Mä äänestän kans DIY-juttuja! ♡ Myös "syvällisiä" on kiinnostavaa aina lukea. :)

    VastaaPoista
  8. Mä rakastan kaikkia esitellypostauksia mm. esittelyssä kaikki kenkäni tai esim. mekot, takit yms ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi huippu idea! <3 Tykkään kans ite tollasista!

      Poista
  9. I like your recipes for drinks and food!
    -
    I have talked about your blog in my latest post, i hope you like!
    A Bela, não a Fera | Youtube A Bela, não a Fera | Fã Page no Facebook

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. So nice to know! :)

      And thank you very much! <3

      Poista